Nincs betiltva még előttem pöfögött 1 40el a bicskei emelkedőn lelkes volt nagyon nyomta, én meg szívtam de azt az illatot a gyerekkorom óta szinte nem éreztem és jó volt kicsit füstölögni mögötte
Mind így csinálja - az enyémbe nem kell adalék, nyom be plusz gázolajat, oszt' csá... és azért nem venni észre, mert csak 2200 ford. felett kezdi el, ott meg már van erő bőven.
mercis komámék egyszer kiszámolták, hogy ha eldugul, 3db 6-os furat kell át a szűrőtesten és az ad pont akkora torlónyomást, hogy nem jelez be a komputer
A BMW-s topicon egy csávó kivette a szűrőt, katalizátort, üres cső lett helyette, a komputert is átírták.
Úgy veszi a fordulatot, mint egy sportmotor és kevesebbet is eszik - volt videó róla. Ez a két xar nagy fojtást ad
Nálunk észre lehet venni,mert utóbefecskendezést csinál,és bekapcsolja az összes fogyasztót. Van üza adalék (Eloys)ami minden tankolásnál bekerül a gázolajba. Leviszi a korom égéshőjét 450 C fokra. A szűrő előtt és mögött van szonda,és ha meghaladja a nyomáskülömbség a megengedett értéket,akkor elkezdi az utóbefecskendezést,és kitisztítja a részecskeszűrőt.
Van egy barátunk (Vicus kolléganőjének a férje) aki biztonsági rendszerek,tűzjelzők,kamera rendszerek telepítésével foglalkozik. Ő talán be is tudja szerelni,ha veszek egyet.
Ebben nem tudok nyilatkozni, én még csak 5 éve használom. (egyébként büdös traktor, bár most kaptuk az új céges astrát, 1,6d ha elsőre beültetnek egy körre és nekem kell megmondani hogy milyen, egész bátran kijelenteném hogy benzines)
http://www.delton.hu/ itt lehet mazsolázni. Első menüpont, "Riasztórendszerek" majd "komplett" de lehet elemenként is összeszedni. árat is mutat. DSC típusokat nézd, nem tudom pontosabban linkelni, mert aloldalt nem lehet.
Omikád is szokta kapni, bár a fiam tagadja, de tudom, 150-el is szokott menni a pályán. Nem is 6 litert fogyasz, mint ahogy te mondtad inkább 8. Sztem már többet ment vele, mint te Küldöm linket, csak most jöttem meg a strandrú.
Mer úgy mész, mint egy "álat" Nekem sztem 1xse volt több 150-nél, talán csak odafelé az M5-ön. A szlovénoknál is jellemzően 140 körül mennek, azt célszerű felvenni, meg aztán ott keményen baxtatnának a blokkoló miatt, úgyhogy inkább nem ingerlem az idegen szervet.
Örülj neki, hogy ilyen a kipufogód - nekem a korom bent marad a szűrőben, amit aztán majd jó sok forintért lehet cserélni persze adókedvezményt azt nem adtak rá
Érdekes, én sosem veszem észre, hogy regenerál, talán néha abból, hogy a pill. fogyasztás mutatója a szokott 6 körüli értékről beáll 10-re, de ez is csak percekig szokott tartani.
Nem Sanyám, a német autópályára felhajtva már nem emlékszem melyik német város után (olyasmi jellegű mint pl. Nagykanizsa) a korlátozás nélküli szakaszon 5-dik padló, majd a néha a belső sávban ráérősen közlekedő autóstársak utolérésekor (valamint teljesen szabályosan a kihelyezett kamerás sebességkorlátozásoknál) a lehető legrövidebb időtartamra felengedett gázpedál újra a padlóra került, egészen a lehajtónál levő városig. (ez talán Székesfehérvár méretű lehetett)
A 195 természetesen csak időleges volt, mert egy tetőboxos Avensis D4D-vel együtt haladva az a 170-185-öt tudta tartani. (és nem akartam udvariatlannak tűnni)
És van aki ezt megveszi?