Nekem volt a nagy átlag kb.6L (50-80 közötti falvakban guruláskor 5,2L hegyi szerpentineken, illetve 90-120 közötti országúti haladáskor 6,2-6,7L)
Amiket tankoltam a 7 nap alatt: 6,68-5,95-5,91-6,41-5,76-5,12-6,02-5,51
Az injektoros kereplő 5-5,8L között fogyasztott (többnyire az 5-höz közelebb) ha jól emlékszem.
Az FZR-eket kicsit kellett tákolni, Józsi fékjét légteleníteni - egy, csak egy legény volt talpon a vidéken! aki mellesleg a legkevesebbet is fogyasztotta, és a gyertya képe is tökéletes.
Csak a qplungja csúszik kicsit, de az olyan volt már tavaly is.
Oda nem lehet, csak megbízható új motorokkal menni, plusz felszerelés is kell, (mindenféle jó minőségű, bélelt goretex-faxom) mert elég jó hideg van. Az utak csúsznak, mert gyakori a jegesedés, olyan gumma is kell, ami ezt szereti. Drága a benzin, a komp, a szállás. Nyűgös
...azt azé' ne felejtsük el, hogy ez egy sportmotor... a max. 3000 fordulaton 5-ben 2000 km túrázásnál nem úgy tisztul le a gyertya, mintha állandóan 8ezren pörögne.... de az biztos, hogy elbaxta a mester, mert nem 1forma a négy
Szomszédom szólt, hogy elmennek pár éccakás erdélyi karikára júli végén, eddig 2 motor, megyek-e? Sztem igen... csatlakozhat még valaki ám!
Amiket tankoltam a 7 nap alatt: 6,68-5,95-5,91-6,41-5,76-5,12-6,02-5,51
Az injektoros kereplő 5-5,8L között fogyasztott (többnyire az 5-höz közelebb) ha jól emlékszem.