Nézegettem a KRESZ-t, de nem találtam olyat, hogy tilos mégjobban bedönteni a kanyarban a Fazereket
Különben örülök hogy megtaláltad a kisebbik rosszat, és nem kamionnal mentél vissza! Mire a térded megjavul, remélem készen lesz a motrod is! Jobbulást
köszönöm szépen az együttérző szavakat, és a segítőkészséget (bárcsak hasonlóan működne ez az utakon is...). egyelőre sínen van a dolog, de fennakadás esetén szemtelenül élek majd a felkínált lehetőségekkel
hát az úgy volt... izé...
áthágtam a közlekedési rendszabályokat.
két ad hoc sztrítrészinges kollégával egyetemben (bár ez az én felelősségemen mit sem változtat)...
a vártnál nagyobb sebességgel érkeztem egy reméltnél alattomosabb jobb kanyarba gyarmat előtt. hogy pontosan milyen gyorsan, nem tudom, körülbelül igen, de az titok.
erős fékezés a kanyar előtt, ami még mindig sok volt dönteni; aztán újabb erőteljes fékezés, amitől a motor term. felállt és átmászott a szembejövő sávba. a pillanat tört részéig megfordult a fejemben, hogy innen majd visszahozom a kanyar végére, amikor is megpillantottam a szemből jövő kamion. úgyhogy éva balra el, ahol volt egy kis kavicsos-homokos placc egérút gyanánt. ott viszont már meg kellett állni. én így szállok le...
a pajtások rutinosabbak voltak nálam, sztem már nem is látták a koreográfiát (máskülönben megesett volna a szívük rajtam - gondolom). az egyik mögöttem jövő autós azért megállt szemrevételezni az általános állapotomat, és a kanyar melletti házakból kicsődülő népek is - fél óra szemérmeskedés és megilletődöttség után - felajánlották szíves közreműködésüket.
rettentően elbalfaszoskodtam, nagyon bánt.
én jól vagyok, köszönöm. a protektoros gatyó térdnél átszakadt, úgyhogy most erőteljes limfocita-termeléssel (genny) öntisztítom a térdsérülést, más külsérelmi nyom nincs. ma reggelre keltem fej-, váll-, hát- és medencefájdalmakkal, de ezek csak masszív izomláz mértékűek.
a reggel elhozta a belátást is. most kezd leesni, mennyibe fájt volna néhány másodperc kamionilag, és hány embert zúzhattam volna el máshol, más időben szégyellem magam, őszintén.
azt hiszem ilyen pasiktől rettegnek a lányos anyák, mint én... mármint
Ajjaj...
Részvétem a motornak. Teleszkóp nem hajlott el? Mondjuk így is elég "szép" összeg lehet a javítás... Hogy történt a csúszás? (ha leírtad már, akkor bocsi)
Szívem szakad meg
Őszinte részvétem!
Ha bármiben segíthetek, rám számíthatsz!
Na komolyan! Ha fel kéne éleszteni hamvaiból szólj bátran. Megoldjuk okosba
a működéshez szükséges berendezések megúszták.
a jobb oldala amortizálódott.
fejidom összetört és minden irányban kimozdult minden síkjából (de a kábelek egyike sem sérült), kormányvégsúly lereszelve, hátsó idom, és kapaszkodó koptatva, és - igazi fájdalom - a tankon öklömnyi karcok, és horpadások + a vázon is apróbb szépséghibák
a bukócső témánál megígértem, hogyha lesznek csúszást illető tapasztalataim, majd szólok.
csak mondom
hogy van az a hülye vicc... mondd utánam: a egyenes kanyar... vagymi
az a 2-3 centi, amit enged mozgástérben, sztem nem sokat szoroz vagy oszt. ne is várjál csodákat tőle, nem látványosan, de télleg segít. nekem nagyon feltűnő volt, amikor átültem egy nem plexis gépre és tempósabban túráztunk.
Helló Lum!
igen visszaolvastam!Akkor csak éppen annyi helyet hagyok hogy ne érjenek össze.
Felrakni feltudtam,csak nem tudtam hogy a legjobb a szélvédelem. Te hol vetted a tied?
Köszi szépen a segítséget!
nos, én is ma vettem meg a puigot. egy árnyalattal 1ébként sötétebb és egy leheletnyit talán kisebb, mint a gyári, de pont ennyivel jobban is néz ki.
nekem bent kozmaxx rakta fel, de nem egy ördöngösség, még talán nekem is sikerült volna bár nem biztos
nos - a szivacs darab a műszeregység hátuljára megy, ezen támaszkodik a plexi, és valsz rázkódáselnyelő szerepe is van. NE ültesd rá teljesen a lámpára, arányosan hagyj egy is hézagot, mert a rázkódástól hajlamosak lennének összekoccanni, ami nem a hosszú élet titka sem a refinek sem a plexinek.
hajrá! kurva jól néz ki! csak az a gáz, h jelenleg ez az egyetlen tiszta rész a motoron
Szia Lum.
Vettem puig plexit a mocira.Megtudnád mondani hogyan szoktad felrakni a plekót?
Arra vagyok kíváncsi mennyire döntöd meg,alul ráülteted a lámpára vagy ott is van rés?
Adtak hozzá egy szivacs darabot az mire való?
FZ6S-re érekelnének a BOS dobok (lásd: tomato 316-os hozzászólás) illetve kiváncsi lennék a gyártott dobok minőségére és hangjára is (lásd: drkesekaroly 314-es hozzászólás).
Nagyon szívesen meghallgatnám a hangjukat valahol BP-en, vagy környékén...
Szerintetek melyik dob illeszkedik legjobban a Fazer gyári helyére?
A katalizátort kiszedni mennyire problémás, van egyáltalán értelme?
Abban tényleg van valami hogy esetleg legyorsulja... mellettem is ment már el egy olyan motor autópályán. (igazsághoz hozzátartozik, hogy én a pálya melletti földúton haladtam)
Hát boldogok a lelki szegények...Bár nem értem miért fáj nekik a Fazer.... De az sokat sejtet, hogy egyikük lée tudott gyorsulni 2-öt (gondolom a Fazeresek a csajokat nézték, vagy kommunikáltak velük és elbambultak)és az egész banda egyszerre hallelujázik, hogy itt a csoda, a messiás a fézerverő
Nem hiszem el hogy ez veled történt
Annak örülök hogy volt rajtad védőruha és nem lett nagyobb bajod (bár ez is nagy)
Jobbulást neked..........és fel a fejjel......ebből is tanul az ember