Na most akkor mennyibe került a 600as 1000es szervize? Meg mit cseréltek, olajat, olajszüröt? Én is nemsokára vihetem, de hogyha marad ilyen esős az idő nem tudom mi lesz.
először negyedikben vagy ha nagyon parás vagy akkor ötödikben próbálgasd 7fölött aztán majd megszokod és mehetsz 3ban és ha már teljesen jól fogod akkor 2
(én egy 350es jawa után ültem fazerre.....)
más:
Szerintem befolyásolja a futóműkeménység mert ha bedőlsz a kanyarba akkor dolgozik a centrifugális erő és amíg a gumi fogja az utat akkor a futómúnek kell engedie, tehát puha telóval kanyarban süllyed a moci ---- előbb leér a lábtartód!!! (én kissé mazoista vagyok igy túrában 5re van állítva mátrázáskor 6-7)
Tényleg, az utcai "puha" beállítás lehet oka, hogy könnyen leér a lábtartóm, míg Fókának, Tomatonak ugyanazon az íven, uolyan sebesség mellett még volt néhány centi?
Mint írtam mázsa feletti a súlyom.
Vagy ez nem befolyásolja?
bár Bütyök, nem mondasz hülyeséget...
ma felhívtam a szervízt, hogy mégis mennyibe fog kerülni, és azt mondták, hogy 7000 az olajcsere, és 7000 a fojtás kiszedése
szóval, biztos van fojtással is, csak keresni kell
természetesen egy bejegyzéssel arrébb nézte a bácsi a naptárját...
nekem egy hetes a gép, ma viszem 1000-es szervízre.
én nagyon be voltam csokizva az első 10 méter előtt. "100 le, mondom biztos a földhöz vág, tudom, tudom, mert mondták, hogy alacsony fordulaton kezes, de az előzőhöz képest, tuti dobok egy hanyattast legalább vagy vmi..." ha nekem mondják, én sem hittem volna el, de tényleg nem kell tőle félni a bejáratás alatt. nem rángat, nem ugrál, nem ágaskodik, hiper is meg szuper is, tuti.
(jah, egy 50 ccm-esem volt előtte, az is csak pár hónapig)
...azért én már várom, hogy megtudjam, mi történik vele 7000 és 14000 között
bár igaz, most ettől rettegek egy pöttyöt
Ha még aktuális a plexi téma, nekem bevált a Puig dupla bubisa. Megmarad a motor sportos kinézete és a menetszél a bukóm fölé került. Mivel áramvonalas (nincs felfelé hajló vége), ezért nem "csapkod" a plexi mögött.
azért akrom csökkenteni, mert úgy gondolom h nem vok elg gyakorlott ahhoz a 98 LE-höz, vizont abba a motorba szerelmes vagyok. ezért kérdezem h vna e rá reális esély, h úgy lefolytani, h merjek vele menni.
kizsbegre! holnap megyünk cafkával mátrázni délután. vasárnap szlovákia a srácoknak, én azt nem tudo vállalni. vasránap du-ra szereztem visszafelé is díszkíséretet, egy cimbora hozza haza az új k6 gixer 750-ét még bejáratós a kicsike. kíváncsi vok rá..
visszatérve a menésre - folyamatosan megyünk sokfelé, uh csak csatlakozni kell!
Kozmax! Ma láttam egy ezüst színű VFR800 -t is. Nagyon szépek ezek a gépezetek, duzzadnak az erőtől! Csak egy VFR400 -t volt szerencsém kipróbálni, "88 -ast, de sirályság volt. 7000 -től 10000 -re pár másodperc alatt ugrott. Ez sebességben (bár negyedik fölé nem is igen kellett váltani) azt jelentette hogy 110 -ről 140 -re kb. 2 másodperc. Egy 60 Le géptől igen jó. A 800 -as mennyi lovas?
Hello! sajna még csak most készül a jogsim, de arra azért kivi lennék, h emnnyire tudják egy mtornak az erejét lefolytani
pl. ha neke teccik egy moci, ami FZ-6, akkor mennyit lehet abból a 98-ból lefaragni???
Belerakom egy nap alatt!
először negyedikben vagy ha nagyon parás vagy akkor ötödikben próbálgasd 7fölött aztán majd megszokod és mehetsz 3ban és ha már teljesen jól fogod akkor 2
(én egy 350es jawa után ültem fazerre.....)
más:
Szerintem befolyásolja a futóműkeménység mert ha bedőlsz a kanyarba akkor dolgozik a centrifugális erő és amíg a gumi fogja az utat akkor a futómúnek kell engedie, tehát puha telóval kanyarban süllyed a moci ---- előbb leér a lábtartód!!! (én kissé mazoista vagyok igy túrában 5re van állítva mátrázáskor 6-7)
Tényleg, az utcai "puha" beállítás lehet oka, hogy könnyen leér a lábtartóm, míg Fókának, Tomatonak ugyanazon az íven, uolyan sebesség mellett még volt néhány centi?
Mint írtam mázsa feletti a súlyom.
Vagy ez nem befolyásolja?
Én most keményítettem rajta, mert a 105 kilóm alatt a kanyarban (Euroring) gyakran leér a lábtartóm
ma felhívtam a szervízt, hogy mégis mennyibe fog kerülni, és azt mondták, hogy 7000 az olajcsere, és 7000 a fojtás kiszedése
szóval, biztos van fojtással is, csak keresni kell
természetesen egy bejegyzéssel arrébb nézte a bácsi a naptárját...
nekem egy hetes a gép, ma viszem 1000-es szervízre.
én nagyon be voltam csokizva az első 10 méter előtt. "100 le, mondom biztos a földhöz vág, tudom, tudom, mert mondták, hogy alacsony fordulaton kezes, de az előzőhöz képest, tuti dobok egy hanyattast legalább vagy vmi..." ha nekem mondják, én sem hittem volna el, de tényleg nem kell tőle félni a bejáratás alatt. nem rángat, nem ugrál, nem ágaskodik, hiper is meg szuper is, tuti.
(jah, egy 50 ccm-esem volt előtte, az is csak pár hónapig)
...azért én már várom, hogy megtudjam, mi történik vele 7000 és 14000 között
bár igaz, most ettől rettegek egy pöttyöt
Nyugi 7000 alatt egy nagyon jámbor jószág!
Gurulsz vele egy ezrest és utánna már tiszta cibik lesztek
Karmi!
én a futóművet is imádom!
Csak rajtad múlik, hogyan használod.
Gyengébbet szerettem volna én is kezdésnek, de később erősebbre cserélni, az igen drága.
Ami meggyőzött az a kritikája a 600- as Fazernek, mely szerint 6000-es fordulatig "gyenge" a gép.
No, mikor először ráültem, én még ezt is lélegzetelállítónak éreztem, de abszolult kezelhetőnek. Nem volt semmi probléma.
Később, mikor a motor, és én is "bejáródott" már nem mondanék le a 6-7000 fölötti tüzijétákról.
hogy alakítottad át a hátsó lábtartót?
én most felültem hátra és nem biztos hogy sokáig bírnám ilyen messze a féktől...
de inkább az alacsony fordulaton jelentkező nagyobb nyomaték miatt különleges...
kollégámnak van ilyen
visszatérve a menésre - folyamatosan megyünk sokfelé, uh csak csatlakozni kell!
cseryakos - elfelejtettem plexit fotózni... szorri...
pl. ha neke teccik egy moci, ami FZ-6, akkor mennyit lehet abból a 98-ból lefaragni???
remélem mielőbb válaszol vki