Két haver túrázni indul az erdőbe. Az egyik látja, hogy a másik nem túrabakancsot vesz, hanem könnyű sportcipőt.
- Te, mért nem bakancsban jössz?
- Abban nem tudok jól futni, és azt mondják, sok errefelé a medve!
- Hülye vagy, a medvét sportcipőben se tudod lehagyni!
- A medvét? Azt nem is kell, nekem elég, ha téged lehagylak
Hát nekem a marathoni futásról nem az jut eszembe, hogy izgalmas főleg végignézni a 3 órás közvetítést. Már a 2 órás F1 futamba is belealszok a közepén
Ez az Az egy dolog hogy az olaj jeladója megakadhat csere után és azr jelzi hogy nincs elég olaj, mert ez ismert probléma. Talán a teknő aljában lévő szűrő eltömődése lehet ok, mivel a szivattyú igazából nemszív, hanem nyom, és ha eldugul előtte a rendszer akár részben, akkor lehet hogy nem megy oda fel az olaj.
"....do not fit an oil pressure switch and warning light (......) it is advisable to perform an oil pressure check"
Azaz mivel nincs ellátva olajnyomás kapcsolóval és kontroll lámpával "advisable" azaz CÉLSZERŰ elvégezni egy olajnyomás ellenőrzést. Én úgy gondolom hogyha eddig volt olajnyomás, akkor a szűrő és az olaj cseréje után is lesz.
A blokk megbontása után viszont él is meg szoktam tenni hogy megnézem hogy felmegy-e az olaj a hengerfejbe. (nyáron jó időben alapjáraton kb. 4-5mp után megjelenik az olaj az említett helyen)
Kis érdekesség, ha valakinek megvan akkor bocs, nekem az újdonság erejével hatott. Fzr 1000 Haynes szerint olajcsere után indítás előtt a szelepfedél alatt becsatlakozó olajvezeték csavarját (vezérműtengelyek olajozását végzi 2 ága van) meg kell lazítani kicsit és utána indítani, ha 1 perc alatt nem jelenik meg az olaj a csavarnál, akkor azonnal le kell állítani.
Érdekes fogás, logikus is mert kenés nélkül a vezérműtengelyek sem érezhetik jól magukat, de 1 percen belül? Én azt gondolnám kenésnél inkább másodpercekről kellene beszélni.
Persze, legalább látod milyen állapotban van a kuplungod, megtapizod megrángatod, megérted hogyan működik. Egy nyomatékkulcsot javasolnék a művelethez.
Örülök, hogy szeretted... mi is szerettük. Az is jó, hogy rendbe raktad a hibáit Ez a típus egy örök életű autó, ha vigyáznak rá, manapság ilyet nem gyártanak már
Az új Vitaránknak az első ülése jobban ki van szőrösödve-rojtosodva 3 év és 23 ekm után, mint a kicsinek 10 év után - már az anyaga is fos. Úgy vannak vele, bírjon ki 2-3 évet, aztán vegyél újat, ha nem tetszik, hogy foszlik szét az egész xar
Két haver túrázni indul az erdőbe. Az egyik látja, hogy a másik nem túrabakancsot vesz, hanem könnyű sportcipőt.
- Te, mért nem bakancsban jössz?
- Abban nem tudok jól futni, és azt mondják, sok errefelé a medve!
- Hülye vagy, a medvét sportcipőben se tudod lehagyni!
- A medvét? Azt nem is kell, nekem elég, ha téged lehagylak
Na EZ a taktikázás
Mi robogóztunk ma. Tök jó volt,pedig reggel alig volt 7 fok.
Azaz mivel nincs ellátva olajnyomás kapcsolóval és kontroll lámpával "advisable" azaz CÉLSZERŰ elvégezni egy olajnyomás ellenőrzést. Én úgy gondolom hogyha eddig volt olajnyomás, akkor a szűrő és az olaj cseréje után is lesz.
A blokk megbontása után viszont él is meg szoktam tenni hogy megnézem hogy felmegy-e az olaj a hengerfejbe. (nyáron jó időben alapjáraton kb. 4-5mp után megjelenik az olaj az említett helyen)
Eladó Yamaha FZ750: https://www.kepesmotor.hu/yama...
Érdekes fogás, logikus is mert kenés nélkül a vezérműtengelyek sem érezhetik jól magukat, de 1 percen belül? Én azt gondolnám kenésnél inkább másodpercekről kellene beszélni.
Kuplung lamella szett és rugó csere macerás meló, érdemes vele otthon próbálkozni?
Az új Vitaránknak az első ülése jobban ki van szőrösödve-rojtosodva 3 év és 23 ekm után, mint a kicsinek 10 év után - már az anyaga is fos. Úgy vannak vele, bírjon ki 2-3 évet, aztán vegyél újat, ha nem tetszik, hogy foszlik szét az egész xar
Eladnám a motorom, csak még azt nem tudom mennyiért.