Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem a csaj miatt... Dunaújvárosból indultak nem ismered őket? Most mennek át az USA ba régi 66-os úton fognak végig menni.
"amikor a hülyeségeitek miatt morogtam"
Ezt mosolyogva betudtuk annak hogy egyrészt nem tudhattad hogy mire vállalkoztál, másrészt először voltál velünk.
Idővel belejön és másképp kezd gondolkodni az ember, aztán már lazábban tudja kezelni a dolgokat. (mi már összeszokottan vitatkoztunk a shell kúton, ez része a gyakorlatnak)
Beszéltünk róla és a szándékkal nincs is baj, viszont hogy nekem hogy lesz akkoriban időm rá (munkahely) azt még nem tudom. (egyelőre nem úgy tűnik de még nem zárom ki)
Csinos ez a lány de miért engedik olyan téma közelébe amiről gőze sincs?
Tetszenek a terepjárók de nem hiszem,hogy veszek valaha is mert drága a fenntartása.
Csak nálunk 2 liter feletti motorokra nagyon megnö az adó.2L töl 2,4 L-ig megötszörözödik az adó felette meg nem is mondom... KVa sok.
Nekem ez a volvo tetszik
Hát azért gondold át. A kuplung csere alaphangon munkadíjjal 300 ezer,mert ezt otthon meg nem csinálod az biztos. Nagyon jó autó,én is elfogadnám,de nekünk sok lenne anyagilag.

Hát ha bevállalod,sok szerencsét hozzá.
utánolvastam, a népítélet volvó szekcióját kívülről fújóm már szinte. Az a helyzet hogy amíg a túlélési esélyem 1 volvóba kb 3000x nagyobb mint a suziba leszarom ha egy féktárcsa 17e előre 11e hátra és nem 3800ft alkatrészek nem olyan vészesek ha a 2.5ös td veszem abba wv motor van és az is legendásan elnyűhetetlen. a kettőstömegű meg csak 200e. a td 8 liter körül eszik a 20v 8-11 között városra ott lesz 1 robogó. suzi is 6-7 között eszik de kinőttem kicsi kényelmetlen lusta gyenge a kaszni csokipapír.
Elég hamar kipihentél minket.
Munkatársamnak ilyen 2.0 20 szelepes Volvoja van,nagyon szereti. Nem városi autó,mert sokat fogyaszt,de kényelmes,jól felszerelt,és nem nagyon volt semmi nyűgjevele. A szervizelése nem két forint,arra készülj fel. A Volvo alkatrészek aranyáron mennek,és nincs mindenből utángyártott.
remélem
Arra még nem volt időm, hogy leponyvázzam . De tényleg elég sokat dolgoztam, szerdáról csütörtökre 18óra... De a többi nap sem volt sétamenet. A hazaérkezés napján úgy gondoltam, hogy egy darabig nem akarok menni sehová, de most simán elindulnék megint. Azért a sok nyűglődés ellenére (amikor a hülyeségeitek miatt morogtam, bár mindig igazam volt ) élveztem minden percét és mindenre emlékszek és el is meséltem az egész túrát jó pár embernek, képekkel illusztrálva. A motoromnak meg tényleg nem volt semmi műszaki Baja. A beállítási helytelenséget nem sorolnám ide. Jövő héten én is kiveszem a gyertyákat kíváncsiságból, és csinálok róla fényképet.
Volvoval?
Áh ők nem mennek norvégba, majd én jövőre
Mielött Norvégiába mentek eljösztök idén errefelé is?
Bár ahogy beszéltük is, ez a túrázás nem igazán a te műfajod. (én pl. ha a munkaidőm engedné, el tudom képzelni hogy Csövivel sátorral a csomagok közt körbejárnánk Norvégiát ahogy sokan teszik, míg tudom hogy tőled az ilyesmi elég távol áll)
Ne, mert mire visszaérsz, az ajtó előtt találod a cuccaidat.
Az, hogy a járműved ennyi idősen nem megbízható mert épp előugrott az egyik típushiba az nem jelenti azt hogy egy karbantartott 20+ éves géppel (ha egyszerű és bevált technika) már nem szabad elindulni. (jó, akinek a csavarhúzó és a fogó lényétől idegen tárgyak az nyilván ne tegye)
Ha fel van készítve a gép azzal simán vállalható egy Nordkapp túra is, szerintem túl aggódod ezt a dolgot. (nagyon sokan megteszik mindenféle öreg vassal is)
Akkor én ne induljak Norvégiába a 89-es hondámmal?
Igen. A 20 éves az már időzített bomba. Az enyém pl. jó állapotban van, ránézésre, a vezeték meg elporladt.... és még lehet benne ilyen másutt is. Szerencsém, hogy itthon xart be, rendes volt tőle. Akkor indulj el egy ilyesmivel egy 500e árú túrára, és ha Norvégban bexarik, mindjárt +600-ért haza is tudod hozatni