Idén még egy egészséges túrán se voltam. Tavaly tavasszal vettem új gumikat, a régi kockáshoz képest az újjal alig tudtam egyenesen menni, mindig dőlni akart, olyan szép kerek volt. Nyáron USA-ban voltam, ősszel semerre. Azóta pedig már annyit használtam közúti ingázásra a gumit, hogy kezd szögletes lenni. Pancser vagyok, maradhatott volna a régi is fent... Két erdélyi túra maradt el időjárás miatt, a mostani ausztriait is fenyegeti az eső, de szombatig még változhat. Tiszta bolond! Egyik szombatra egész nap zivatart mondott, direkt áttettem a motoros programomat vasárnapra. Esett egy szem eső is? Vasárnap bepótolta, amikor aznapra felhők mögül előbújó napot ígért. Szerintem déltől nem láttam a napot következő reggelig. Előttetek áll valami kaland? Láttam Krisztián izlandi túráját, de oda szívesebben mennék terepjáróval vagy dakar motorral, de minimum egy 1200GS-sel. Mindazonáltal biztos brutál jó élmény lesz.
Múltkorában két hétig nem volt motorom, addig használhattam egy FJR-t és egy ER650-t. Mindkettő jó gép, de Fazeré a szerelmem. Injektorszinkron és fojtószelepszinkron után nagyon szépen megy. FJR-ben hiába van +20 nm nyomaték, FZ-m jobban megy. Olyan volt ráülni megint, mintha egy egész szezont kihagytam volna. Aztán 3 nap múlva megint megszoktam a teljesítményét. Piszkálja a fantáziámat, ha így megy az FZ, akkor hogy mehet egy 180 lóerő körüli motor, de ha lenne sok pénzem, hajlandó lennék inkább egy újabb, pl. 2014-es Fazert venni, aminek a 2006-oshoz képest minden gyerekbaja ki van küszöbölve és még sok-sok évig használható mindenféle aggodalom nélkül. Egyetlen bajom, hogy egy tankkal nem megy el, csak 180 km-t. Fogyasztása tűrhető, de idegesít, hogy ilyen gyakran kell tankolni, mert kicsi a tank.
Lehet, hogy ezek pillanatnyilag olcsóbbak, de akár a fiókban is végezhetik... Ebből már kettőt is vettem, nem nehéz bekötni biztos , hogy működik is és Magyar termék! http://www.agomotors.hu/websho...
Sziasztok!
Fokozat kijelző vásárlásán gondolkodom. Néztem két fajta kinait is csak nem tudom hogy mennyire jók és pontosak és hogyan kell bekötni. Ha valakinek lenne tapasztalata kérem ossza meg velem főleg a bekötésre kennék nagyon kíváncsi.
Ezeket nésztem: https://m.ebay.com/itm/Waterpr... https://m.ebay.com/itm/Motorcy...
Üdv.: Péter
több opcio is lehet, a legolcsobb azok a bontók, Bp en ricsi bontó vagy a sugomotor.
Bp en yamaha wordben segítőkészek, illetve jo tapasztalatom van a yamaha toppal is.
de volt olyan ismerős aki ebay ről renelt, elég jo áron...
Sziasztok!
Sajna borulás volt, mert bejöttek elém.... még áprilisban, sajna mostanra lettem annyira jól, hogy ráérek a vassal is foglalkozni.
FZ6s 2004-es Már minden megvan csak a teljes fejidom (külső, belső, plexi, lámpa) kellene. Mondjuk az irányjelzőket tartó két "U" alakú idom az sértetlen maradt.
Ha valakinek volna jó lenne! Voltam szervizben, mert gyárira is gondoltam, de mivel nem ott csináltatom, ezért nem valami segítőkészek. Ha valaki tudja, honnan lehet megrendelni, nekem az is jó. Köszi.
nincs véletlenül csoporttárs Révfülöpről ? az autómnak keresgélek szombatra parkolási lehetőséget, megyünk körbetekerni a Balcsit és ha nem muszáj akkor nem szeretném egész napra az útszélén hagyni ,már ha csak a ház elé beállhatok az is tökéletes :) tavaly Keszthelyen volt ,ezúton is köszönöm Imre :) elnézést az OFF -ért !!!
Ismet aktualis volt a fekbetetek csereje. Gyari kibirt 40e km-t, utana jott az EBC FA380HH Goldstuff, amivel menten bo 26e km-t. En nem igazan szerettem, ahogy fogott, sot... A gyarihoz kepest gyengebbnek talaltam es nem is illeszkedett jol, lotyogott, volt egy kis szabad mozgasa, aminek idegesito hangja volt. A gyari 16e korul volt parban, ez volt szuk 13e. Akkor ugy voltam vele, hogy inkabb vettem volna gyarit, mert elettartamban behozta volna az arat. Kesobb probaltam egy Brembot (07YA23SA) egy Fazerben es nagyon tetszett. Motoralkatresz.eu-n 8 ezer 9 szaz Forint volt parja, ugyhogy a gyarihoz kepesti kozel felaron nagyon csabito volt. (Megjegyzem, hogy ezen az oldalon az EBC is csak 10.500,-.) Nagyon jo, harapos es eros! Ennek mar olyan fekhatasa van, ami melle jo lenne egy ABS, mert konnyen orra allna egy ijedt fekezesnel. Mindenkinek szivesebben ajanlanam ezt, mint az EBC-t. Elozo fekcsere elott is alaposan meg lett tisztitva a feknyereg, szoval (elvileg) a kulonbseget tenyleg csak a ket fekbetet kozotti kulonbseg adja. Hatso fekbetet igy 68e kornyeken meg mindig a gyari volt, de erzesre alig fogott, igy a mar elozo korben megvasarolt, de fel nem hasznalt EBC-t tetettem bele. Ott viszont teszi a dolgat, markosan fog. Nem tul drasztikus, de hatso fekhez kepest tok jo. :)
Sziasztok hátha csinált valaki ilyet . Yamaha fz6n be szeretnék r6 telot tenni . hosz és a becsuszo egyezik tengelyt nem tudom még . hátha tudja valaki hogy egyezik e ?
Szia,
Én S-en cseréltem, illetve húztam mellé a tartalékot, csak a tankot kell felemelni v levenni, szépen el lehet fűzni a régi után a váz bal oldalának a belsejében.
hali, nekem rugók lettek cserélve súlyomnak megfelelően, meg olajjal variáltak, csodát tud tenni az 1000es fazerrel és maga a motor karakterisztikája is megváltozik, mert amikor húzol egy kövéret akkor nem csak összeül a hátulja, hanem egyből tol mint a veszedelem!
Múltkorában két hétig nem volt motorom, addig használhattam egy FJR-t és egy ER650-t. Mindkettő jó gép, de Fazeré a szerelmem. Injektorszinkron és fojtószelepszinkron után nagyon szépen megy. FJR-ben hiába van +20 nm nyomaték, FZ-m jobban megy. Olyan volt ráülni megint, mintha egy egész szezont kihagytam volna. Aztán 3 nap múlva megint megszoktam a teljesítményét. Piszkálja a fantáziámat, ha így megy az FZ, akkor hogy mehet egy 180 lóerő körüli motor, de ha lenne sok pénzem, hajlandó lennék inkább egy újabb, pl. 2014-es Fazert venni, aminek a 2006-oshoz képest minden gyerekbaja ki van küszöbölve és még sok-sok évig használható mindenféle aggodalom nélkül. Egyetlen bajom, hogy egy tankkal nem megy el, csak 180 km-t. Fogyasztása tűrhető, de idegesít, hogy ilyen gyakran kell tankolni, mert kicsi a tank.