Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most hívtam a dirit nem érti ő sem utánanéz mindjárt visszahív.
A bankok egy igazi kötsögök, mindenre képesek... de sztem is inkább csak kamuztak neked, és nem utaltak időben.
Bankon belül, pár perc. Még másik bankba is ott van fél egy órán belül. Tuti, h nem utalták el.
Elvileg 3 órán belül át kell menni a pénznek. Lehet nem küldték el...
Faszom bankon beüli átutalás nem jött meg 1,5 nap alatt csütt 11től és lemaradtam arról a szép fekete e36 320 kombiról aminek volt gazdája is nem csak használta :( rohadtul dühítő.
Mi 2,5 éve vettünk a cégnél egy dacia dokkert, szinte minden van benne. Érintőképernyős multimédiás navi, klíma, légzsákok, hátsó plusz ablakok, gyári vonóhorog, elektromos ablakok, tükrök... 1,5dci rönő motor. Igazából minden rönő benne. A hajtáslánc, a futómű az elektronika. Az ára nem érte el a 2,5millát. Kb 90e van benne, eddig még semmi baja nem volt. És az alkatrész ára is alsó kategóriás.
4.5 milla ladára... szerintem egy nem kissé szentimentális emberről lehet szó.
Nem tudok olyan helyzetet elképzelni, hogy ezért én odaadjak 4,5 millát Tök mind1, milyen minőségű az autó - LADA az értéktartása sztem a nullához közelít. Új autó vásárlásánál ez is fontos - csak akkor nem, ha az ember el akarja használni 10 évig. Azt viszont nagyon nem szeretném
Nekünk is vett egy ismerősünk, nem tunik annyira rossznak.
A 25- 30 éve tervezett primitív dízelek szerintem mindent kibírnak , mint a hiace meg a vanette. Úgy rémlik valamikor olvastam egy cikket amiben azt írták, hogy a sok városi rövid utat az öreg primitív dízelek viselik a legjobban. Nem tudom mire alapoztàk: elmélet vagy tényleges mérések .
Elküldtem a sztori pontos részleteit a kollégámnak , aki a vizeseket oktatja a suliban. Megkértem, hogy gondolja végig, hogy ennyi víz tényleg el tudott- e folyni azon a lyukon. Amúgy szűkült a rés mióta nem nyomja a víz belülről.
Mára már teljesen száraz a vízóra akna is. Kb 8 méterre van a törés helyétől, pénteken meg kb fél köbméter víz volt benne mielőtt elzártan volna, aztán a zárás után hipp hopp vissza is jött majdnem arra a szintre .
És hogy ítélted meg mint elfogulatlan kívülálló? Anyámnak akartunk venni új Ladát vagy Daciát legolcsóbbat 2mFt. Többet nem érnek ezek mert annyiért már autót is kapni. Végül nem vitt rá a lélek és egy 10 éves Fiat Panda lett belőle BENZINES.
Most mennem kell dolgozni, de azért még bedobom témának: a kollégám 2 hónapja vett egy új Lada Vestát. 4.450.000Ft volt. Persze (kérés nélkül) megmutatta mindenkinek, én is megnézhettem-kipróbálhattam.
Pontilyen, még a színe is: http://lada.hu/vesta-sw-cross
Kínaiban minden van.
A Belga Atlas-Copco az iparban ismert és elismert gyártó már nagyon régóta, ilyen kompresszorok is üzemelnek nálunk. 20+ éve mennek (több is van) három éve cserélték le őket "ugyanilyen" újakra, mert már embertelen mennyiségű üzemóra volt bennük. (sosem volt velük komolyabb probléma, többnyire csak az időszakos szervizelésre álltak meg)
Nos itt vannak a képeken az újak.(még a színük is ugyanolyan mint az elődöknek, csak....fél évesen olajszivattyú és sűrítő egység csere mert megették egymást a fogaskerekek, a gumi olajcsövek pedig évente cserélendők, mert szanaszét repedeznek)
csak rákerestem, minimális erőfeszítéssel
https://www.ebay.com/sch/i.htm...
ha tényleg kellene, biztos tudnék keríteni, és otthon beszerelni.
