Én is azt olvastam, pedig nekem van ékezet és szemüveg sem kell De mostanában már egyre több üzenetet ékezet nélkül kapok vagy lehet, hogy kezdek hülyülni és lassan elfelejtek olvasni
Nem akar valaki venni egy fekpadot? Én már annyira ki vagyok gyúrva, hogy nekem felesleges. kétféle rúd is van, meg vagy 90 kilónyi emelgetni való vas.
Mi az NEC-t 2015 júniusban kaptuk, vidéken. Pest mindig előrébb van pár betűvel
Ha volna alvázszám, le lehetne kérdezni az autót magát (motor, gyártás, verzió, extrák, stb) az enyémre még a gyári szőnyeg tipusát is kiadja. Bár nem tudom, 98-asra megy-e már a VIN decode szolgáltatás.
Hát ha valami belsős munka, úgy máááááás... de földi halandó ilyet nem talál. Pont mert ezek el se jutnak a meghirdetésig, kereskedésig. Ezeket a magyar piacon látja viszont az ember, a jó kapcsolatokkal rendelkező kereskedőnél, csak 1M-val nagyobb áron.
...viszont jó LADA-t bárki tud venni!
Egy jó évtizede majdnem lett egy fullos V6 3000 dizel Audim így, kb. fél áron, valami bankos főbuzi levetett céges vacka, 2 évesen... az volt a baj, kicsit hátul álltam az értesítési láncban, és már a kettővel előttem lévő lecsapta Azután lett a BMW.
De ismersz, mert én láttam, néha ott szokott állni a pözsó mellett.
Gyönyörű állapotú, nem tekert, Németországból jött (azaz kellett menni érte) első gazdás leadott cégautó volt. (meg jött a drót az ottani ismerőstől hogy "Misikém hoznak egy ilyet, megnézed vagy kitegyük a használtak közé?")
Gondolom te is hallottál róla hogy dízelhiszti van a németeknél és vannak cégek ahol környezettudatos a vezetőség.
3 éves automata D Passátot, 44 ekm-el 5M alatt? Olyan biztosan létezik, de én nem ismerek senkit, aki látott is egyet Az vagy mázli, vagy tekert, vagy valami okból nagyon gyorsan kellett szabadulni tőle (pl. kerestette a gazdája )
Mellesleg a másik kollégám épp a tavasszal vett egy ilyet 44e km-rel 4,9M-ért (az előző helyett, mert az már 11 éves volt) érdekes mosollyal gratulált az új Ladához a kollégának.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volkswagen/passat_viii/volkswagen_passat_viii_variant_2_0_tdi_comfortline_bmt_dsg_magyar_afas-13703089
Amikor megláttam az ajtózárat (ahova beakad az ajtóoszlopon a zár) és a kézifékkart akkor nehéz volt visszatartani a kitörni készülő röhögést. Ugyanaz mint az 1200-as Ladán.
Belül itt-ott csavarok tartják a műanyag elemeket, az üléshuzat jól néz ki de az ülés szivacsozása rémes.
A nem nagyon látszó helyeken máig kísért a 80-as évekbeli keleti blokk (igénytelen megoldások) A kormányzás könnyű de teljesen döglött, a futómű (ami állítólag rossz utakra készült) az aszfalton eléggé kóválygós.
A váltó elfogadható de a hátramenetet többször is csak úgy sikerült betenni mint régen a Skodámnál, előtte tenni kellett egy harmadikat, aztán bevette. Zajosnak nem mondanám, a motor kimondottan csendes kb. 3e-ig utána már hallani. Menésre egész használható, lent eléggé nyomatékos. (az agyonfojtott normákhoz igazodó 1,6 körüli benzinesekhez képest)
A formatervet nem minősítem, az mindenkinél ízlés dolga.
A kollégám 40 éves (kissé furcsa parasztgyerek, egy öreg, már hullára taposott Berlingóval piacozik) már amikor megrendelte és ezt el is mondta, akkor hülyén néztek rá elég sokan.
Ő lelkesen magyarázta hogy miért ez a legjobb választás:
"a vitara kicsi és a szomszédom 10 éves sx4-ese is rohad, a duster puritán (itt egy páran sokkot kaptak) az új astra (a céges autónk de ő max. utasként használhatja ha elvisszük, mert alvállalkozó cég alkalmazottja nálunk) is milyen igénytelenül van összehányva a nem látszó helyeken (van benne némi igazság de hát azért...na) fordot, fiatot, franciát nem veszek mert olvastam hogy szarok, vagy vegyek egy 200-e km-t futott nyugati fost amivel mindig csak a baj lesz? És tényleg voltak gondok a régebbi ladákkal de már nyugati tervezők jöttek és ez már meg van csinálva"
Szóval a végén már ugrott neki mindenkinek, ha csak megemlítették hogy mikor jön meg a lada. Aztán mikor meglett, büszkén mutogatta mindenkinek, hogy na nézzétek meg hogy ez tényleg jó, hiába mondtátok hogy nem az. (én is megnéztem, udvariasan megdicsértem a színét majd sok szerencsét kívántam hozzá)
Összességében lehet hogy jó de én nem mernék kiadni 4,5M ft-ot egy olyan termékért, amire azt mondja a gyártó hogy "de ez már tényleg jó lesz" (szóval az én szememben ezért elfogadható ár lenne max. kb. 2,5M Ft úgy, hogy ez a csúcsmodell, ami egy átlagos felszereltségű átlagautó szintjén van)
4,5M-ért minden mást vennék, csak ezt nem.
