EGR ki kell üttetni és megy utána normálisan. Nekem 0.5 litert csökkent a fogyasztásom a pikaccsun, és alapon sem lusta már. Előtte 260 ezertájékán ellustult, tapostuk, de amíg el nem kapta a turbó addig olyan volt mint az ólommadár. Persze lehet cserélni is, de kiütötték így egy hibával kevesebb és megy a gép. Az a vivaro az 1.9- el alapból nem lovaskocsi azért
nem szeretem a 16 éveseknek való diszkó zenét, meg éjfélre, mikor ezek megindulnak, én már álmos vagyok Így ez most kimaradt
(meg le se írnám itt nyilvános helyen, hány vót meg )
Apropó, cuccaim közt pakolva kezembe akadt valami öreg Yahama kulcs, nem hiányzik?
Épp ezt mondom, hogy az "öreg" 1,9dti köszönő viszonyban sincs az újabb jtd-kkel. (te meg mivel 2,8 aztán 2,3jtd-vel jártál, azokhoz szoktál)
Ahogy már írtam is, ilyen (is) volt régebben a céges autóink között, újonnan is nehézkesen mozdította meg a dobozos kasznit (ami ráadásul könnyebb mint most neked az üveges) aztán már ment, de utána a VW Transporterek rakéták voltak hozzá képest. (ilyenek: https://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/volkswagen/transporter_t5/volkswagen_transporter_t5_2_0_cr_tdi_dsg_lwb_akar_1_ev_garanciaval-12905587)
Kár hogy nem tudtam lemenni veletek. Bár faterod jól elment volna tőlem,nem sokat mentünk volna együtt. Leaszfaltozták a Remeterét felé vezető utat. Tök jó lett. Ja,és az első lámpám nagyon jól világít. Tök sötétben jöttem haza,hibátlan.
A központi fűtés szerelése közben elréselték a bejövő vízvezetéket.
Én is lementem, este felé. 19 óra után indultam otthonról. Találkoztam sok ismerőssel,jót beszélgettünk.
Találkoztam Bbandi fórumtárssal,aki képviselte az FZR-eket is egy szép állapotú 600-zal.
Csak eszembe jutott hogy a Pözsó 2,0 HDI mikor megvettem, 90Le-sen (205Nm) mennyire döglötten vitte az 1310 kilós kasznit. (pedig ennek elég rövid váltója van, pont a gyengébb motor miatt)
Aztán mikor "helyre lett igazítva" mint az ugyanilyen blokkos 109Le-s változata, onnan lett rendesen használható. (most kb. 110-120Le és 250-280Nm lehet, nem lett megmérve)
Ebből gondolom hogy a (valaha volt) 100Le és a 240Nm mit tudhat kezdeni az 1800-1900kg körüli tömeggel. (míg a 2,8 jtd ereje csúzlikét teleportálja a kb. ugyanilyen kasznit a Föld bármelyik pontjára)
Tegnap elgurultunk Apámmal az abaligeti találkozóra. Úgy volt, hogy Sanyi is jön , de közbejött neki valami gond a háznál.
Egyetlen fzr-t sem láttunk, főleg chopperek és nakedek voltak többségben...
Ami végig motoszkált a fejemben az az, hogy az erősen bájkernek öltözött egyedek vajon hogy élik a hétköznapjaikat? Lásd “faterok motoron “
Egy barátomnak is van, ők nagggyon olcsón vették, mert ahogy mondja, a Föld-Hold távot megtette oda-vissza (600+ ekm) A kuplung, amit eddig cseréltek, de amúgy megy.
1300 alatt mit akarsz? Ott körül kezd el tölteni a turbó normális esetben is... lehet, nincs is semmi Baja, csak meg kell szoknod a vezetését.
Felhívnálak valamikor műanyag ügyben, írd meg, mikor jó.
Azzal valami gond van, meg kell nézetni. Sógoromnak volt egy pont ilyen, azzal voltunk 1x az Adrián, szóval elég sokat mentem vele. Persze nem rakéta, de nem is lógott ki a személyautók közül, ment úgy, mint az átlag, és húzott szépen szinte alapjárattól.
Azzal van problèmám,hogy ha üresen is a gázra lèpek akkor is mintha 2 másodperces kèsèssel reagálna..Elindulok egyesben megindul ès miután már gurul kicsit megtorpan aztán ha hamar felrakom 2 be akkor nyomom a gázt padlóig,pumpálgatom ès mintha nem reagálna,aztán egyszer csak megindul mint a golyó.Szerintem nem az 1.9 miatt van hanem valami adagoló problèma vagy ki tudja mi.
Pont azért mert az 1,9-es 100Le-s alacsony töltőnyomású nyomi opel blokk van benne, a kaszni meg közel 2 tonna . (ilyen tetű lassú volt újonnan is, ha már megmozdította a kasznit akkor már úgy ahogy megy is)
Persze a legnagyobb probléma az, hogy a 2,8-as jtd-hez szokott tudatnak ez nyilván kevésnek tűnik.
(meg le se írnám itt nyilvános helyen, hány vót meg )
Apropó, cuccaim közt pakolva kezembe akadt valami öreg Yahama kulcs, nem hiányzik?
Ahogy már írtam is, ilyen (is) volt régebben a céges autóink között, újonnan is nehézkesen mozdította meg a dobozos kasznit (ami ráadásul könnyebb mint most neked az üveges) aztán már ment, de utána a VW Transporterek rakéták voltak hozzá képest. (ilyenek: https://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/volkswagen/transporter_t5/volkswagen_transporter_t5_2_0_cr_tdi_dsg_lwb_akar_1_ev_garanciaval-12905587)
Én is lementem, este felé. 19 óra után indultam otthonról. Találkoztam sok ismerőssel,jót beszélgettünk.
Találkoztam Bbandi fórumtárssal,aki képviselte az FZR-eket is egy szép állapotú 600-zal.
Aztán mikor "helyre lett igazítva" mint az ugyanilyen blokkos 109Le-s változata, onnan lett rendesen használható. (most kb. 110-120Le és 250-280Nm lehet, nem lett megmérve)
Ebből gondolom hogy a (valaha volt) 100Le és a 240Nm mit tudhat kezdeni az 1800-1900kg körüli tömeggel. (míg a 2,8 jtd ereje csúzlikét teleportálja a kb. ugyanilyen kasznit a Föld bármelyik pontjára)
Egyetlen fzr-t sem láttunk, főleg chopperek és nakedek voltak többségben...
Ami végig motoszkált a fejemben az az, hogy az erősen bájkernek öltözött egyedek vajon hogy élik a hétköznapjaikat? Lásd “faterok motoron “
1300 alatt mit akarsz? Ott körül kezd el tölteni a turbó normális esetben is... lehet, nincs is semmi Baja, csak meg kell szoknod a vezetését.
Felhívnálak valamikor műanyag ügyben, írd meg, mikor jó.
Persze a legnagyobb probléma az, hogy a 2,8-as jtd-hez szokott tudatnak ez nyilván kevésnek tűnik.