Szia! Amikor bekerült a motorodba az új rugószett, a beállításokat ugyanúgy hagytad? Az enyémbe most került Hyperpro szett, lehet, nem kezdeném az alapról újból a beállítást.
Nem vettem motort helyette. Megvárom, míg valami jobb helyre költözök, valami motorosparadicsom közelébe.
Már nem volt olyan hely, amit élveznék és nem 1 napig tartanak eljutni csak odáig, meg plusz egy nap haza (2 nap szinte teljesen élvezetmentes motorozás, ami idő- és pénzpazarló), szóval maradt a száguldozás. Az jelentette az egyetlen örömöt. Nem is a végsebességgel közlekedés, mert 200 felett nem szerettem menni, hanem a türelmetlen, agresszív, seggfejként viselkedéssel szerzett adrenalin. Aztán otthon meg bűntudatom volt és izgultam, hogy vajon traffi meglátott-e valahol. Megvárom, míg jobb lehetőségeim lesznek (mind anyagi, mind időbeli, mind helybeli), mielőtt vásárolnék valamit.
Úgy néz ki, hogy az írás után pár nappal jelentkezett érte egy úriember. Még nem vette át (utánvétes), de kedden az ígérete szerint átfogja. Imáim meghallgattatak.
Apróságok:
Kipufogótartó, lábtartó-eliminátor (ha unjátok, hogy sokan fel akarnak ülni mögétek; festeni kellhet)
Nyeregtáska távtartó (bármilyen oldaltáskához jó; Givi)
Plexicsavarok (8 darab titán, 10 darab ezüst)
Farokidomhoz tartozó kiegészítő (törött)
Új Yato olajdszűrő leszedő (kisebbik méret, jó autóhoz-motorhoz, kamionhoz már nem)
FZ6/FZ1 index (kettő törött egység egyben)
Háromszögidőm FZ1-hez (sérült)
Új gyári kipufogócsavar
Cipővédő váltókarra
Gyári és utángyártott idomcsavarok (S modellhez, plusz lábtartóhoz)
Rendszámtartó-konzol (festeni kellhet)
2-LEDes rendszámvilágítós
Rendszámtartó + Givi konzolhoz van csavarszettem, ide tökéletesen passzol még a rendszámvilágítás is. A LED-ek ferdesége csak esztétikai, nem látszik, ill. nem zavaró a világításképe.
Nem mindennek van értéke, ha több dolog kell, akkor találunk egy kedvező kumulált összköltséget.
Kérlek privátban keressetek!
Már nincsenek meg a beszélgetések, mert az ilyeneket gyorsan törlöm, de jellemzően kistestű motorokra vásárolták volna meg (MZ!, GS500, ER6N stb.) és kétségeik voltak. Szerintem reménykedtek, hogy azt mondom, hogy "ezek nem olyan óriásiak és tök jól mutatnának a motorodon, vedd meg tesó, olcsó, ajándék ennyiért." De nem tévesztek meg senkit, őszintén leírtam, hogy ezek jobban állnak és illeszkednek nagyobb motorra. Volt egy kölyök (képei alapján most kezdhette) és kérdezte, hogy darabja 35 literes vagy együtt. Mondom darabja. Visszaküld egy sírvaröhögős emojit, hogy biztos vagyok benne? Mutattam neki egy 20 literes tanktáskát. "Hmm, érdekes, köszönöm!"
@Pocses: Fórumosoknak párban is 15 ezer! Meg amúgy us.
Ezt most nem értem, ugye hirdeted erre jelentkeznek rá azzal, hogy nekik nem kell mert nagy, érdekes. Ezután minden hirdetésre írok majd az eladónak, hogy miért nem kell a cucca bármit is árul, jó móka lehet.
Hónapok óta nem sikerül eladni a Givi táskáimat. 15 ezer Forint a hirdetési ára, ennek az új verziója jelenleg 40-43 ezer Forint, szóval a 15 ezer nem tűnik soknak érte. Állapotuk jó. Sokan írnak, hogy szerintük nagy lenne a motorjukra, énszerintem is? Igen, nem kicsi táskák. A méretével lenne gond?
https://aranyoldalak.hu/lenges...
Még a VFR központi rugóstagját újították fel itt, mindenkinek ajánlom őket. Tényleg a visszaszerelés után mint ha nem is az én motorom lett volna annyira más annyira jobb lett.
Nekem újították fel a hátsó gátlóm+ kapott egy új rugót is, illetve elöl is, legjobb tuning amit kaphat egy motor!! csak ajánlani tudom mindenkinek! Fontos hogy jó szakemberhez vidd, ebben az esetben nem olcso mulatság. Tán 100e ft volt
Sziasztok!
