Hehe, én iszonyat bénán nézhettem ki rajta. A feneke nagyon keskeny, olyan, mint egy darázsé. Enyém meg mint egy medvéé. :D Anyumnak néztünk nagyobbat. Z750 lett volna a lista tetején, de csak a lábujjhegye ért le, még ültetve is nagy lett volna. Kiesett egy pár még, ami élőben nem tetszett neki, szóval kábé az MT-07 és CB600 Hornet (2007 utáni) maradt, de a CB nagyon pörgős.
A sor2-sor4 más teljesítményleadás/fordulatszám miatt érzed dinamikusabbnak.
Jobbára sportmotorblokkoknál a hangolás olyan hogy iszonyat döglött alsó fordulaton,a sor2 de főleg a modernebb befecskendezéses motorok meg olyanok amire hangolják.
Azért keress egy MT-09-et is.
Nem rég ültem egy MT-07-en és meglepően dinamikusnak tűnt a könnyű súlyával és 75 lóerejével. Sor2 és sor4 esetén ez a 75 lóerő ugyanannyit jelent (ellenpélda a V motorok és soros motorok közötti különbség, vagy autóknal a benzin-dízel) és szimplán az eltérő teljesítmenyleadási görbe a különbség?
SEGÍTSÉG! A lepsényi halálos kimenetelű motoros baleset két motoros szemtanúját keressük. Nagyon fontos lenne beszélnünk. Kérlek segÍtsetek. Dorogi motorosok, egy R6-os és egy épÍtett motor gazdái...
Üdv Hölgyek és Urak!
1 hónapon belül vennem kell egy FZS-1000 Fazer-t, ezért lenne pár kérdésem hozzátok:
Kívánalmak:
-Lehetőleg az utolsó évjáratok közül legyen
-Kizárólag valóban jó esztétikai és műszaki állapotú érdekel
-Hátsó doboztartó igencsak jó lenne
-Első körben Pest megye, de természetesen elmegyek bárhova
-Favorit színem a piros és fekete, kék szóba sem jöhet :)
Kérdéseim:
-mivel túrára is akarom használni, mindenféle képen kell rá oldal doboz tartó is. Viszont nem találtam hozzá sehol!!!! VAN-E EGYÁLTALÁN ehhez a típushoz?
-gyári méretű gumik helyett mi az ami a tapasztalat alapján esetleg jobbá teszi a motor használhatóságát közúton?
-évjáratok között van-e valami különbség, érdemes-e valamelyiket inkább kihagyni?
Köszönöm a segítségeteket!!!!
Sok időm nincs mostanság, ezért ha van valakinek bármi infója, eladó motorja, keressetek telón, visszahívok bárkit: 06307150927
Megcsináltam délelőtt a relézést, működik. Végül a helyzetjelzőről vettem a jelet, a relé pedig az akksi tetején van. Így adta a kábel, és így volt a legkevesebb kötés.
Délután meg motoroztam, és konkrétan elhagytam két csavart!!!.
Ami a tank elejénél van imbusz fejű csavar. Nem húztam meg fogóval, csak kézzel. Mire hazaértem, nem volt egyik sem a hején. Egyébként is van egy jelentős vibráció a kormányon, a kamera tartóján kitekeredik a csavar. De hogy a tank csavarja.... vehetek két újat. Valaki meg tudná nézni, milyen hosszú? Azt tudom, hogy 10-es imbusz a feje (akkor gondolom M10-es csavar), és szép vastag alátét kell hozzá.
2002-es FZS600-asom van. Tudnátok valami szerkezetet ajánlani amivel az olajszűrőt le bírom szedni? Mindig küzdöttem vele, kéne valami jó célszerszám...
Hátra mindenképp megy egy köteg a világítás-index combo miatt.
Nem muszáj a legvégéig elmenned ha megtalálod a kötegbben az egyik pozitív szálat azt simán meg tudod csapolni,én el sem vágtam csak lecsupaszítottam,ráforrasztottam a kapcsolószálat,leszigeteltem és megvolt.A negatívot meg egy vázcsavarhoz illesztettem szemes saruval.Valamelyik 6-os csavar ami a vázba meg tuti erre.
Az a bajom, hogy minél kevesebbet szeretnék vezetékezni. Ha a relét hátul hagyom, akkor hosszú kábelen megy előre a pozitív, és akkor azt külön meg kell biztosítékoltatni, vagy pedig a navi kábelét a biztosíték előtt megvágni (de miél kevésbé szekálnám a gyári kábeleket. Ha a vezérlés hoznám csak hátulról, és elől marad az akksinál a relé kevesebb a kötés. Konkrétan akkor a navi pozitívjában nincs kötés, hanem az akksitól nem messze megvágva egyből mehet a relé.
Ha hátulról viszem a tápot, akkor egyből négy szálat kell vinni, mert előbb-utóbb a szivarost is be akarom relézni. Az eredeti terv az volt, hogy a mostani relét majd lecserélem olyanra, amin egy vezérlés, de két vezérelt kör van. Ehhez viszont, ha a vezérlést viszem hátulról, akkor elég a két szál. De, ha már a relé úgyis elől marad, akkor előlről is szedhetek vezérlést. Meg kell néznem, hogy a fejidomon belül hogy mennek a kábelek, ki tudom e bogarászni, melyik kettő a helyzetjelző kábele. Arra éjjel rájöttem, hogy nem jó a vezérlő negatívját az akksira kötni, mert akkor lesz egy biztosíték nélküli kör. Nem, ez most így leírva hülyeség, hiszen akár a helyzetjelzőre, akár a rendszámtábla világításra kötöm a vezérlő pozitívit, az az adott kör biztosítékja után lesz, tehát védve van ez a kör is.
A legjobb persze mégiscsak az lenne, ha mind a relé, mind a két relézendő kör lengőbiztije az oldalidom alatt lenne, mert ahhoz kicsit egyszerűbb hozzáférni, mint a tank alatti részhez. Na veszek sok kábelt, aztán hétvégén megálmodom. Nem szeretem a sarus kötést, meg a motor környékén kolbászoló áram alatti vezetékeket.
Hátulról jól el lehet vezetni előre az akksihoz kábelt? Mintha menne ott egy vastagabb korbács, amihez köthető lenne?!
Én is ezt tippeltem, de most mértem ki. A negatív van gyújtás nélkül megszakítva, viszont azon van a dudakapcsoló is. Akkor marad a helyzetjelző. Csak az kacifántosabb.
"Ami a tank elejénél van imbusz fejű csavar"