Nekem eddig csak bukó, meg nagyon bukó kocsik jutottak, de mindnek örültem, mert volt bennük valami amit nagyon kedveltem. A trabin kezdtem az autó szerelést, az 1.6-os bx-em "légrugója" menetstabilitása eszméletlen jó volt, az 1.6-os 405-ös ment mint a távirat és kényelmes is volt, az 1.4-es fordocska a maga 6 évével a legújabb volt és segített felépítkezni a pikaccsuban meg megvan minden eddigi jó..a kismercivel meg jó veretni a városban meg parkolni picsányi helyeken is..ha ezek elmennek azok is bukók lesznek, de elmondhatom, hogy élveztem őket.
Én igen a két Wartburgom pont vételáron ment el 1,5 után, a Volvó is, de arra költöttem kicsit, szóval az is bukó volt. Egy nyerő volt a Nissan Vanette, de csak mert arra visszakaptam az ÁFA-t és mikor eladtam, addigra már könyvelésből kiment - így lett épp pozitív.
Na azóta rosszabb, a bömbin lesz 4,5-5M minusz, de azt gyakorlatilag elhasználtam 11 év alatt. Eddig nem szabad autót megtartani, tanulság
Na de Ki normális..szerintem senki, és ebben a halmazba én is benne vagyok Én sem tudtam még az évekig használt autóimtól jobb áron megszabadulni, de még csak vételáron sem.
Nehogy megsértődj Pupu! Nem azért írtam hogy fikázzam a járgányokat amit kinéztél,de 20+ éves Bmw-re ha belefutsz egy gányolt példányba (ami elég esélyes)közel leszel a vételárat plusszba ráköltöd. Akkor pedig 1,5-2 millió forintba benne lesz egy 98-as járgányod. Pár év múlva ha el akarnád adni,senki nem fogja kifizetni még csak a töredékét sem. Nagy bukó benne van.
De ha mindenáron ez a vágyad akkor vedd. Csak tudom mivel jár ez. Az 5-ös és a 7-esemen is qrva sokat buktam. Megkockáztatom hogy egy új autó majdnem lehetett volna.
Hát francia korlátra nem is szívesen támaszkodnék a szakadék szélén
Különben volt már orosz, NDK, svéd, spanyol(japán) és magyar(japán) autóm is. Se olasz, se francia, se Ford
Nem azt kell látni hogy milyen van, hanem azt hogy minden más típus megvásárlása csak hosszabbá és tekervényesebbé teszi az utat a bmw-ig. (ezért egyszerűbb még most az elején túlesni rajta)
"elment 10 évet, és..... " Egy szervizkamionnal a háta mögött?
Az meg hogy csak a németben bízol, az annyit jelent hogy nem mered elengedni a korlátot.
Ezzel tökéletesen egyetértek (E34) amint kész a garázsom, már megy is fel a falra (többek között) a 90-es évek óta őrzött prospektus képe.
A megán meg....László, igazoltnak látom hogy Ön teljességgel fogalmatlan a francia járművek körében (is) és csak vaktában lövöldözik a témában. (hol vannak ilyenkor a statisztikák, amik állítják hogy a megán II. az autógyártás legalja?...ami véletlenül sajnos valóban igaz)
Mi bajod van azzal a mégané-val? Egy gazdás itthon vett, és látni, nem trógeroló autó volt... benzines is... és emléxem, anno az elődje után ez nagy minőségi lépés volt. Egy időben nézegettem is őket (na nem sokáig )
https://en.wikipedia.org/wiki/...(E34)
Ez volt az álom autóm, ez akkor futott, mikor 20-30 éves voltam - érthető de akkoriban ez nekem elérhetetlen volt. Most már nem elégednék meg vele hiába, az ember öregxik, és elkényelmesedik
... meg aztán nem akarok úgy járni, mint a viccben: "fiatalon egy II-es Golf meg 60 ezres havi fizu volt az álmom - mára mindkettőt elértem!"
Sanyám.
Mint beszéltük, most BMW-t KELL venni, nem pedig "jó kis autót".
Az autóipari világlátásom már nagyjából ismerhető, viszont a belinkelt a megánon, na azon én is felröhögtem.
Na azóta rosszabb, a bömbin lesz 4,5-5M minusz, de azt gyakorlatilag elhasználtam 11 év alatt. Eddig nem szabad autót megtartani, tanulság
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/brilliance_bmw/bs4/brilliance_bmw_bs4-12180497
De ha mindenáron ez a vágyad akkor vedd. Csak tudom mivel jár ez. Az 5-ös és a 7-esemen is qrva sokat buktam. Megkockáztatom hogy egy új autó majdnem lehetett volna.
Különben volt már orosz, NDK, svéd, spanyol(japán) és magyar(japán) autóm is. Se olasz, se francia, se Ford
Az meg hogy csak a németben bízol, az annyit jelent hogy nem mered elengedni a korlátot.
A megán meg....László, igazoltnak látom hogy Ön teljességgel fogalmatlan a francia járművek körében (is) és csak vaktában lövöldözik a témában. (hol vannak ilyenkor a statisztikák, amik állítják hogy a megán II. az autógyártás legalja?...ami véletlenül sajnos valóban igaz)
Ez volt az álom autóm, ez akkor futott, mikor 20-30 éves voltam - érthető de akkoriban ez nekem elérhetetlen volt. Most már nem elégednék meg vele hiába, az ember öregxik, és elkényelmesedik
... meg aztán nem akarok úgy járni, mint a viccben: "fiatalon egy II-es Golf meg 60 ezres havi fizu volt az álmom - mára mindkettőt elértem!"
Mint beszéltük, most BMW-t KELL venni, nem pedig "jó kis autót".
Az autóipari világlátásom már nagyjából ismerhető, viszont a belinkelt a megánon, na azon én is felröhögtem.