Az jó. (nem úgy jelentkezik)
Ez valami elektromos zűr 8-9e-nél. (mintha ötletszerűen lekapcsolgatnád a feszültséget a gyújtásról, ráadásul nem is mindig jelentkezett)
Át kéne nyalni a huzalozását, szerintem ott lesz valami kontaktbaj.
Sajnos ugyanaz a tünet. Gondolom neked hidegen melegen kipörög. Esetleg valaki járt már így? Hidegen minden rendben de melegen 8ezres fordulat körül elkezd a mutató lefele kalimpálni és persze fuldoklik. Trafó cdi gyertya cserélve, karbi átnézve.
Egyelőre nincs látványos továbblépés (a tetőéleket szigetelgetem és lefestettem az az acél tetőszerkezetet) az az utolsó állapot ahol simítják géppel a betont. (annyi változott hogy azóta felraktam a horganyzott rácsokat az aknára hogy bele ne essek, és behordtam pár cuccot hogy ne ázzanak meg)
A jövő hónapban beesik némi kintlévőség (eredetileg akkorra volt tervezve ez a projekt, de most értek rá megcsinálni) akkor kifizetem a visszamaradt 300e-et, aztán megyek gipszkartonért, üveggyapotért, stb. és csinálom tovább.
Ez valami elektromos zűr 8-9e-nél. (mintha ötletszerűen lekapcsolgatnád a feszültséget a gyújtásról, ráadásul nem is mindig jelentkezett)
Át kéne nyalni a huzalozását, szerintem ott lesz valami kontaktbaj.
A jövő hónapban beesik némi kintlévőség (eredetileg akkorra volt tervezve ez a projekt, de most értek rá megcsinálni) akkor kifizetem a visszamaradt 300e-et, aztán megyek gipszkartonért, üveggyapotért, stb. és csinálom tovább.
https://goo.gl/maps/LkiDSLraD6w