Csörgő-zörgő a tudod micsodád! Attól, hogy te alapjáraton hallottál valamit, ami igazából nincs is, szépen egyenletesen járt, minden fordulat tartományban. A magaslati levegőt valóban nem szerette ebben nincs vita, de nem volt még ilyen tapasztalatom, ezért beállitani sem tudtam. 1000m fölött még nem jártam vele ez előtt. A gyertyák pedig nem öregek, csak sokat állt a motor és sajnos volt ideje egy kicsit berozsdásodni.
Ez eszembe se jutott, azt tudom, hogy mindkettő hőértéke 7
NGK katalógusból nézték ki, hogy milyen kell bele: NGK CR7EKB
Meglepődtem mikor itthon kibontottam és megláttam ,hogy kétpólusú
Nem bírtam ki megnéztem en is a gyertyámat. Az első képen a régi gyertya , a másodikon az új. Az uj gyertyánál egyel lejjebbi pozícióban van a tű. Mit gondoltok? Érdekes módon a fogyasztáson nem érződik hogy lejebb került a tű.
NGK katalógusból nézték ki, hogy milyen kell bele: NGK CR7EKB
Meglepődtem mikor itthon kibontottam és megláttam ,hogy kétpólusú
Tetszik.
https://totalcar.hu/magazin/gu...
Majd hétvégén megnézem milyen lett állítás után.