Nem fekete, az már majdnem őzbarna. (a képen sötétebbnek látszik mint valójában, ezekben most kb. 2500 km van)
Lehet sok neki az 1,5 fordulat a keverékcsavaron. (mielőtt indultunk kicseréltem a főfúvókákat 100-ról (eddig azzal ment) 110-re (a gyárija 115-ös volt) és 1-1/4-ről 1,5-re nyitottam a keverékcsavarokat, mivel volt benne némi megfontoltság hirtelen gyorsításkor.
Hát ez lett belőle. (de így jól megy)
Ez a robogóm vadi zsír gyertyája kb 200km után. Nem kap kevés üzemanyagot. Tegnap Józsi segítségével próbáltam állítani a karbin,hát majd meglátjuk próbaút után. Majd azt is közzéteszem ha érdekel valakit.
Furcsa egy karbi vana robogón,van rajta pillangószelep jeladó,elektromos hidegindító,és befecskendezős gyorsító is. A súbertű fix,nem állítható,az úszószint jó,csak a keverékcsavar volt eltekergetve de az nagyon.
valami távtaró méret gond va, távtartót felcserélni asszem nem lehet mert a lánckeréké nagyobb átmérő mint a tárcsa oldal ha jól emléxem. rég volt 1000em
Valami xarul van összerakva, vagy nem belevaló. Vagy a nyereg felfogatása nem jó, vagy a kerék van egyik oldalhoz közelebb. A tárcsának középen kéne futni. Ha az megvan, már csak azt kell megnézni, könnyen járjon mind2 munkahenger.
Ez álló nyereg, nem úszó, ugye? Már nem emléxem.
Hàtsó fèk problèmàm adódott. Valaki tudna ebben segíteni. Az első kèpen làtszik a tàrcsa hogy helyezkedik el. A màsodik kèpen pedig a fèkbetètek kopàsa. Mi lehet a problèma?
Lehet sok neki az 1,5 fordulat a keverékcsavaron. (mielőtt indultunk kicseréltem a főfúvókákat 100-ról (eddig azzal ment) 110-re (a gyárija 115-ös volt) és 1-1/4-ről 1,5-re nyitottam a keverékcsavarokat, mivel volt benne némi megfontoltság hirtelen gyorsításkor.
Hát ez lett belőle. (de így jól megy)