+ ott van az egyenetlen nyulas ami nem nyulas csak szakaszosan nyuvadnak meg az O gyuruk,ezert azokon a reszeken jobban kopik a csap, az lldtve rozsdasodik meg a szigetrles megszunese miatt.
Amugy ha szar csere.
Általában lazul-húzzák, lazul-húzzák addig, ameddig már nem lehet rajta húzni, hanem végérvényesen elérte teljesítményének végét, nem? Utolsó húzás után szokták mondani, hogy ebben még van X ezer kilométer, aztán cserés (mert következő körben már nem lehet tovább feszíteni).
Múltkor néztem D.I.D videót, mérnök azt mondta, hogy 500 kilométerenként kell újrakenni (átlagos száraz felhasználás mellett) a láncot, 1000 kilométerenként pedig megtisztítani. Ott D.I.D sprét használt, de olvastam külföldi fórumokon, hogy sok láncnak a saját útmutatója javasolja a petróleumot (kerozint), szóval legutóbb ezt vettem én is. Azonban (ennek az infónak a forrását már nem tudom megmutatni, szóval vagy elhiszitek, hogy jól emlékszem, vagy nem), ha nem ápolod a láncot is csak 20% élettartamot veszítesz a teljes időszak alatt. Nyilván nem használnám és nem is javasolnám senkinek, hogy száraz lánccal járjon, de nem kell mániákusan kenni, vagy megijedni, ha épp nincs (jól) bekenve a lánc.
Én most kíváncsiságképpen Motul-nak a C5 krémjét vettem meg. Az applikálása egy fokkal macerásabb, mint gondoltam, de ha tartósan a láncon marad, nem plusz fáradtság.
*+1: Télen nekem is berozsdállott (a görgők nagyon!), pedig ősszel szépen lemostam és erősen befújtam sprével. Kb. 200-300 km-t jártam vele szüzen és a görgők olyan fényesek lettek, mint újkorukban.
*1+1: FZ1-en az első szett lánc 42-43e KM-t bírt, az előző tulaj nagyon kulturáltan vezette a motort. FZ6 40e km körüli futásteljesítménnyel lett eladva és azt a szezont még bírta volna a lánc.
ez elég felhasználó függő, hogy egy lánc mikor megy tönkre, meg hogy mennyit megy esőben az ember vele, láncfeszesség jól van e beállítva..... 50e szinte el se tudom képzelni, lehet hogy akkor szedi le, de már 10e km rel hamarabb gatya a lánc :)
Nemrég kérdeztem meg a Facebookon a fazeres csoportban. Nekem is 32 körül van, de emlékeim szerint 40,44 ezer környékén cserélek, és akkor sincs túlzottan rottyon. Van, aki 50-et is elment vele. Szóval 30nal még nincs gond.
Mi a tapasztalatotok a lánc(szett) élettartamával kapcsolatban?
Az enyémben most 31e Km van. Ápolom rendszeresen, általában 300-500 km-enként lemosom petróleummal, leöblítem vízzel hagyom a napon száradni, majd jön a láncspray. Tavaly az első fogaskeréknél is kidzsuváztam
A télen viszont a “garázsban” nem volt tökéletes a szárazság, tavaszra voltak rajta rozsdapöttyök. Megtisztítottam, úgy tűnik lejött.
Viszem szervizbe, ha azt mondják, cseres akkor cseréltetem (végre megyek Transalpina-Tranfogaras túrárá, nehogy ott nyekkenjen meg), csak kíváncsi vagyok a tapasztalataitokra.
Sziasztok lassan 40,000 km nél vagyok lassan esedékes a szelephézag állítás. Valaki tud ajánlani szerelőt Pesten hova érdemes vinni ? és kb mennyibe fog fájni ? Séles utat előre is köszi
Nem tudom még.. a hibakódokat még nem sikerült kiolvasni. ...ami feltűnik, hogy blokkolás után enyhén égett szag van.. És nem a gumi, mert kőszóráson fékezéskor is jelentkezik a szag.
Dainese avro d1 kétrészes fekete bőrruha.
52-es méret (Én a képen 176cm magas vagyok és 80 kg)
Használt de szép állapotú.
Nincs bent esés, nem szakadt.
Ha valakit érdekel, privátban küldjön egy, üzenetet!
Ha már elkelt, keress, nekem is van tartó+ oldal táska eladó.
Addig nem hirdetem meg.
Sérült van nekem is. Sajnos.
Kormányom és fejidom konzolom van, de sajna mindkettő sérült. Ha így is érdekel lefotózom ha gondolod, hogy milyen állapotúak.
Amugy ha szar csere.
Múltkor néztem D.I.D videót, mérnök azt mondta, hogy 500 kilométerenként kell újrakenni (átlagos száraz felhasználás mellett) a láncot, 1000 kilométerenként pedig megtisztítani. Ott D.I.D sprét használt, de olvastam külföldi fórumokon, hogy sok láncnak a saját útmutatója javasolja a petróleumot (kerozint), szóval legutóbb ezt vettem én is. Azonban (ennek az infónak a forrását már nem tudom megmutatni, szóval vagy elhiszitek, hogy jól emlékszem, vagy nem), ha nem ápolod a láncot is csak 20% élettartamot veszítesz a teljes időszak alatt. Nyilván nem használnám és nem is javasolnám senkinek, hogy száraz lánccal járjon, de nem kell mániákusan kenni, vagy megijedni, ha épp nincs (jól) bekenve a lánc.
Én most kíváncsiságképpen Motul-nak a C5 krémjét vettem meg. Az applikálása egy fokkal macerásabb, mint gondoltam, de ha tartósan a láncon marad, nem plusz fáradtság.
*+1: Télen nekem is berozsdállott (a görgők nagyon!), pedig ősszel szépen lemostam és erősen befújtam sprével. Kb. 200-300 km-t jártam vele szüzen és a görgők olyan fényesek lettek, mint újkorukban.
*1+1: FZ1-en az első szett lánc 42-43e KM-t bírt, az előző tulaj nagyon kulturáltan vezette a motort. FZ6 40e km körüli futásteljesítménnyel lett eladva és azt a szezont még bírta volna a lánc.
Az enyémben most 31e Km van. Ápolom rendszeresen, általában 300-500 km-enként lemosom petróleummal, leöblítem vízzel hagyom a napon száradni, majd jön a láncspray. Tavaly az első fogaskeréknél is kidzsuváztam
A télen viszont a “garázsban” nem volt tökéletes a szárazság, tavaszra voltak rajta rozsdapöttyök. Megtisztítottam, úgy tűnik lejött.
Viszem szervizbe, ha azt mondják, cseres akkor cseréltetem (végre megyek Transalpina-Tranfogaras túrárá, nehogy ott nyekkenjen meg), csak kíváncsi vagyok a tapasztalataitokra.
Nekem a hátsó doboztartó és kapaszkodó is egyben, na azon van két furat, én azt használtam ki. A hátsó kapaszkodót lehetne esetleg megfúrni
Dainese avro d1 kétrészes fekete bőrruha.
52-es méret (Én a képen 176cm magas vagyok és 80 kg)
Használt de szép állapotú.
Nincs bent esés, nem szakadt.
Ha valakit érdekel, privátban küldjön egy, üzenetet!