Jó, utálod a dízelt, értem, meg nincs is rá semmi szükséged (évi 5 ezerre) de akkor mire véljem a kis kockát? Nálad parkolási gond nincs, a fogyasztás is lényegtelen (erre az évi km-re)...
Sz&r hangja van, mert szerintem a GTI-t jobb hallgatni mint a GTD-t. Az Astra meg 6,7M-ért nem remeg, ez az ELSŐ dízel amire azt mondtam, hogy a járása alapján majdnem olyan mint egy benzines. (persze télen hidegben ez mint kiderült azért nem igaz)
Na most amit én meg tudnék venni dízelt mondjuk 2-2,5M-ért az ugyanez a technika, vagy esetleg kissé elmaradottabb/elhasználtabb? (= kerreg-remeg?)
Használok én "utazóautónak" bármit az évi 4-5e km-es távon, ami nekem ÉVENTE 4 (azaz négy) tele tankolást jelent? (december végén tankoltam utoljára, valószínűleg ma kell megint mert a tél nálunk az intenzív autóhasználat időszaka)
Itt használom helyben, pár km-en belül, erre nem jobb egy kisebb (mivel max. ketten vagyunk a nejemmel) benzines kocka?
Motorozás meg mindig nincs, időhiányban szenvedek, mint mindig, és idén nem is lesz. Jövőre viszont megint szeretnék venni valami vasat, rohangálni, mert hosszabb túrák nem férnek bele. (Még)
Az hogy feladtad, nem csodálom, pedig türelmes embernek ismerlek Van ami sose változik és emlékeim szerint ez is olyan, meg a fórumtársak se
Azé' itt érzek némi ellentmondást... leírod, hogy nem kell, mert "sz&r hangja van és remeg" aztán a végén meg a Zopelre hogy "nem rezeg, csendes" mégse kell... tehát itt nem észérvek dolgoznak, csak érzelem. Azzal viszont akkor semmi baj
Nekem bejön, persze, mert én a célszerűséget nézem, a saját szempontomból. Egy gyors utazó autó kell, nagy távokra, pályára, csendesen, kis fogyival - erre van kitalálva a TD. Ha városba szaladgálni meg 10 km-re bejárni kéne, már lenne egy villanyos
Most látom, hogy a választásaimból pont a V8 szívó benzines maradt ki - mert SZÁMOMRA az nem jó semmire.
Eladtad a rendszámot is a motorral???
Nekem saját rendszámom van, mert nem volt szimpatikus amit kaptam hozzá, és muszály volt vennem egy kedvemre való rendszámot.
Én már 10-évesen a húsvéti locsoló pénzemböl, vettem egy Riga 12-es mopedet.
Te meg fagyira költöttél, és a távolba nézést gyakoroltad motorozás helyett???
"van valahol egy oldal, majd megkeresem..."
Nem kell, mert nem érdekel. Egyszerűen utálom mert büdös, sz&r hangja van és remeg. Ennyi.
Értem hogy neked bejön a dízel, mert mittudomén, csak értsd meg hogy nekem (ahogy azt már sokszor elmondtam) mások az igényeim.
Ott a céges Astra (1,6CDTI) amiről írtam privátban, megyek vele majd mindennap, nem rezeg, csendes, mégis azt mondom hogy kell a halálnak.
Nekem sokszor eszembe jutsz, de beszéltük anno hogy elég komplikált a hivatásod és ez mellett nehéz mindenre ráérni. (hát még motorozni)
Amióta meg a fórumtárs felvetette a problémáját, azóta reméltem hogy megjelensz mint "végszó". (bár én már feladtam tegnap éjjel, szóval jelentőségét vesztette a dolog)
Ui: Ádám, nehogy megsértődj, de tudod, én láttam a mikulásos-telefonreklámos képedet is
Na most amit én meg tudnék venni dízelt mondjuk 2-2,5M-ért az ugyanez a technika, vagy esetleg kissé elmaradottabb/elhasználtabb? (= kerreg-remeg?)
Használok én "utazóautónak" bármit az évi 4-5e km-es távon, ami nekem ÉVENTE 4 (azaz négy) tele tankolást jelent? (december végén tankoltam utoljára, valószínűleg ma kell megint mert a tél nálunk az intenzív autóhasználat időszaka)
Itt használom helyben, pár km-en belül, erre nem jobb egy kisebb (mivel max. ketten vagyunk a nejemmel) benzines kocka?
Szóval akkor mi van az észérvekkel?
ÚJ AP racing 190 SF (Szinter) hátsó fékbetétemet eladnám. FZ 750 ('89-'92) 6eFt.
istvan0426@freemail.hu
Az hogy feladtad, nem csodálom, pedig türelmes embernek ismerlek Van ami sose változik és emlékeim szerint ez is olyan, meg a fórumtársak se
Nekem bejön, persze, mert én a célszerűséget nézem, a saját szempontomból. Egy gyors utazó autó kell, nagy távokra, pályára, csendesen, kis fogyival - erre van kitalálva a TD. Ha városba szaladgálni meg 10 km-re bejárni kéne, már lenne egy villanyos
Most látom, hogy a választásaimból pont a V8 szívó benzines maradt ki - mert SZÁMOMRA az nem jó semmire.
Adásvételivel természetesen
Jól nèz ki!
Használd egészséggel!
Nekem saját rendszámom van, mert nem volt szimpatikus amit kaptam hozzá, és muszály volt vennem egy kedvemre való rendszámot.
Te meg fagyira költöttél, és a távolba nézést gyakoroltad motorozás helyett???
Motort állapotra veszünk, nem korosztályra.
László, erre mi szükség van?
Nem kell, mert nem érdekel. Egyszerűen utálom mert büdös, sz&r hangja van és remeg. Ennyi.
Értem hogy neked bejön a dízel, mert mittudomén, csak értsd meg hogy nekem (ahogy azt már sokszor elmondtam) mások az igényeim.
Ott a céges Astra (1,6CDTI) amiről írtam privátban, megyek vele majd mindennap, nem rezeg, csendes, mégis azt mondom hogy kell a halálnak.
Amióta meg a fórumtárs felvetette a problémáját, azóta reméltem hogy megjelensz mint "végszó". (bár én már feladtam tegnap éjjel, szóval jelentőségét vesztette a dolog)
Mivel adtad el hivatalosan, adás-vételi szerzüdéssel vagy üzembentartóival???