Én vágom, mit moncc... de arról beszélek, ami "általában" van... "általában" azt mondják, az öreg dízel problémásabb, és "általában" elfelejtik megemlíteni, hogy uaz idő alatt "általában" 2-3x akkora távot ment - persze, hogy problémásabb
Sztem az is urban legend, hogy dízel nem bírja a várost... ez is olyasmi, mint a 7 fok alatt téligumi: egyszer valaki kitalálta, és azóta szajkózza mindenki
Egyik motor se bírja, ha csak hideg üzem van, és nem tud felmelegedni... persze minél korszerűbb, annál nagyobb a szívás is vele, ha rosszalkodik.
Én 98-ban vettem a Nissan Vanettet, akkor a zőccséges haveromnak már megvolt a Toyota Hiace (amilyenek a régi mentők voltak) Na, az a kocsi jár azóta is, minden nap mennek vele, a boltokba hordják a cuccost - nem tudom, hol tarthatnak már vele km-ben.... Másik barátom évekkel ezelőtt 650 ekm-el vette a 10 éves dízel Vivarót Ilyen futások az általam ismert benzinesekkel elképzelhetetlenek.
A javítás ára meg sztem manapság nem attól függ, B vagy D a motor... az alkatrész ugyanannyi. A nagynyomású sziv. amit öccázé említesz - még nem hallottam ismerős körökben, hogy az valakinek tönkrement volna - de az is biztos van utángyártott kínaiban
Ez nagyon típus függő, volt 2.2es e-s mercink, az egy dolog hogy a karosszéria rohadt, de a világból kiment 6 literrel 100-on és ha após nem hajtogat belőle kiflit még mindig abban ülnénk
Ha csak a számokat néznénk valóban igazad lenne. Viszont dízelt inkább az vesz aki többet és egyszerre hosszabb utat tesz meg. Városban a benzines inkább üzembiztos, rövidebb utat megtéve, gyakori leállítás, újraindítás mellett. És attól, h a benzinesekben általában kevesebb km van lehet, h az üzemideje arányaiban megegyezik a dízelével. (lásd, feleséged és a te autód) Az én feleségemnek egy 22 éves toyota corollája van 1,4 benzin és 325e van benne. Eszméletlen üzembiztos télen-nyáron. Csak a kopó alkatrészeket kellett cserélni. Nem is szándékozom eladni amíg ezt a szintet produkálja. Valószínűleg egy dízel már rég kifeküdt volna ilyen üzemi körülmények mellett. És azért az sem mindegy, h injektor 10-20e egy porlasztócsúcs min100. Egy benzin szivattyú is néhány 10e, egy nagynyomású szív. 300-500e. Ha egy mostani dízel elkezd kerregni egy kicsit, minden nap zabszemmel a seggedben ülsz bele, h mikor fog leállni alattad. Én is dízellel járok, évi 40-45ezret megyek vele. Ilyen -futás mellett vitathatatlan, h a dízel jobb. De én is azt tapasztalom, h egy idősebb dízel problémásabb mint a legtöbb olyan idős benzines.
Különben én is többször nézem a vízórát... most ránéztem két hete, mikor elzártam a vizet, mert szereltem a benti főcsapot. Meg ránéztem, mikor pár éve volt ez a csőtörés, amiről írtam. Meg ránéztem, amikor '96-ban megvettük a házat
Nálam, ahol ott a telepített mérőléc a szerelőaknában a napi vízállásjelentéshez, ez gyorsan feltűnne az Excelben.
Számomra nem arról van szó, észrevetted-e vagy nem... a föld alatt nehéz észrevenni és nálunk pl. 1m mélyen már tocsogós a föld, úgy fent van a talajvíz, szóval itt se tünne fel.
Csak fura, hogy azon a kis repedésen képes ennyi víz elmenni.
Tanulság? Hát az, hogy most én is megnézem, és lefotózom az órát, mert ha évente 1x jönnek leolvasni, bármikor járhatok így - és nem szeretném, ha egy új autó árát oda kéne adni a vízműnek
A 97'es 1,2 corsánk órájában 245e van, de azt hiszem ez csak tájékoztató jellegű adat, 2004-be került az országban állítólag 140e km-el, azóta egy tulaja volt. Tőle mi vettük meg 233-al 2015 végén.
Ha nem mentünk volna vele ilyen keveset, azt mondhatnám tök jó és semmi BAJA :)
erősen hátrányos helyzetű, szinte csak otthon-ovi-munkahely-ovi-otthon között fut és ez kb 7-8 km összesen

A vízre visszatérve: ha más meséli az én szemem is kerekedne, hogy mé' nem vette észre a hülyéje...... én nem vettem észre...