nah valószinű nem ennyi az alapjáratod,
gyárilag 1200-1300 van előirva, ekkor szokott előfordulni, amiről sokan beszélnek hogy 1esben egy hatalmasat csattan, nah de ha lentebb veszik 1100-1200 közé akkor ez a hang sokkal kisebb, ami amugy természetes hang minden motornál
nah ha most tegyük fel van 1000-1100as alajáratod, (melegen )
akkor melegités közbe ha adsz neki 1-2 gázfröccsöt akkor akár 1000 alá is eshet a fordulatod, és ekkor eltudom képzelni ha össze vannak ragadva a lamellák és beteszed 1esbe akkor megfogja a motort és akár le is állhat,,,
én erre gyanakszom
Én sem hiszem, hogy mechanikai gond lenne, rögtön az olajcsere után kezdődött, csak hát ez egy nagyon jó olaj, és többmindenki használ ilyet, és nekik nincs gondjuk , az a fura.
Ha beszélsz Karuval, kérdezz már rá légyszi!
Mivel ezer km van benne nem igazán cserélném le, ha nem muszáj. Csak a legelső sebességberakásnál van gond, így nem lehet alapjárat probléma, de szerintem 1750 körül. Most nem indítom be
válts olajat ilyen egyszerű, szerintem semmi mechanikai problémája nincs a motorodnak, nem kell beszarni
persze még mindig nem árultad el az alajáratod
szia
én kértem a martintól árajánlatot a fazer-ra, hogy mennyi lenne is a dob rá de aztán nem volt rá pénzem..
egyébként ő egy zalaegerszegi gyerek, és itt a dunántúlon sokan viszik hozzá a mocijukat.
ismerek egy balatonszárszói srácot a cbr 600f-jére rakatott martindobot és nagyon meg volt vele elégedve..
itt nézz körűl: http://martindob.hu/
hétvégére hívnak engem egy motoros vezetésteknikai tréningre..
1 napos lenne, és egy motorosrendőr tartaná... 7ezer az ára...
mi a véleményetek megéri az ilyesmi ? ...igazából azt esem tudom mit kellene csínálni.
Sziasztok! Lenne hozzátok egy kérésem remélem tudtok segíteni. Egy barátomnak van egy Yamaha FZS 600-as 2003-as évjáratú motorja és az első lengéscsillapító egyik szimeringje megatta magát mer szivárog belőle az olaj az lenne a kérésem milyen méretű szimering kell bele és azon kívül még mit kel benne cserélni!
A 30 as hibakod van kijelezve a müszerfalon a benzinszint jelző nyolcszor felvillan.
A 62esnél is jelzi de nem birom törölni.
Minden a helyén van a motor nem indul.
A motor leszerelt aksi saruval lett szétszedve.
Utána akkor lett áram alá helyezve amikor minden a helyére került.
Előtte a motor járt tökéletesen működött.
gyárilag 1200-1300 van előirva, ekkor szokott előfordulni, amiről sokan beszélnek hogy 1esben egy hatalmasat csattan, nah de ha lentebb veszik 1100-1200 közé akkor ez a hang sokkal kisebb, ami amugy természetes hang minden motornál
nah ha most tegyük fel van 1000-1100as alajáratod, (melegen )
akkor melegités közbe ha adsz neki 1-2 gázfröccsöt akkor akár 1000 alá is eshet a fordulatod, és ekkor eltudom képzelni ha össze vannak ragadva a lamellák és beteszed 1esbe akkor megfogja a motort és akár le is állhat,,,
én erre gyanakszom
Ha beszélsz Karuval, kérdezz már rá légyszi!
persze még mindig nem árultad el az alajáratod
Motul 5100 4T 10W-40, 15W-50, vagy 10W-50?
A motor egy 2006-os FZ6, 19000 km van benne.
én kértem a martintól árajánlatot a fazer-ra, hogy mennyi lenne is a dob rá de aztán nem volt rá pénzem..
egyébként ő egy zalaegerszegi gyerek, és itt a dunántúlon sokan viszik hozzá a mocijukat.
ismerek egy balatonszárszói srácot a cbr 600f-jére rakatott martindobot és nagyon meg volt vele elégedve..
itt nézz körűl: http://martindob.hu/
1 napos lenne, és egy motorosrendőr tartaná... 7ezer az ára...
mi a véleményetek megéri az ilyesmi ? ...igazából azt esem tudom mit kellene csínálni.
Mert ugye egyszer volt Budán kutyavásár.
Sajnos rendkivűl és szigoruan bizalmas információk kiadása nem áll módomban .
A 30 as hibakod van kijelezve a müszerfalon a benzinszint jelző nyolcszor felvillan.
A 62esnél is jelzi de nem birom törölni.
Minden a helyén van a motor nem indul.
A motor leszerelt aksi saruval lett szétszedve.
Utána akkor lett áram alá helyezve amikor minden a helyére került.
Előtte a motor járt tökéletesen működött.