Én meg a Majestyt köszi Sanyi.
Röviden: minden finomabb, mint a Vespán
Amit irigylek: akár egy döglött kecskét be lehetne tuszkolni az ülése alá, és lehet vele elengedett kormánynal menni
Továbbá: a Majesty motorjához a sisaktartón keresztül millió csavar oldása után lehet hozzáférni, a Vespán egy mozdulattal kiemelhető a sisaktartó és voálá ott a motor.
Vajon melyiknél kell több szerelésre számítani?
Szeptemberben költöznünk kell,mert eladtunk mindenünket,addig maradhatunk a mostani lakásunkban. Sok munka/átalakítás lesz,de reményeink sszerint a belső munkák kész lesznek,és tudunk majd költözni.
1985 ez a video is elég meggyőző hogy a volvó mellett döntsek http://youtu.be/YPp5mhl3C2c
utánaolvastam tesztek több 10 oldalát törésteszteket néztem, sajna nem tud eltántorítani semmi.
Vendégségben voltunk nagyon kedves embereknél. Janiéknál töltöttük a délután egy részét. Kipróbáltam a Vespát,hát nagyon jó kis szerkezet,dinamikus,gyors és kényelmes.
Ez pontosan így volt és nagyon veszélyes. És mindig László keverte a szart. Ha gebasz van tovább kell menni, félreállni egy megfelelő helyen és ott megbeszélni a dolgokat nem a kereszteződés közepén egymás mellett állva feltartva a forgalmat majd forgalommal szembe visszafordulni....
Következőnek nem én leszek a sereghajtó. Akkor majd ti is megtapasztaljátok, hogy milyen érzés, ha egy teherautó durva fékezés után másfél méterre áll meg a seggetektől, mert ti elől a kereszteződés közepén döntitek el, h nem is arra akartok menni amerre az út vezet, hanem záróvonalon visszafordulva, vagy éppen a kereszteződés közepén egymás mellett hirtelen megállva beszélitek meg, hogy merre az arra... És tényleg a legutolsó megy a leggyorsabban általában és ezért nehéz időnként azonnal reagálni a sajátos közlekedési szabály értelmezésetekre. De azért nagyon jó volt.
Nem, nem ismerem őket, nem tartom a kapcsolatot a helyi motoros kultúrával. (egész addig amíg ádám nem mondta azt sem tudtam hogy EKO létezik és itt praktizál mint bmw szerelő)
http://youtu.be/iMFtucxGoNg
A Vespa egy nagyon jó kis gép,gyors,dinamikus,és jó vele menni. A km óra vicces egy kicsit, először azt hittem hogy a eszeveszett módon megyünk.
Röviden: minden finomabb, mint a Vespán
Amit irigylek: akár egy döglött kecskét be lehetne tuszkolni az ülése alá, és lehet vele elengedett kormánynal menni
Továbbá: a Majesty motorjához a sisaktartón keresztül millió csavar oldása után lehet hozzáférni, a Vespán egy mozdulattal kiemelhető a sisaktartó és voálá ott a motor.
Vajon melyiknél kell több szerelésre számítani?
Kész leszünk. Tesommal csináljuk.
http://youtu.be/YPp5mhl3C2c
utánaolvastam tesztek több 10 oldalát törésteszteket néztem, sajna nem tud eltántorítani semmi.