vannak erről szakkönyvek pld.: "Az én karbim egyszer úgyis másé lesz" "Kelyhek az örökkévalóságnak" vagy a klasszikus tanmese a "Mindent "is" húzó csavarhúzóról"
Gyenge a csavarhúzód, köztudott hogy a karbi ami kb. a motor közepe felé van fontos statikai szerepet tölt be a motor vázgeometriájának stabilizálásában. Az lenne a szomorú ha nem lennének rendesen meghúzva a kelyhek, még a torlónyomás az arcodba robbantaná őket, ezzel nem szabad viccelni. Fogd be a satuba aztán hidegvágó és min 2 kg kalapács, a profik is így veszik le, csak nem veszik filmre, mert ez annyira műhelytitok, hogy nagyon. A csavarokat mikor lecsaptad a fejeket mindenképpen tartsd meg, jók lesznek még mikor vissza kell őket ragasztani..ha eladod had szenvedjen vele a tudatlan
Ne má, Pupu, te elvileg motorhoz értő ember vagy... engem felbax, mikor a 2dl/1000-re azt szajkózzák, hogy sok, "mer a sógor tojotája nem eszik semennyit" jellegű dumákkal
Felmegy a dugó, olaj felszóródik a hengerfalra, lejön a dugó, olajlehúzó leveszi - de maradnia kell fent valamennyinek, különben szárazon futna... ezért van a hónolás... A fent maradt olaj munkaütemben leég. ja, és ez fordulatonként Hányat is fordul 5000 km alatt?
Egyébként valóban, a spéci fullszint 0W-s olajat eszik a régi motorok, ez pl. 20 éves konstrukció. A belevalót nem eszi, csak amennyire kell.
Most utánolvasva gyorsan a történetnek lehet mégis Ádámnak van igaza 1000km/2-3dl az normál + folyamatosan 30fok felett van, mostanában sokat mentem városba dugóba
https://www.kepesmotor.hu/moto...
Felmegy a dugó, olaj felszóródik a hengerfalra, lejön a dugó, olajlehúzó leveszi - de maradnia kell fent valamennyinek, különben szárazon futna... ezért van a hónolás... A fent maradt olaj munkaütemben leég. ja, és ez fordulatonként Hányat is fordul 5000 km alatt?
Egyébként valóban, a spéci fullszint 0W-s olajat eszik a régi motorok, ez pl. 20 éves konstrukció. A belevalót nem eszi, csak amennyire kell.