Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha, és azt hogy gondolod?
Klíma, infrapanel vagy hőszivattyú? Ezeknek sem kevés a bekerülési költsége. Támogatás is hol van rá, de inkább nincs. Addig meg amíg paks2 nem termel a hagyományos erőművek füstölnek. Többek között ezért is drágul a hagyományos tüzelő.
A fatüzelés is szmogol rendesen. Árammal kell fűteni az a legtisztább. Jól csinálják a srácok hogy megépítik Paks kettőt az szennyez a legkevésbé.
Ahogy olvastam, a sógorok már magyar nyelven küldik a fizetési felszólítást, milyen kedves gesztus és meg lehet nevezni azt is a válaszpapíron, aki tudja ki vezette a járművet akkor. Kérdés, ha az, aki meg tudja nevezni a sofőrt időközben elhunyt, akkor hogy tovább?
Eddig szerencsére engem elkerült a büntetés külföldön
A sok suttyónak nincs 1-1,5 millió forintja hogy átálljon kondenzációs kazánra, mert a hős vezetőink elintézték hogy az olcsóbb turbós kazánt már ne lehessen legálisan felpakolni és már lassan a tűzifát sem lehet megfizetni. Három éve még 15-17 volt egy köb, most meg jóval 20 felett van.
Annyira nagy szerelem volt ez a forma, de annyira rosszakat hallani
Csak új motor a megbízható?
De, a sok suttyó mindentégető kazánjaitól.
Az osztrák nem ilyen feltűnő.
Egy csapatban motorozva a (határt átlépve, itthon kicsit lazábban kezelve) mindenhol betartottuk a szabályokat, különösképp a sebességkorlátozást. (erősen ajánlott odafigyelni erre mert a hatóságok is ugyanezt teszik)
Olaszország és Ausztria is meg van szórva rendesen sebességmérő dobozokkal és "Controllo elettronico della velocita" táblákkal. (az osztákok nem táblázzák ki, csak ott figyel az út szélén a semmilyenszürkére festett doboz)
7-800-as alapjárat? Akkor nincsenek olyan rossz állapotban azok a hengerek Az haggyán hogy az emberek kapnak levegőt, de hogy még ott is fel tudnak szállni a madarak, abban a ritka levegőben
Igen, hátul könnyen becsúszhat egy két narancspiros főleg, ha elől sportgépek mennek
Fábi meg ha jól sejtem betolta a sarokba a gépet és rádobta a ponyvát, majd belevetette magát a munkába hogy behozza a kiesett egy hetet. (és még azt is elfelejtette hogy mit csinált egy hete)
Meg ez is
Ez egy jó kép az FZR fórumra.
Azért mert annak meg Poljot a szerkezete
A Longines gyártotta a Zeppelin fedélzeti műszereit. (akkor miért vennék Zeppelin márkájú órát?)
Egy kis érdekesség aki szereti a karórákat és a léghajót...

http://watchmaker.hu/zeppelin-...
Egyébként ez természetes.
Ritkább a levegő de a fúvókák mérete ugyanakkora marad, valamennyire feldúsul a keverék.
Ott lehet igazán látni hogy érvényesül amit a service manualokban is odaírnak a karburátornál, hegyvidéki üzemhez valamivel kisebb fúvókák kellenek, valamint pontos karburátor beállítás és tiszta légszűrő, mivel ott a kisebb hiba is felnagyítva érezhető . (nekem vissza van fúvókázva valamennyivel a GTR már évek óta, nem volt vele semmi gond most sem, még 2700 méteren sem de persze észre lehet venni ahogy szalad szét a ménes 1600-1800 métertől felfelé és a hűtőventilátor is többet megy mint áll)
Azt tudtad, hogy mindig a leghátsónak kell leggyorsabban menni? Egyébként télleg, mikor emelkedőkön volt lehetőség egy erősebb kigyorsításra, lemaradtam a 2 jahama mögött 40 LE minuszt azé' észre lehet venni még úgy is, hogy nem pörgettük csúcsra a gépeket.
...és nem olyan büdös szmogot szívnak egész életükben, mint mi bár én itt falun nem vagyok olyan rossz helyzetben.
Majdnem eltekergettem az alapjáratot de aztán ábrus ráb@szott a kezemre. Lecsökkent 7-800-ra én meg azthittem már lejöttünk a hegyről de még mindig 1000-1500 méteren voltunk. Érdekes, olyan magasan is élnek emberek városokban...
Hát... ...nem, nem tűnt fel semmi 2000m felett sem.
Észrevettetek magasabban gyengülést a karbisoknál?