Annyira azért nem durvulunk, akkor már egyszerűbb lenne két akksit párhuzamosan beletenni és az egyiket mindig csak tölteni egy olyan 3 lábú fekete izén keresztül amit adtál. Aztán ha megnyekken/lemerül valahol az egyik kínai, csak egy kattintás az ülés alatt és máris a körben van az eddig töltött akku.
50 pénzért már oroszlános (Li-Ion ) akksit is kaphacc, bika indító áram, kis tömeg, nulla önkisülés, no sav - létezik már a technológia, csak lé kell rá.
Most olvastam valahol, hogy az ISS-ben (az űrállomás) is NiCd cellák vannak még csak - szóval előrébb lenne a robeszod, mint a NASA
Közben megnéztem megint a "régit", így már értelmetlen a kérdés. (másra emlékeztem) https://alkatreszek.hu/y_cb9_b_jp_ko volt benne, 2 évet "bírt". (december óta 9,6V-osként működik)
Mondjuk sima savast már évek óta nem veszek. ( a Yuasa AGM 10 évig húzta a legmostohább körülmények között, azóta magas a mérce)
Amikor a "kedvező ár/érték arány" kifejezést együtt látom az akkumulátor szóval, olyankor mindig a szép emlékű Seleks akksik ugranak be, amiből az MZ/Jawa-ba évente vehettem másikat.
A GTR-be akkor vettem a Bannert amikor megvettem, eddig nincs vele baj. (pedig ha valami keveset van használva, hát az pont az)
A Frézibe Sanya savas Vartát vett (új) de sajna abban a méretben pont nincs is AGM.
Majd 6-8 év múlva megint veszel egyet, akkor már valszeg jobbat, amit nem kell állandóan szerelni. Most gondolom, asszony-lakás-gyerek projekt van, mint sok 30-asnak
Nem sajnálom, nagyon kevés időm jutott (volna) motorozásra és a karbantartás/szerelés, ráköltött pénz <-> motorozás aránya nem volt éppen egészséges arányban. Röviden: többet szereltem,költöttem alkatrészre, mint motoroztam.
Lehet hogy igazad van(de írom hogy csak lehet ) most jövök a garázsból akksi fullra feltöltve,a télen többször is volt töltőn,6-7 indítózás és már nem teker hiába a csodálatos adattábla akkor is no name akksi.
Kivettem a kocsiból az akksit és azonnal beröffent vele.
Nekem volt motorba bannerem 4év után is tette a dolgát
Mind1. Egyforma xar mind2*. A jó akku 20 ezer de az se éri meg, mert nem bír annyit mint 3 olcsó egymás után A téli nemhasználat megöli úgyis a legtöbbet.
Száraz spirál cellást kell venni, ha biztosra akarsz menni (de mindenképp AGM legyen)
Van valakinek tapasztalata a Poweroad akksival? (kínai, bár a JP mint magyar gyártó esküszik rá hogy azért meri saját néven forgalmazni mert jó minőség) https://alkatreszek.hu/y_ytx12a_bs_jp_ko
Vagy hallgassak magamra és vegyek Bannert vagy Vartát? https://alkatreszek.hu/var_10a...
A Hexagonba kell. (ahol betolhatatlanként nem kicsi ráqrás ha lemerül az akksi)
Most olvastam valahol, hogy az ISS-ben (az űrállomás) is NiCd cellák vannak még csak - szóval előrébb lenne a robeszod, mint a NASA
https://alkatreszek.hu/y_cb9_b_jp_ko volt benne, 2 évet "bírt". (december óta 9,6V-osként működik)
Mondjuk sima savast már évek óta nem veszek. ( a Yuasa AGM 10 évig húzta a legmostohább körülmények között, azóta magas a mérce)
Amikor a "kedvező ár/érték arány" kifejezést együtt látom az akkumulátor szóval, olyankor mindig a szép emlékű Seleks akksik ugranak be, amiből az MZ/Jawa-ba évente vehettem másikat.
A GTR-be akkor vettem a Bannert amikor megvettem, eddig nincs vele baj. (pedig ha valami keveset van használva, hát az pont az)
A Frézibe Sanya savas Vartát vett (új) de sajna abban a méretben pont nincs is AGM.
Kivettem a kocsiból az akksit és azonnal beröffent vele.
Nekem volt motorba bannerem 4év után is tette a dolgát
Száraz spirál cellást kell venni, ha biztosra akarsz menni (de mindenképp AGM legyen)
*a Vartát is itt gyártják a Jászságban.
FZR?
Vagy hallgassak magamra és vegyek Bannert vagy Vartát? https://alkatreszek.hu/var_10a...
A Hexagonba kell. (ahol betolhatatlanként nem kicsi ráqrás ha lemerül az akksi)