Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudtok esetleg Hatvan környékén Yamaha szervizt? A World-be egy hónap múlva van időpont.
Vagy a Postaautós szervizt (XIV. ker.) ismeritek?

Most van 5800 km a tavaly márciusi szerviz óta, tehát km-ben jó vagyok még egy hónapig, és jövőre ígyis-úgyis kevés km lesz a motorban áprilisra, amikor vizsgázik, de azért minél előbb átnézetném az idei évre.
Nincs semmi bajom, bár 90 körül (de múltkor 60-nál) érzek valamit. A kavicsokat már kiszedtem a hátsó gumiból, de még mindig. Olyan fémes ismétlődős valami. A láncot kéne nagyon megnézetném. Tavaszra kicsit rozsdásnak tűnt, de mióta megjött a meleg, a petróleum és a láncolaj, azóta nem vészes, csak hát laikusként nem nekem kéne ezt eldönteni.
Milyen árban van,ha kérdezhetem?
Sziasztok!
Eladóvá válik szeretett ezredesem, FZS 1000 2005 évjárat, 56000km, friss műszaki, szezonra felkészítve, teleszkóp szimmeringek + olaj kicserélve, jó gumikkal feldobozolva, fokozatkijelzővel, scottoiler láncolajzoval, túraplexivel (gyári is megvan) felszerelt kiváló túramotor.
Egyszer eldőlt a jobb oldalára, a fejidom az index mellett repedt, de nem hiányos.
Egy szegedi srác gyártja.
Megrendeltem...
Szerintem szokj hozzá,hogy ilyen. Nekem is problémát okozott anno. Azt mondták az r6-os váltó ilyen hangos! Bezzeg az FZS.nek,mint az álom. Imádom...
Sziasztok. Igen komoly darabnak tűnik,hol láttad?
FZS1000 bukócső
Szerintetek?
Én is ugyanébben a cipőben járok. Sajnos nincs sehol.
Tapasztalat: ami egyszer elhajlik, sosem lehet az eredeti formára visszatenni, valamerre kicsit lógni fog.
Kezdj el te is keresni e-bay, aliexpress-en keresni új utángyártottat... Ha találsz, szólj nekem is!
FZS 1000-hez keresek fejidomtartó konzolt. Aki tud segítsen. Köszi.
Ez a váltás nekem is macera még mindig, béna vagyok na. 3-tól felfelé általában nincs gond, de az 1-ből 2-be még mindig van úgy 30%, amikor nem tetszik. Csattan, mint a csattogó szárnyú falepke. Próbáltam magasabb fordulattal, kevésbé húzott kuplunggal, gyorsabb rúgással, hol összejön, hol nem.

És ha a lámpánál váltok lefele, akkor nekem is "akad". Tudom, hogy nem úgy kell, de ha hirtelen meg kell állni, nem feltétlenül van még időm az én rutinommal vissza is váltogatni.
Nekem egyenletes...
A jó szar benzin miatt szinte mindig koszos a karbi belseje, és jóval hamarabb megeszi a gumi alkatrészeket is. A tűket röhej de "5" évente érdemes cserélni. Én havonta egyszer teszek bele Spurit is.
Én is kérdezek:

Olyat tapasztaltatok, hogy mikor indulásnál kicsit csúsztatott kuplunggal, nagy gázzal indultok (nem felpörgetitek 6e-re és ott engeditek ki a kuplungot, hanem lassan kiengedett kuplung mellett húzzátok meg a gázt erősebben) kicsit megtorpan, mintha túl sok benzint kapna?
FZS1000 tulajok segítségét kérném: bukócsövet akarok feltenni, igazából csak készítő céghez jutottam el mert venni nem lehet sehol. Ha valakinek van eladó, az ne tartsa magában!!! Aki viszont használ, tegyen már föl ide, vagy privátban küldjön már képet róla!!! Köszönöm...
Szerintem pontosan ez a helyzet....
Hello!
a kuplung jól be van állítva? lehet csak utána kell állítani, nekem is volt ez a kettesbe teszem csattanik dolog de a holtjátékon állítottam elmúlt.. finoman vált viszont menet közben ha sikerül 1-est rakni amit nem igazán szeret a motor csak álló helyben, akkor az csattanik az elvileg normális ilyen a váltója. (2008-as FZ6n s2 23000 kmel )
Igaz!Csak nem a lámpánál állva akarja visszapakolni.:)
Van valakinek Fzs1000-re eladó oldaldoboz tartó konzolja?
Szia! De nem álló helyzetben váltogatsz vissza,mert azt nem szereti egyik gép sem?!
Szóval nem az van, hogy hatodikban vagy, gyorsan váltogatnál le, de mire kettesig érsz, nem ugrik be sebességbe, ki kell engedd a kuplungot - HANEM - ezt több sebességfokozatban is eljátssza egy 6-ból 1-be visszaváltás alatt?
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy, van egy 2008-as 34.000 km-es fz6-s2 mocim ami, mikor városban megyek mondjuk 4.-ben és vált a lámpa vagy bármi ok miatt meg kell állnom és elkezdeni visszapakolni egyesbe a motort akkor néha csak úgy megy hogy, váltok egyet pici kuplung hogy, beugorjon sebességbe aztán váltok megint utána megint pici kuplung és ismét váltok.... Az első visszaváltás után nyomkodhatom a váltót de nem akar beugrani a helyére. Olajat egy hónapja cseréltem 800km van benne Motul 5100. 21.000-el vettem a motort és mondjuk 25 felé figyeltem fel erre problémára. Menet közben mindig precízen vált teszi a dolgát, talán csak mikor kettesbe behúzom akkor csattan nagyobbat. Motorféket szoktam azért használni ha már van, viszont nem váltok gázfröccsel meg ilyenek és nem is vagyok az az aszfaltbetyár gumiszaggató.
Mi okozhatja ezt egyáltalán probléma-e vagy egyszerűen ilyen ez.
Mennénk nemsokára az asszonypajtással egy nagyobb egyhetes motorostúrára ezért kérdezem tőletek hogy megnézessem-e nehogy lerohadjunk valahol a világvégén.
A válaszokat előre is köszönöm :)
Helló!
Bridgestone Battlax BT023 20e km után csere ugyanilyenre a napokban.Nekem ennyit bírt, habár nem vagyok egy aszfaltbetyár.
Pilot Road4 2CT-t használok, megelegedéssel.
Helló! Michelin Pilot Road 3, 4, 5 / Pirelli Angel GT / Metzeler RoadTec 01 / Dunlop RoadSmart 3 mind-mind jó gumik. Ha olcsóbbakat akarsz, akkor régebbi technológiát kapsz, esetleg olyan raktárban porosodó gumikat, amik pár éve ott állnak, de áruk ~70%-a ezeknek. Én épp RoadSmart 3-at használok, de bánatomra, mire eljutok vele egy egészséges hegyi túrára, már annyit használtam ezen az unalmas, vacak alföldön, hogy kockásodik.
Sziasztok! Gumi vásárlás előtt állok. Ki milyet ajánlana? Fz6-ra kell,most Pirelli Diablo strada van rajta.
zoli32@gmail.com

A táskák nem de a tankring Triumpra való.