Bármelyik gumisnál voltam, ott nyomatékkulccsal húzták meg a végleges értékre.
Viszont ha szervizben volt bármelyik autóm, ott a hazaérés után az első dolgom mindig az volt, hogy egy méteres acélcsővel hosszabbított 19-es kulccsal meglazítsam, majd 90Nm-rel meghúzzam az autószerelők 99,5%-a által légkulccsal rátépett csavarokat. (amit az út szélén kerékcserekor esélytelen lenne meglazítani egy sima kerékcsavar kulccsal)
Igazából a gumisok full parasztba basszak fel a nagy légkulccsal. Még nekem is meg kellett kézivel feszülnöm, hogy nagy ropogás után meginduljon anno. Most futóműveztünk a jazzen és itt is elkalapált pár másodpercet a légkulcs, mire rendesen megindultak...
Normál PET palack kupakot 35-40 m-ről. Nem olyan 1ccerű ám. Szabad szemmel már alig látod meg (azért kupakot, mert rikító színe van)
Meg persze papír céltáblát - ott nem csak azt látni, hogy elbaxtad, hanem azt is, hogy mennyivel és ez fontos, ha javulni akarsz.
A legutolsó versnyen (OB 1. forduló) 10-ből 8. lettem, de lesz ez még jobb is
Megjött a haverom távcsöve (a fekete puskán) Nálam tárolja, mert nem meri hazavinni (meglátja az asszony ) Szóval elvagyunk, de marad a gyerek, ha jáccik!
A jobb routerek tudják, az olcsók nem - általában. Ft-ban: ha 10 rugónál több volt, és valami márkás darab, akkor esélyes. Ha mediamarkec legolcsóbb, akkor nem. A legjobbak IP cím szerint is ki tudják listázni (szóval megtudod, melyik eszközödön mennyi volt)
Azt szerintetek meg lehet valahogy nézni, hogy mennyi forgalmat csinál havonta itthon a wifi router? Valahogy be kell lépni a router menüjébe és lehet, hogy ott van?
Nincs jelentősége h milyen autóról szeded lehanem annak van h ki milyen majom módjára húzta meg a csavart! De azért írtam az audit mert a videóba is Audival küszködnek.
Épp tegnap mutatta a haver, vett egy ilyet. Röhögve mondtam, most olvastam 1 órája róla a TC-n Igazából kézbe véve nem tűnik annyira gagyinak, de kerékkel nem próbáltuk.
Lehet, hogy van jelentősége annak milyen típusú autóról szeded le a kereket ezzel a masinával? Na, ha valaki szólt volna ezeknek a csókáknak ott a videóban, hogy rossz autóról akarták levenni a kereket...
Én is erre gondoltam mikor a micra 10 évesen 200ezernél egy-két apróságot elkoptatott, hogy milyen elégedett lettem volna ha újkorától én használom, és újszerű állapotban ilyen kevés hibával húzza ki addig.
"mennyit szopott a...." az USA-ból behozott, majd tizenévesen 2,1M-ért megvett, anno 15M körül mért SUV-t.
Gondolom 8-10 éves koráig nem volt vele baj, aztán amikor már foglalkozni kéne vele akkor már "olcsón" megveheti a Nép.
A napokban írtad, hogy a szomszédod mennyit szopott a "sohaelnemromló és golyóálló japán SUV"-al (Lexus) Egyébként ezeknek az igénytelen usákoknak minden jó
Ők elvannak V8 pick-up-al, ami ugyan 5000 ccm, de csak 140 LE, és van már 3-nál több fokozatú váltójuk egyáltalán?
Pont ezért kérdeztem.
Ugyanis nem a japánok becsípődése, hanem mivel nekik az usa a fő piac, ott a spanyol házvezetőnőtől a 89 éves papáig erre van igény.
Tehát Lucecita beül a sohaelnemromló és golyóálló japán SUV-be és ha nyomja a gázt akkor megy a Walmart felé, ha meg nem akkor megáll. Mcfarrel papa szintén örül ha ellát a Camry kormányáig és halad előre a mamával, nem hogy még várjon a gázreakcióra.
Viszont ha szervizben volt bármelyik autóm, ott a hazaérés után az első dolgom mindig az volt, hogy egy méteres acélcsővel hosszabbított 19-es kulccsal meglazítsam, majd 90Nm-rel meghúzzam az autószerelők 99,5%-a által légkulccsal rátépett csavarokat. (amit az út szélén kerékcserekor esélytelen lenne meglazítani egy sima kerékcsavar kulccsal)