FZS1000-hez keresek hátsó lengéscsillapítót,nem gyárit.Valaki próbálta esetleg csak a rugót kicserélni rajt?vagy más modellét nem lehet befaragni?
Előre is köszönöm.
Nekem egyenesbe van a gép, már csak egy első tárcsafékbetétet cseréltetek ki Pórtelken Janikánál.
Tervek között csak egy szerepel ami fix, a Bosznia.
De még szervezés alatt van Lengyel, Csehország, és Ausztria. De sok a meló sajnos.
Ha erre jársz, előtte csörögj!!!
Egy szervíz(gumi,lánc,gyertya,olaj,....) s terveim szerint ápr.ha az idő is engedi. A nyárra nem merek még tervezni a melo miatt egyenlőre. Felétek mi a terv?
Nem vettem motort helyette. Megvárom, míg valami jobb helyre költözök, valami motorosparadicsom közelébe.
Már nem volt olyan hely, amit élveznék és nem 1 napig tartanak eljutni csak odáig, meg plusz egy nap haza (2 nap szinte teljesen élvezetmentes motorozás, ami idő- és pénzpazarló), szóval maradt a száguldozás. Az jelentette az egyetlen örömöt. Nem is a végsebességgel közlekedés, mert 200 felett nem szerettem menni, hanem a türelmetlen, agresszív, seggfejként viselkedéssel szerzett adrenalin. Aztán otthon meg bűntudatom volt és izgultam, hogy vajon traffi meglátott-e valahol. Megvárom, míg jobb lehetőségeim lesznek (mind anyagi, mind időbeli, mind helybeli), mielőtt vásárolnék valamit.
Apróságok:
Kipufogótartó, lábtartó-eliminátor (ha unjátok, hogy sokan fel akarnak ülni mögétek; festeni kellhet)
Nyeregtáska távtartó (bármilyen oldaltáskához jó; Givi)
Plexicsavarok (8 darab titán, 10 darab ezüst)
Farokidomhoz tartozó kiegészítő (törött)
Új Yato olajdszűrő leszedő (kisebbik méret, jó autóhoz-motorhoz, kamionhoz már nem)
FZ6/FZ1 index (kettő törött egység egyben)
Háromszögidőm FZ1-hez (sérült)
Új gyári kipufogócsavar
Cipővédő váltókarra
Gyári és utángyártott idomcsavarok (S modellhez, plusz lábtartóhoz)
Rendszámtartó-konzol (festeni kellhet)
2-LEDes rendszámvilágítós
Képek: https://deedu-my.sharepoint.co...
Rendszámtartó + Givi konzolhoz van csavarszettem, ide tökéletesen passzol még a rendszámvilágítás is. A LED-ek ferdesége csak esztétikai, nem látszik, ill. nem zavaró a világításképe.
Nem mindennek van értéke, ha több dolog kell, akkor találunk egy kedvező kumulált összköltséget.
Kérlek privátban keressetek!
@Pocses: Fórumosoknak párban is 15 ezer! Meg amúgy us.
Hónapok óta nem sikerül eladni a Givi táskáimat. 15 ezer Forint a hirdetési ára, ennek az új verziója jelenleg 40-43 ezer Forint, szóval a 15 ezer nem tűnik soknak érte. Állapotuk jó. Sokan írnak, hogy szerintük nagy lenne a motorjukra, énszerintem is? Igen, nem kicsi táskák. A méretével lenne gond?
Még a VFR központi rugóstagját újították fel itt, mindenkinek ajánlom őket. Tényleg a visszaszerelés után mint ha nem is az én motorom lett volna annyira más annyira jobb lett.
https://hegylakok.hu/2020/03/v...
Nekem újították fel a hátsó gátlóm+ kapott egy új rugót is, illetve elöl is, legjobb tuning amit kaphat egy motor!! csak ajánlani tudom mindenkinek! Fontos hogy jó szakemberhez vidd, ebben az esetben nem olcso mulatság. Tán 100e ft volt
FZS1000-hez keresek hátsó lengéscsillapítót,nem gyárit.Valaki próbálta esetleg csak a rugót kicserélni rajt?vagy más modellét nem lehet befaragni?
Előre is köszönöm.
Tervek között csak egy szerepel ami fix, a Bosznia.
De még szervezés alatt van Lengyel, Csehország, és Ausztria. De sok a meló sajnos.
Ha erre jársz, előtte csörögj!!!
De a megoldás a bőr lesz
Mikor indítod a szezont?