Ma megérkezett az olajszűrőm, az akksim, vettem benzin álló o-gyűrűt a karbiba. Már csak össze kellene raknom a gépet, hogy jövő héten el tudjam vinni műszakira, ahol remélem át is megy. Igaz még mindig úgy néz ki mint a hétvégi fotón, de talán van egy kis esély, hogy összeáll és tudok még menni pár km-t, indulás előtt.
Valószínűleg én tudom hogy mennyivel mentem, viszont a Szombathelyieknek nem nagyon van miből kiindulni a számolgatáshoz. (hiteles mérés nélkül ugye....)
Dehogy 6-7e-nél!
Itt is látszik hogy én teljesen jól viselkedtem, ráadásul még a km órám is felfelé csal. (egyszer mentem vele 132-vel autópályán az illegalitásban de soha többet, ott már halálfélelmem volt, hogy is lehetne egy 310 kilós és 98Le-s 21 éves motorral eszelősök módjára száguldozni, alig bírja ez már a 100-at is elérni)
De tényleg nem mentem gyorsan, előzésnél 6-7e-nél váltottam feljebb. (szerintem csalós a kamera leszűkített és földhöz közeli látótere, amiatt tűnik "gyorsnak")
Visszanézve ahogy lakott területen kívül az 50-55-tel haladó autókat 65-70-nel megelőzöm és a vidi végén ahol kicsit bátrabb gázt húzva akár 85-90-nel is mehettem, valóban úgy látszik a fent feltételezett ok miatt mintha 185-190-nel mentem volna. (de persze ez teljesen kizárt, mivel az a KRESZ semmibe vétele lenne, az elején a két autót is csak azért előztem meg a záróvonal mellett mert le akart tolni egy hosszúplatós IFA és aggódtam a testi épségemért)
Ja.
A műanyag lap idegesítően rezeg 3-4e körül a szelepfedél tetején mert fellazult a csavarja. (az ami nem engedi hátrafelé a meleget)
Ha meg már ott jártam akkor levettem a karbisort és belenéztem (tiszták) meg visszateszem a 110-es fúvókákat, mivel két éve visszafúvókáztam 100-ra a gyári 115-ösökről. (érezni hogy kicsit vékony neki a keverék 7e-től)
A rendszámod meg látszik, így simán el tudják küldeni az eredményt.
Itt is látszik hogy én teljesen jól viselkedtem, ráadásul még a km órám is felfelé csal. (egyszer mentem vele 132-vel autópályán az illegalitásban de soha többet, ott már halálfélelmem volt, hogy is lehetne egy 310 kilós és 98Le-s 21 éves motorral eszelősök módjára száguldozni, alig bírja ez már a 100-at is elérni)
Visszanézve ahogy lakott területen kívül az 50-55-tel haladó autókat 65-70-nel megelőzöm és a vidi végén ahol kicsit bátrabb gázt húzva akár 85-90-nel is mehettem, valóban úgy látszik a fent feltételezett ok miatt mintha 185-190-nel mentem volna. (de persze ez teljesen kizárt, mivel az a KRESZ semmibe vétele lenne, az elején a két autót is csak azért előztem meg a záróvonal mellett mert le akart tolni egy hosszúplatós IFA és aggódtam a testi épségemért)
A műanyag lap idegesítően rezeg 3-4e körül a szelepfedél tetején mert fellazult a csavarja. (az ami nem engedi hátrafelé a meleget)
Ha meg már ott jártam akkor levettem a karbisort és belenéztem (tiszták) meg visszateszem a 110-es fúvókákat, mivel két éve visszafúvókáztam 100-ra a gyári 115-ösökről. (érezni hogy kicsit vékony neki a keverék 7e-től)
De látom ábrus is küzd valamivel.