Hát az igazság az hogy kicsit csaltam és a kép csak illusztráció mert még nincs digitális felrakható minőségü fotó a vasról a kép egy 2001 es kék egyszinü 600 fazerről van...
De na aggódj nekem sem ég gyújtáson az olajnyomásjelző, de multkor mikor olajcsere elött 2 héttel leesett minimum közelébe már az olaj akkor 1 es csutkagáznál fel-felvillant az olaj jelző és utána is töltöttem szóval nem égett ki a visszajelző.
Hi az lenne a kérdésem h. egyik ismerősömet nagyon érdekelné h. a Yamaha Fazer 400-as gépére rá lehetne e tenni az újabb 600-as fazer (2002-es évjáratú ) fejidomját!
Én azt mondtam neki h. szerintem igen mivel méretre a 600-as és a 400-as fazer között nincs különbség és ahogy elnéztem a 600-on csak a fejidomot cserélték szal kérdés sima duplakockalámpás fejidomot egy fazer 400-on le lehet e cserélni fazer 600 fejidomra minden fabrikálás nélkül?
Szia LMR !
Elég problémás volt, de hosszú volt a tél és így volt rá időm.
Csináltam egy acél tömböt amit az eredeti lábtartó helyére csavaroztam a lábtartó csap helyére.
Erre a tömbre hegsztettem a lábtartó felfogatásához az U profilt, majd hajlítottam egy csövet
és bilincsel kikötöttem a lábtartó csövéhez erre a merevség miatt volt szükség, mert ezzel az átalakítással erőkart adtam a lábtartó csőnek és nem szerteném ha letörne valahol messze.
Eredmény: A hátsó lábtartó így 60 mm-el került lejjebb, 35mm-el került előrébb és 15 mm-el kijjebb.
A plusz súly össz. 400 gr lett.
A nejem szerint össze sem lehet hasonlítani annyira jó lett.
Ezt lehetett maximum kihozni. Nekem 42-es a csizmám a nejemé 38-as és így pont nem érünk össze.
Írtó sokat vacakoltam vele mire kialakult.
Majd szerzek egy fényképezőgépet és felteszem.
Jövő héten vidéken dolgozom nem tudom megoldani, de utánna héten sort kerítünk rá.
Üdv:
Ferkó
Ohh abszolúte tisztában vagyok vele hogy a lényeg nem a motorban van..;) csak arra voltam kiváncsi hogy a hivatalos 3 lóerő + számít e valamit... de hát nem halálosan sokat...a futóművét csak az enyémnek ismerem és kifejezeten kedvelem.. egyedül hosszú nyújtott kanyarokban hajlamos kicsit beszitálni olyan 180 fölött, de még nem sikerült olyan beállítást találnom ami minden problémát megszüntet..ha keményebbre állítom az máshol jelent problémát mert elpattog a kerék a jó magyar utakról... Ha valakinek van tapasztalata és javaslata a beállításra akkor szivesen fogadom..
Az a kérdés hogy erősebb e vagy hogy gyorsabb e?
Nekem egy évig volt FZ6-om és most egy 2002-es FZS600-al járok. Azt tapasztaltam hogy: ...khmmm.....
1. FZS600 kb. 1000-1500 as fordulattal lejebb dolgozik. FZ6 - 7000rpm - 132km/h ; FZS600 - 7000rpm - 150km/h
2. Végsebesség 220 körülre tenném inkább FZS-en 236-240 FZ6-on. Ez az a sebesség amit sík terepen viszonylag könnyen képes elérni és nem 3km-enként lép egyet a mutató vagy a digi szám. Hátszéllel lejten 251km/h-t írt legjobbat az FZ6 órája.
3. FZS nem jön fel kerékre gázra FZ6 meg de. Igaz kis trükkel de nem kell kuplungolni.
De ezen kívül van még tán pár dolog ami fontos a két motor közt úgymint váz, futómű, ...... nem szabad csak "erőt" nézni.
Szerintem!
Szerintetek kell már 10 000 km-nél szelephézagot nézni?
Azt hallottam valakitől,hogy megnézeti ( igaz Suzukinál), mert a nagy fordulattól megnyúlhatnak a szelepek.
Ez igaz?
Hát az igazság az hogy kicsit csaltam és a kép csak illusztráció mert még nincs digitális felrakható minőségü fotó a vasról a kép egy 2001 es kék egyszinü 600 fazerről van...
De na aggódj nekem sem ég gyújtáson az olajnyomásjelző, de multkor mikor olajcsere elött 2 héttel leesett minimum közelébe már az olaj akkor 1 es csutkagáznál fel-felvillant az olaj jelző és utána is töltöttem szóval nem égett ki a visszajelző.