Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És hátulról spriccolod vagy belülről ki?
Szia Ferko!

Én mosás előtt Brigéciolos áztatást csinálok.
Brig. felvitele egy virágpermetezővel (amit
anyumtól sajátítottam ki ) Lemosom a
motort, majd ha letörölgettem aláteszem a
hásóemelőt és járatom egy kicsit 2-esben
alapjáraton hogy ledobálja a vizet és egyben
a blokk is megszárad Majd igy alapjáraton
forgó láncra csepegtetem a sűrű hajtóműolajat!
Egy kicsit járatom, hogy szétkenődjön az olaj. És
így rakom el a következő motorozásig. A
láncfeszességet én oldalsztenderen szoktam
állítani. A kerékösszetartással én nem szoktam
foglalkozni(ez lehet, hogy hiba) én bízom a hátsó
keréken látható rovátkák pontosságában
Sziasztok !
Jó a téma korábban nagy vihart kavart.
Ha ecset+brigéciol akkor utánna vizes öblítés szükséges viszont akkor levegővel kikell fújni és úgy mehet a láncspray. Egyébként a víz miatt nem kúszik be a kenőanyag.
Én úgy csinálom, hogy ecset+petroleum majd rongyal nagyját letörlöm, slaggal (vizzel) kiöblitem,
levegővel kifújatom és jöhet a láncspray.
Ezt én csak akkor csinálom ha már nagyon dzsuvás kb: évente 2X.
A láncsprayt pedig használattól és időjárástól függően kb: 400-500 Km - ként.
Én egyébként a Motul teflonos láncsprayt használom. ( szerintem ez a legtartósabb. )
Mindenki írjon érdekel engem is ki hogy csinálja.
Érdekel még a láncfeszítés is ki hogyan csinálja, hol méri a megadott 45-55 mm-t.
központi sztenderen vagy másképp ?
Hogyan mértek egynyomon futást ?
Téma van hajrá.
Üdv:
Ferkó
Oké.
Ecset és brigéciol
Elárulod hogyan tisztitod meg a láncot és környékét?
Szar szétszedni, macerás.
Hali!

Nekem még soha nem ázott el a moci. Egy kér csöpp már volt, de mindig megúsztuk. Nem akarok utána órákig takarítani. De én csak "kocamotoros" vagyok (csak hétvégén megyek egy karikát).

A csapágy meg nem drága. Inkább szétszedni sajnálnám!
remélem szép
Ja tényleg, valahol már irtad... a másik fórumon. Biztos szép hely.
Franc alpok, Lütyő őrmester városa, Europa legmagasabb hídja,Cannes, Garda tav, dolomitok, Szlovénia és haza
Terved?
Ja-ja menni kell, muszály
Mész külföldre megint?
Ma raktam össze, sterimót nem látott soha!!!
Valahol beázhatott... nem szép látvány.
Most is szét van szedve, vagy már összeraktad?
Alsó megy tönkre mindig, gyári 11 ezer, ugyan az csapágyboltban 4600ft, volt is raktáron. :-))
Találkoztak már vele, én is ismerek akinek alsócsapágyat kellett cserélni.......
Mit mondtak a szervizben? Előfordul, vagy gyári hibás?
forum.index.hu/Article/showArticle?t=9004630

Ja, és a kormánycsapágyam. Előfordul a tipusnál..volt valakinek ilyen problémája????
Az enyémben 31000 van, legtöbb km 9 nap alatt 4500km,
de egy nap alatt 1400km a legtöbb.
És voltam 10 országban.
Az én mocimban 35000 km van és 2000 év végi, már 2001 -es modell. Még nem adta meg magát. Sehol egy olajfolyás, minden úgy müködik mint egy új gépen, még a hütőfolyadék is a gyári, csak a kumplungkar lötyög kicsit. 100000 -nél majd belenézek (addigra nálam 15 éves lesz), még van pár km -em. Karbi szinkron, szelephézag. Ezeket állítsd! Legyen benne olaj és főleg elég brenya mindig.
Mit aggódsz azon hogy mennyit mész vele? A derekad miatt legkésőbb 50 évesen chopperes leszel úgy is.
ez nem verseny tárgya.
tásas összehasonlítás.
próbálom belőni, hogy mennyi az átlag vagy "norma", és ehhez képest "határozom meg" magamat.
mint mindenki.
kőkemény pszichotriller kéremszépen

magyarán: tényleg csak érdekeltek más tapasztalatai, hogy tudjam, előreláthatólag mennyit fog ilyen igénybevétel mellett bírni a gép. ha más is sokat megy, felteszem nem akkora gond; ha kirívóan sokat használom másokhoz képest, valszeg hamarabb meg is adja magát. erre ment ki a játék.
Hali!

Van valakinek tapasztalata ilyen légterelővel kapcsolatban?