Józef, hidraulika henger nem kallódik ott valahol? 60 cm ami 100 cm körülire kijön, 8-10 tonnás elég. Okultam a lemezhajtóból, azé' kérdem
Ollós emelőt gyártok, az kell még a műhelyembe.
Nem, a túrás táskám kis zsebében volt, amivel most voltunk - és emléxem, hogy beletettem
Majd lefotózom a kulcsot, hátha úgy beugrik a gazdinak, de most nem otthon vagyok.
Amikor a Kawasakinál egy komolyabb felújítás megfizethetetlen költségről beszéltem, akkor (viszonyításképp) ilyesmire gondoltam.
Ezek itt egy 99-es Kawasaki GPZ 500-hoz jöttek: (gyári alkatrészek)
-egy a két kip.könyököt összekötő cső bilincse (már az OEM Parts sem tudta beszerezni)
-egy grafitos tömítés a fenti bilincs alá
-egy nyomorult papír kuplungfedél tömítés
-egy a féknyereg csúszkájára való porvédő gumi. (ez a GTR-re jött)
Nos ez itt "mindösszesen" 31e Ft. (azaz HARMINCEGY EZER forint, bár adtak hozzá ajándék posztert és kulcstartót)
Nem,nem ismerős,veterán motorokban nem vagyok benne.Volt egy osztálytársam,de az háború előtti gépeket tart.Volt egy 36-os Zündappja,azzal vonult itt a főtéren.
Hát az EGR levakolásnak megvannak a veszélyei... később melegszik fel, főleg a modern dízel, és addig ugye több anyagot ad a computer. DPF-es verdák ezt nem annyira szeretik.
A lényeg, az újabb, korszerűbb autókba már nehezebb belenyúlni.
Az EGR-nek van még más előnye is: visszahordja a szívótorokba a kormos olajos trutyit, ami visszajut az égéstérbe, koptatva a motort. Így hamarabb vehetsz új autót!
Ha levakítod, lehúzod de nem iratod át a szoftvert, akkor az autó még úgy "tudja" hogy van, és ha nem működik rendesen, akkor hibaként észleli és átvált "hülyebiztos" módba, gyenge és erőtlen lesz alapon, ezzel védve a motort, ezért is írtam, mert Arni által leírtak is megfelelnek ennek. Ha szoftveresen kapcsolod ki, akkor meg végre levegőt kap szegény motor, korom helyett, ez 200 ezer km felett amúgy sem hátrány. Persze lehet még "tuningolni" erre a dízel amúgy is nagyon jól reagál
Nekem meg tökmindegy hogy az egr-en rajta van-e a vákumcső vagy nincs (azaz kinyit-e vagy nem) vagy kihúzom-e a csatlakozóját vagy nem, ugyanannyit fogyaszt és ugyanúgy megy mindkét esetben. (akkor is amikor 90Le-s volt és most átprogramozva is)
Aztán elvittem egy főképp franciákat javító sráchoz, lett +0,1 bár töltőnyomás emelés, pát érték átíródott és onnantól nagyon megváltozott a jármű mozgása. (előtte tettem fel egy coolert mert ezen gyárilag nem volt és ki lettek takarítva a szívószelepek és a szívósor)
Az egr most is üzemben van, nem kötöttem ki mert télen jóval hamarabb felmelegszik mint nélküle.
Nem ismerős? Szegedi ez a motor. 42 éves,és 40 éve egy tulajdonban. Yamaha Mint elektromos rendszer,cdi és tökéletesen műxik. Abaligeten találkoztun,és mesélte hogy nemrég volt Skopje-ban a motorral.Bejárta már vele Európat.
Picasso Persze lehet tisztítani, tisztíttatni, de hosszútávon a legjobb ha kiütteti az ember a programból. 20 perc kb. amíg letöltik a programot az autóból, kiírja belőle aki csinálja meg visszatölt az egr nélküli verzióti, utána a befecskendezőket kell még számuk alapján beírni és kész.
hasonlót.