"mikor vette 3 éve..."
És persze előtte semmit sem kellett vele csinálni, gondolom még az olajcserét sem igényelte. Ha telibesz&rtam volna a karbantartást és csak használnám, akkor én is elmondhatnám hogy csak egy rugót cseréltem az első futóműnél mert eltörött (ahogy apámnak is a Golfon 7 évesen, de mivel ez német így ez nem hiba, az csak a franciáknál az) meg lekötöttem az olajhűtőt (ami pont a passatokban döglik legendásan, de nekem is elég volt annyi hogy fagyállót talán sosem cseréltek benne és átrohadtak a hűtőlamellák) mert kilyukadt.
Ha meg olyan gépet vettem volna amivel tényleg semmit sem kellett volna eddig csinálnom, akkor én is csodálkozva nézhetném hogy mi folyik itt. Csak hát az olyat 2013-ban nem 520e Ft-ért adták.
Ha már autó téma van,elcseréltem a vivarót egy 2009 es opel zafirára 1.7 (cdti azt hiszem).Szóval,két hónap alatt cseréltem kapcsoloszekrényt(450 euro) olajat 2 szer mert valahonnan belekerült 1.5 liter gázolaj.Kiszedtük az injektorokat 3 és 4 es nagyon returos tehát cserés lessz nemsokára.Eszik kb 8 litert/100 km és remélem,hogy nem folyik többet az olajba gázolaj.Szoval öreg dizelautó problémásabb mint egy benzines(Szerintem)
Hú az jó volt.
Kedvem nem lett sokkal jobb ugyanis voltam ma bringázni.... Valahogy nagyon rám jár most a rúd. Pedig a kutya is pórázon volt. Lehet sehova se kéne mennem most egy darabig.
Hát, pályán 140 felett tolni 4-5 órán keresztül sztem van akkora kihívás, mint Pesten max. 30-al xarakodni 1 órát a dugóban... a kockázat is, a baleset is nagyobb. Országúton menni meg Magyarországon kész túlélő túra - persze csak ha nyomod neki.
Mivel dél-Alföldi vagyok és pécsi asszonnyal (és rokonsággal) áldott meg a sors, van némi fogalmam az országon mellékutakon keresztül autózásról
Mikor még számítógépeztem, lazán megvolt a 25-30e évente...
Ha az 1,8TD, akkor az még az acél blokkos. Buta adagolós, elnyűhetetlen. Igaz kell 25km amíg bemelegszik, de nagyon lámának kell lenni, hogy azt a motort kinyírd. Kb 6-7 éve én is olyanokat nézegettem, de végül az egyik barátom toyotáját vettem meg, mert azt az autót akkor már 10 éve ismertem.
apámnak van egy talán az egyik legcsóróbb időszakában kb 130-ért vásárolt réégi, kombi mondeoja, és baszki már vett helyette eurovan-t, mert úgy volt, hogy nem megy át a kövi vizsgán a mondeo, de kis lakatolással simán vette és azóta is sokat jár vele, mert elképesztően jól fogyaszt! Pedig valami baszom nagy dízel van benne, még adagolós
Ezért kell fenntartásokkal kezelni amikor ilyen kisvállalkozók elmennek évi 3 túrára, ahol autópályán beletekernek a motorokba 15ezer km-t, meg megy még két kört a városban, és akkor ment 20ezret a szezonben motorral is, közben meg technikailag alig fejlődött, csak baszatta nagyrészt egyenesben. Ugyan ez nálunk is: asszony mindenhova kocsizik, PLUSZ kb kéthetente le kell menni oroszlányra, meg nagy pocakkal már balcsikra, nyaralgatni, hétvégézni sem tudtunk motorral menni, de ezt a kb 10ezret tartjuk évente kocsival is.
És persze előtte semmit sem kellett vele csinálni, gondolom még az olajcserét sem igényelte. Ha telibesz&rtam volna a karbantartást és csak használnám, akkor én is elmondhatnám hogy csak egy rugót cseréltem az első futóműnél mert eltörött (ahogy apámnak is a Golfon 7 évesen, de mivel ez német így ez nem hiba, az csak a franciáknál az) meg lekötöttem az olajhűtőt (ami pont a passatokban döglik legendásan, de nekem is elég volt annyi hogy fagyállót talán sosem cseréltek benne és átrohadtak a hűtőlamellák) mert kilyukadt.
Ha meg olyan gépet vettem volna amivel tényleg semmit sem kellett volna eddig csinálnom, akkor én is csodálkozva nézhetném hogy mi folyik itt. Csak hát az olyat 2013-ban nem 520e Ft-ért adták.
Kedvem nem lett sokkal jobb ugyanis voltam ma bringázni.... Valahogy nagyon rám jár most a rúd. Pedig a kutya is pórázon volt. Lehet sehova se kéne mennem most egy darabig.
..de sztem az 2015-ben volt...
Mivel dél-Alföldi vagyok és pécsi asszonnyal (és rokonsággal) áldott meg a sors, van némi fogalmam az országon mellékutakon keresztül autózásról
Mikor még számítógépeztem, lazán megvolt a 25-30e évente...