Szerintem a pözső nem túl rossz autó. Én pár éve egy 206-os 1.4HDI- vel jártam, 2004-es volt, 465e-rel lett eladva. Még a szelep fedél sem volt leszedve róla. Se adagoló se az elektronika nem hibásodott meg és még a kuplung is a gyári volt benne. Minimálisan füstölt és 5L alatt fogyasztott ha kitapostam a szemét akkor is.Egyedül a hátsó futóművet kellett cserélni komplett, de ez széria hiba, a szar torzió rudas, tűgörgős megoldás miatt. Utána jött a mazda6, na azzal volt mit csinálni bőven. Most áprilisban ültem bele egy mondeoba (ez is már a pözsó motoros 2012-es) 183e volt benne, most 215e-nél járok. Eddig nincs vele semmi különös gond. Csak még egy sofőr hiányzik bele mert már rühellek vezetni, pedig nem is ez a foglalkozásom.
Engedjétek már el azt a témát, mindenki hibázik 1x. Csövi is tisztába van vele elég nagy a feszkó rajta és még minden nap beleveri valaki itt is az ideget....
Érdekes ez a km dolog... nekem márc végén volt 201, most direkt kimentem megnézni, 212, és van, hogy egy hétig sem veszem elő a garázsból. Volt egy Szlovénia, egy Ausztria, néhány Pest, néhány Pécs, oszt' már ennyi.
Az asszny autója minden nap megy, körbe járja a várost, sőt én azt nyűvöm (mert az kint van napközben a bejárón, 1ccerűbb) viszont az ritkán megy ki a városból. Így évi 5 ezer
Hát mi az ami ebben pözsó? Sztem minden Az én autóm ugye nem mérvadó, mert az még csak 12 év 220 ekm, de a haverom 2003-as Passatja 300+os volt, mikor vette 3 éve, nálad lényegesen többet megy, és még csak első féket meg kuplungtárcsát cserélt.
... szóval sztem a németek jobban bírják a strapát hosszú távon, mint a franszoák - de ezt tudtuk eddig is, a II. vh-ban is egyből kapituláltak, a németeket meg eléggé sokáig kellett gyötörni (váltott sofőrökkel), hogy feladják.
Ideteszem még az elejét is. (onnantól vezetem részletesen mikor megvettem 2013-ban)
A rönóé szintén megvan, azzal 76.500 km-t mentem a 10 év alatt. (nulláztam a km számlálóját mikor megvettem)
ja, okosan mondja majd a biztinek, mert úgy tényleg necces lehet ha realbe elmondja. Persze ha pont így elmeséli a birkával, célbadobó munkásokkal, villanypásztorral, árokbafejessel.. Lehet már a történetért is díjazzák
Nem lennék boldog ha a károkozó még okoskodna, hogy mit használjak és mit nem, pláne hogy a leggyáribb megoldással is már volt kár a kocsin, amin lehet hogy addig nem.
Nagyon felelőtlen vagy.. :( Agyfaszt kapok az ilyen gazdáktól (most ne harizz, szeretlek), azt hiszik, hogy kutyafuttató a világ. És ha egy ilyen faszom felelőtlen hülye kutyája berohan elém motorral, (a baszakodósabbak kedvéért kurvára nyáron 30 fokban) és összetöröm magam? :/ Persze ilyenkor jön mindig a duma, mint a nemharap, hogy de elsőre behívható. Aztán néha mégsenem. ajjjj Csöviiiiiiii
Szerintem is csak kiszaladt a nagykapun a sunyi kutya az utcára az éppen autóval kiálló Csövi mellett. (a bmw-s meg jött mint az ökör index nélkül ahogy szoktak)
Nem azt mondtam hogy megéri vagy nem, hanem azt hogy ez jól néz ki.
A pözsó km számlálója jelenleg 299.564 km-t mutat, aztán hogy ezt hányszoros szorzóval kell számolni arról nincs információ. Én 249.450 km-rel vettem 2013-ban.
Ami konkrétan meghibásodás volt: kellett kuplungszerkezet, első-hátsó rugók (leng.csillapító nem), olajhűtő, szíjfeszítő, izzítógyertya, 2 befecskendező alá tömítés, kip. dob, féktárcsa-fékbetét, akksi, most tps potméter, egy lerohadt küszöb csere (a másik se sokkal jobb), egy váltógomb, a generátor (bár az megelőző jelleggel lett szétszedve) és a hűtőventilátorban csiszoltam meg a csúszógyűrűket. Más jelenleg nem jut eszembe.
Ezekből mi az ami kimondottan azért ment tönkre egy 15+ éves autón, mert pözsónak hívják?
Az asszny autója minden nap megy, körbe járja a várost, sőt én azt nyűvöm (mert az kint van napközben a bejárón, 1ccerűbb) viszont az ritkán megy ki a városból. Így évi 5 ezer
... szóval sztem a németek jobban bírják a strapát hosszú távon, mint a franszoák - de ezt tudtuk eddig is, a II. vh-ban is egyből kapituláltak, a németeket meg eléggé sokáig kellett gyötörni (váltott sofőrökkel), hogy feladják.
A rönóé szintén megvan, azzal 76.500 km-t mentem a 10 év alatt. (nulláztam a km számlálóját mikor megvettem)
A pözsó km számlálója jelenleg 299.564 km-t mutat, aztán hogy ezt hányszoros szorzóval kell számolni arról nincs információ. Én 249.450 km-rel vettem 2013-ban.
Ami konkrétan meghibásodás volt: kellett kuplungszerkezet, első-hátsó rugók (leng.csillapító nem), olajhűtő, szíjfeszítő, izzítógyertya, 2 befecskendező alá tömítés, kip. dob, féktárcsa-fékbetét, akksi, most tps potméter, egy lerohadt küszöb csere (a másik se sokkal jobb), egy váltógomb, a generátor (bár az megelőző jelleggel lett szétszedve) és a hűtőventilátorban csiszoltam meg a csúszógyűrűket. Más jelenleg nem jut eszembe.
Ezekből mi az ami kimondottan azért ment tönkre egy 15+ éves autón, mert pözsónak hívják?