Ja, lemaradt hogy megkérdeztem: tisztán elektromosan 40-50 km-t lehet vele elmenni ha nem fűt/klímázik és persze nincs semmilyen cigányos gázpedál kezelés.
Így pl. nekem is jó lenne.
A szomszédék két hete vettek a Lexus tank helyett egy pont ilyet ugyanitt.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mitsubishi/outlander/mitsubishi_outlander_2_0_phev_instyle_navi_4wd_cvt_szervizkonyv-14157402
Elegük lett hogy mindig kellett rá alkalmanként párszázezer Ft, az alkalom meg átlag 3-4 havonta volt. (emlékszem egyszer klímát is javítottak rajta, az volt 590eFt)
Meg a 14-15 literes városi fogyasztást kevésbé enyhítette a takarékos országúti 90-100-nál lenyelt 11,5 liter benzin.
Dehogy - eszembe nem jutna más ember agybaján gúnyolódni
Igazából én is szívesen öblögetnék egy sokezer ccm-es V8-nak, mint az olajkályhának - de ebben ki is merülne az előnye. A többi dologban csak szopatna Annyit meg nem ér.
Holnap sztem megint próbálni fogok egy 1.6-os 180 lovast, ha minden jól megy, akkor egy 2.0-es 190 lovast is Vényócat már nem lehet tesztelni sehol.
Nekem nem újdonság - ezt a henger-lekapcsolást a Wartburgom már jó 25 éve is tudta bár akkor nem kevesebbet fogyasztott, hanem többet szóval volt valami baj a működési elvével
Nem néztem de attól függetlenül jó ötlet. Bár megjegyzem a hetvenes nyolcvanas években a Cadillac-nek volt egy típusa Seville asszem ami 4-6-8 hengeres volt. Le lehetett kapcsolni az injektorokat igaz a V8 tovább forgott csak kevesebb henger dolgozott. Abba jó lenne...
Kell vennem 30x30-as zártszelvényt 2x230cm leszabva. 6fm-es darabot egyben nem tudok elhozni,állítólag leszabják ingyé méretre. Az meg befér a Peugeotba.
Így pl. nekem is jó lenne.