Megjegyzem hogy a Dacia is ebben a ligában játszik de egyrészt olcsóbban, másrészt az bizonyítottan "össze van rakva" és valóban tartós használati tárgy, nem akar többnek látszani mint aminek tervezték. (megfordul nálunk elég sokféle, egyszerűek de vállalkozói szinten is bírják a napi használatot)
http://ladacsaszar.hu/pack_4x4_muszaki
Ha volna alvázszám, le lehetne kérdezni az autót magát (motor, gyártás, verzió, extrák, stb) az enyémre még a gyári szőnyeg tipusát is kiadja. Bár nem tudom, 98-asra megy-e már a VIN decode szolgáltatás.
...viszont jó LADA-t bárki tud venni!
Egy jó évtizede majdnem lett egy fullos V6 3000 dizel Audim így, kb. fél áron, valami bankos főbuzi levetett céges vacka, 2 évesen... az volt a baj, kicsit hátul álltam az értesítési láncban, és már a kettővel előttem lévő lecsapta Azután lett a BMW.
Gyönyörű állapotú, nem tekert, Németországból jött (azaz kellett menni érte) első gazdás leadott cégautó volt. (meg jött a drót az ottani ismerőstől hogy "Misikém hoznak egy ilyet, megnézed vagy kitegyük a használtak közé?")
Gondolom te is hallottál róla hogy dízelhiszti van a németeknél és vannak cégek ahol környezettudatos a vezetőség.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volkswagen/passat_viii/volkswagen_passat_viii_variant_2_0_tdi_comfortline_bmt_dsg_magyar_afas-13703089
Belül itt-ott csavarok tartják a műanyag elemeket, az üléshuzat jól néz ki de az ülés szivacsozása rémes.
A nem nagyon látszó helyeken máig kísért a 80-as évekbeli keleti blokk (igénytelen megoldások) A kormányzás könnyű de teljesen döglött, a futómű (ami állítólag rossz utakra készült) az aszfalton eléggé kóválygós.
A váltó elfogadható de a hátramenetet többször is csak úgy sikerült betenni mint régen a Skodámnál, előtte tenni kellett egy harmadikat, aztán bevette. Zajosnak nem mondanám, a motor kimondottan csendes kb. 3e-ig utána már hallani. Menésre egész használható, lent eléggé nyomatékos. (az agyonfojtott normákhoz igazodó 1,6 körüli benzinesekhez képest)
A formatervet nem minősítem, az mindenkinél ízlés dolga.
A kollégám 40 éves (kissé furcsa parasztgyerek, egy öreg, már hullára taposott Berlingóval piacozik) már amikor megrendelte és ezt el is mondta, akkor hülyén néztek rá elég sokan.
Ő lelkesen magyarázta hogy miért ez a legjobb választás:
"a vitara kicsi és a szomszédom 10 éves sx4-ese is rohad, a duster puritán (itt egy páran sokkot kaptak) az új astra (a céges autónk de ő max. utasként használhatja ha elvisszük, mert alvállalkozó cég alkalmazottja nálunk) is milyen igénytelenül van összehányva a nem látszó helyeken (van benne némi igazság de hát azért...na) fordot, fiatot, franciát nem veszek mert olvastam hogy szarok, vagy vegyek egy 200-e km-t futott nyugati fost amivel mindig csak a baj lesz? És tényleg voltak gondok a régebbi ladákkal de már nyugati tervezők jöttek és ez már meg van csinálva"
Szóval a végén már ugrott neki mindenkinek, ha csak megemlítették hogy mikor jön meg a lada. Aztán mikor meglett, büszkén mutogatta mindenkinek, hogy na nézzétek meg hogy ez tényleg jó, hiába mondtátok hogy nem az. (én is megnéztem, udvariasan megdicsértem a színét majd sok szerencsét kívántam hozzá)
Összességében lehet hogy jó de én nem mernék kiadni 4,5M ft-ot egy olyan termékért, amire azt mondja a gyártó hogy "de ez már tényleg jó lesz" (szóval az én szememben ezért elfogadható ár lenne max. kb. 2,5M Ft úgy, hogy ez a csúcsmodell, ami egy átlagos felszereltségű átlagautó szintjén van)
4,5M-ért minden mást vennék, csak ezt nem.
Megjegyzem hogy a Dacia is ebben a ligában játszik de egyrészt olcsóbban, másrészt az bizonyítottan "össze van rakva" és valóban tartós használati tárgy, nem akar többnek látszani mint aminek tervezték. (megfordul nálunk elég sokféle, egyszerűek de vállalkozói szinten is bírják a napi használatot)