Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A másik kérdés az, hogy milyen olajat vegyek.
Akku téma?fzr be bannert vettem aztán eladtam,transalpba savas akksit vettem aztán eladtam,tdm be most agm akksi van meglátom meddig lesz jó
Savas akksi
Hagyományos savas akksi volt, vagy AGM?
Annyira azért nem durvulunk, akkor már egyszerűbb lenne két akksit párhuzamosan beletenni és az egyiket mindig csak tölteni egy olyan 3 lábú fekete izén keresztül amit adtál. Aztán ha megnyekken/lemerül valahol az egyik kínai, csak egy kattintás az ülés alatt és máris a körben van az eddig töltött akku.
50 pénzért már oroszlános (Li-Ion ) akksit is kaphacc, bika indító áram, kis tömeg, nulla önkisülés, no sav - létezik már a technológia, csak lé kell rá.
Most olvastam valahol, hogy az ISS-ben (az űrállomás) is NiCd cellák vannak még csak - szóval előrébb lenne a robeszod, mint a NASA
A forró folyadék túlnyomáson eltalál azért mellette, bármennyire is tömíteni szeretne ott körben.
250?
Közben megnéztem megint a "régit", így már értelmetlen a kérdés. (másra emlékeztem)
https://alkatreszek.hu/y_cb9_b_jp_ko volt benne, 2 évet "bírt". (december óta 9,6V-osként működik)
Mondjuk sima savast már évek óta nem veszek. ( a Yuasa AGM 10 évig húzta a legmostohább körülmények között, azóta magas a mérce)
Amikor a "kedvező ár/érték arány" kifejezést együtt látom az akkumulátor szóval, olyankor mindig a szép emlékű Seleks akksik ugranak be, amiből az MZ/Jawa-ba évente vehettem másikat.
A GTR-be akkor vettem a Bannert amikor megvettem, eddig nincs vele baj. (pedig ha valami keveset van használva, hát az pont az)
A Frézibe Sanya savas Vartát vett (új) de sajna abban a méretben pont nincs is AGM.
Majd 6-8 év múlva megint veszel egyet, akkor már valszeg jobbat, amit nem kell állandóan szerelni. Most gondolom, asszony-lakás-gyerek projekt van, mint sok 30-asnak
Nem sajnálom, nagyon kevés időm jutott (volna) motorozásra és a karbantartás/szerelés, ráköltött pénz <-> motorozás aránya nem volt éppen egészséges arányban. Röviden: többet szereltem,költöttem alkatrészre, mint motoroztam.
Ennek külső élének kicseszettül nem kéne zárnia
nem sajnálod
A digók tudnak néha alkotni
Lehet hogy igazad van(de írom hogy csak lehet ) most jövök a garázsból akksi fullra feltöltve,a télen többször is volt töltőn,6-7 indítózás és már nem teker hiába a csodálatos adattábla akkor is no name akksi.
Kivettem a kocsiból az akksit és azonnal beröffent vele.
Nekem volt motorba bannerem 4év után is tette a dolgát
Az FZR már jó kezekben van egy orosházi úriembernél.
Mind1. Egyforma xar mind2*. A jó akku 20 ezer de az se éri meg, mert nem bír annyit mint 3 olcsó egymás után A téli nemhasználat megöli úgyis a legtöbbet.
Száraz spirál cellást kell venni, ha biztosra akarsz menni (de mindenképp AGM legyen)

*a Vartát is itt gyártják a Jászságban.
szia, csak az van mert a hülye digó csak a kétüteműre tett berúgókart is, a 4T-re nem.
Sziasztok
Ha csak öninditó van sztem akkor inkább menjél biztosra.
Ilyen Forszájtot majdnem vettem két éve, csak az a b&zi sokadszorra sem vette fel a telefont így nem az lett.
FZR?
Van valakinek tapasztalata a Poweroad akksival? (kínai, bár a JP mint magyar gyártó esküszik rá hogy azért meri saját néven forgalmazni mert jó minőség) https://alkatreszek.hu/y_ytx12a_bs_jp_ko
Vagy hallgassak magamra és vegyek Bannert vagy Vartát? https://alkatreszek.hu/var_10a...
A Hexagonba kell. (ahol betolhatatlanként nem kicsi ráqrás ha lemerül az akksi)