Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tök jó. Mennyibe került ha meg szabad kérdezni?
Vettem egy ilyen kompresszio mérőt a Lincos tól. Postaköltséget nem számoltak fel nem tudom miért...
Csörgő-zörgő a tudod micsodád! Attól, hogy te alapjáraton hallottál valamit, ami igazából nincs is, szépen egyenletesen járt, minden fordulat tartományban. A magaslati levegőt valóban nem szerette ebben nincs vita, de nem volt még ilyen tapasztalatom, ezért beállitani sem tudtam. 1000m fölött még nem jártam vele ez előtt. A gyertyák pedig nem öregek, csak sokat állt a motor és sajnos volt ideje egy kicsit berozsdásodni.
A Fábi csörgő-zörgő motorjából kivett rozsdás öreg gyertyák a legszebbek
Durva
Ok az enyém is hasonló volt, előző gazdánál csillaggarázsban állt
nézd meg ahogy oldaltámaszon áll a motor úgy rozsdált a víztől. így vettem télen aztán még egy 40es lenyomott a cseréig
A jobb szélsőre ásatáson bukkantál?
Enyém csak ilyen volt és még ezzel elment 40e km-t
MMT-413
Mi a rendszámod? Csak, hogy tudjam, mit lessek.
Ez eszembe se jutott, azt tudom, hogy mindkettő hőértéke 7
NGK katalógusból nézték ki, hogy milyen kell bele: NGK CR7EKB
Meglepődtem mikor itthon kibontottam és megláttam ,hogy kétpólusú
Még a színe is ilyen.

Tetszik.
Megkaptam az új járgányomat. Már három napja ő a közvetlen munkatárs. Egyébként nagyon jó kis gép,és magyar gyártmány.

https://totalcar.hu/magazin/gu...
Akkor tessék
Majesty sor6

Majd hétvégén megnézem milyen lett állítás után.
Nem ugyanolyan attól is lehet...
Mindenki gyertyázik? Akkor Fábitól is várunk egy gyertya képet.
Nem bírtam ki megnéztem en is a gyertyámat. Az első képen a régi gyertya , a másodikon az új. Az uj gyertyánál egyel lejjebbi pozícióban van a tű. Mit gondoltok? Érdekes módon a fogyasztáson nem érződik hogy lejebb került a tű.
Tessék, megjavítottam neked.
Hathengeres robogó? Úbaz+
Illeszkedj be, nem kell ez a nacionalista hőzöngés. Egyesek feketék
Kösz a Lászlókat, nem voltam gép közelben, DOLGOZTAM - pont a névnapomon
Ja ok. Azt hittem valami járvány van.