Gondolhatod, mindent fordítva kell csinálni.
A motorozás a legjobb módja, hogy ne érezd kényelmetlenül magad, mert máshol ülsz a járműben, mint ahol szoktál. Az úton meg csak menni kell a többiek után, akkor nincsen gond...
Akkor érdemes lenne visszakeresnem a családfában, hátha kiderülne hogy mégiscsak rokonok vagyunk Petrával?
Fék: Ja most én is 5.1 fékolajat tettem bele, de alig van pár ezer km a toyo betéteimbe, de szerintem jó az a betét! Nekem a fékolaj ami gáz lehetett! Ma megjött az első fém fékcső is, persze, hogy nem az amit én rendeltem! ... Vihetem vissza hétfőn Bp.-re, remélem cserélik, mert ők baszták el!
Mi tart vissza?
Én még csak álmodozom a 13 fokról, de szombaton végre fél napig sütött a nap és volt vagy 9-10 fok... mentem mindjárt 3 órát.
De jó is volt, 4 hónap szünet után... ez sajna nem csak az időjáráson múlott.
A fék témához fűznék hozzá annyit, én a Fazer-en tavaly lecseréltem a gyári betéteket EBC HH-s betétekre, a fékfolyadékot DOT 5.1-re és fém fékcsöveim vannak... mit mondjak, zongorázni lehet a különbséget a gyárihoz képest.
en meg azt ajánlom, probáld ki mindkettőt !
nekem régen a fazernek ők voltak a vetélytársai: 1250es bandit, sv650, z750 mindegyikkel mentem több mint 30 percet
z750 elég ritka volt, meg jo állapotút se találtam, a fazerre meg ráültem és elvarázsolt,játékszerrel lehet dobálni nem bántam meg, és nem is fogom, de már szivesen lépnék én is az 1000sek közé
ha ennyi motorod volt, akkor nyugodtan veheted a 1000set
ami még fontos számomra, meg biztos másnak is, az a küllem, bejön vagy nem, nálam ez is nagy szerepet játszot,
Hidd el, "nem olyan jó" ez a 600cm3 mint azt a 98Le sugallja! Ne azt nézd, hogy 1000-vagy 600-as, meg, hogy kopik a gumi meg egyéb alkatrész! Mindenre költeni kell! Tudomásul kell venni, hogy ez a motorozás költséges hobbi! Csak azt nézd, hogy mennyi pénzed van amit rátudsz szánni a motorvásárlásra! ha 1millád van vegyél egy 600-as s2-est ha van még 400ezred tartalékba akkor ne sajnáld az 1000-re! Sosem fogod megbánni! Míg én fel-le váltok, te az ezressel simán jössz mellettem ugyanazon fokozatban, és még a fogyazstásod is jobb! Szerintem nem 1évre fogsz motort venni! Most ha veszel egy 600-as szép és jó lesz szeptemberig, míg rájössz, hogy "áhh de hülye voltam" vettem volna 1000-rest!
VEDD MEG AZ 1000-REST! Ezen nem is kell gondolkozni, ha megteheted anyagilag!
Igazából a döntésemben nem az a meghatározó, hogy képes lennék-e biztonságosan vezetni egy 1000-est hanem, hogy a 600 és az 1000 illetve ezeknek a generációi, milyenek egymáshoz képest. Melyikkel kapom a legjobb ár/érték arányt, érdemes-e többet adni az S2-ért (már körvonalazódik, hogy nem feltétlen) illetve, hogy egy 2007-2008-as S2 vagy egy 2005/2006 FZS 1000 a jobb választás nekem.
Tényleg van itt pro- és kontra és bár én új vagyok itt, aki gondolom az örök témát feszegetem :-)
Elképzelésem sincs hány évre veszem a motort. Az se biztos, hogy a következő váltás oka az lesz, hogy "kinőttem". Az SV után Burgman 400-ast vettem, hogy lassan és kényelmesen motorozzak. Utána 650-est, mert a 400-as gyenge volt és túl "robogós". Most újra "motort" szeretnék mert a Burgiban kevés volt a kraft. Igaz, úgy ment, mint a jobb autók, de motorban az kevés.
Kényelem, ergonómia, megbízhatóság szempontjából van köztük különbség?
Én lassan 4 éve használom az ezrest, és tavaly nyáron bementem a Yamahás fiúkhoz, hogy mehessek egy kört a hatszázas tesztmotorral, csak úgy kiváncsiságból. Próbakör után széles mosoly ült az arcomra, hogy milyen jó motorom van, nem bántam meg az ezrest......Ez most lehet egy kicsit nagyképüen hangzott, de tényleg igy érzem. És hozzáteszem, a hatszázast sem tudom kimotorozni, sőt, meg sem közelitem. De engem a lentről jövő erő mindig elbüvölt
Nem kell félni az ezrestől, a fejedben dől el, hogy hogyan használod. Ha 2-3 éven belül majd megint cserélni akarsz, akkor vedd a hatszázast. Ha sok-sok évre veszed a gépet........hát............én mindenképpen az ezrest venném. Nagyon szépen lineárisan adja le a teljesitményt, nagyon jól kordában tartható, nem lórugásszerűen jön meg az erő. És ha megszokod, sose fog kisebb kelleni.
Ezt nézzétek meg! Nem is tudtam, hogy van ez az emlékmű...
Ezen besírtam ! Nálam a Fazer után (egyszer majd) ez lesz a következő...
A motorozás a legjobb módja, hogy ne érezd kényelmetlenül magad, mert máshol ülsz a járműben, mint ahol szoktál. Az úton meg csak menni kell a többiek után, akkor nincsen gond...
Akkor érdemes lenne visszakeresnem a családfában, hátha kiderülne hogy mégiscsak rokonok vagyunk Petrával?
Kellene a mail címe.
Én még csak álmodozom a 13 fokról, de szombaton végre fél napig sütött a nap és volt vagy 9-10 fok... mentem mindjárt 3 órát.
De jó is volt, 4 hónap szünet után... ez sajna nem csak az időjáráson múlott.
nekem régen a fazernek ők voltak a vetélytársai: 1250es bandit, sv650, z750 mindegyikkel mentem több mint 30 percet
z750 elég ritka volt, meg jo állapotút se találtam, a fazerre meg ráültem és elvarázsolt,játékszerrel lehet dobálni nem bántam meg, és nem is fogom, de már szivesen lépnék én is az 1000sek közé
ha ennyi motorod volt, akkor nyugodtan veheted a 1000set
ami még fontos számomra, meg biztos másnak is, az a küllem, bejön vagy nem, nálam ez is nagy szerepet játszot,
Igazán sok, tényleg hasznos véleményt kaptam mindenkitől.
Köszönöm
VEDD MEG AZ 1000-REST! Ezen nem is kell gondolkozni, ha megteheted anyagilag!
Tényleg van itt pro- és kontra és bár én új vagyok itt, aki gondolom az örök témát feszegetem :-)
Elképzelésem sincs hány évre veszem a motort. Az se biztos, hogy a következő váltás oka az lesz, hogy "kinőttem". Az SV után Burgman 400-ast vettem, hogy lassan és kényelmesen motorozzak. Utána 650-est, mert a 400-as gyenge volt és túl "robogós". Most újra "motort" szeretnék mert a Burgiban kevés volt a kraft. Igaz, úgy ment, mint a jobb autók, de motorban az kevés.
Kényelem, ergonómia, megbízhatóság szempontjából van köztük különbség?