Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom. A kérdés az volt: gyári 71300 vagy nem gyári 53200, és a gyári annyival többet is megy el, amennyivel drágább.
Yamaha World
Őőőőőőőőőőőő,mi a jó halál volt a láncon 71e?
Nos, láncszett csere és hátsó fékbetét csere. Plusz a szokásos olajcsere. 124e körül. Ebből 71e a láncszett. Ez most fájt.
Fényezett? Fényezetlen?
Sziasztok!

2006-os Fz6s-hez keresek fejidomot illetve a fejidom belső burkolatát a jobb oldalra.Fejidomnál nem számít ha esetleg kicsit sérült,de javítható.
A motor S1-es kivitel.
Fejidom belső burkolatom van, vatta új, bontatlan csomagolásban.
Szerintem fasza a motor. Leömlőt meg a szelepfedelet elnézve nincs benne sok. Lehet csak vízcserénél ráfolyt, a bukócsőtől pedig nem olyan könnyű tisztítani. A bilincs miatt is folyhat, könnyen túl lehet húzni őket.
am nivo pálca is lehet ludas . meg kell nézni mikor el mentek . fekete hütő viz arra utal h sokat ált . csavarok kopotsága 1 kis tömitö anyag loghat ki de csak modjával gyárilag van ugy . lábtartó válto fékkar sokra utal 50 +os e a motor vagy sem városi volt e vagy autopálya . de ezek csak utalások sajna nem lehet meg tudni mi is az igazi tény anyit lehet tudni jo e vagysem . pl városba kopik a váltokar gumija mert fel le váltogatás . kulcs kopotsága akad e vagysem .
tényleg nem kevés a dzsuva nekem a gagyi láncspray kente össze a teknő mögöt . pedig le lett takaritva mikor ismét motult vettem idéglenesen volt olcsobb márka .
Sziasztok!

Cimborám kinézett egy 2005-ös FZ6-N-t. A tulajtól kért fotókat és gyanús lett, hogy az olajdekli körül miért tiszta "olajsár" minden? Illetve bennem az is felmerült, hogy a vízcsőnél szivároghat esetleg a hűtővíz, hiszen annak is van némi "olajossága".

Volt esetleg hasonlóban valakinek része, netán típushiba? Honnan származhat ennyi?

Köszönöm!
Üdv elado motorkák , érd 06209352002
Sziasztok. Van egy oldaldoboz tartó FZS 1000-hez, ha valakit érdekel. Én nem használom. irányár 26500ft.
elkelt a magasító.
elkelt.
Huha.Fogalma. sincs penzben mennyi.
Meloban alap.
Szelephezag manual szerinti km-nel.Kompresziot ellenorizni kell.Ehhez gyertyat ki kene venni akkkr ra lehet nezni a gyertyara.Vagy jovagy nem.Nekem 20e km enkent cseret ir elo a manual de kutya legyek ha lattam rajta hogy csereerett.
A hezaghoz le kell venni a vezerlest,akkor meg konnyen lehet cserelni a lancot.
TPS t nem allitottam,passz.
Szinkron meg a legvege ha mar minden jo.
Inyektorokat nem kell bazirgalni.
Másik kérdés. Amikor annyira szét van szedve a motor, hogy láncot lehessen cserélni, ezek mennyire nagy plusz munkának mondhatók?
- szelephézag állítás,
- injektorszinkron,
- esetleg befecskendezők kivétele és tisztítása,
- TPS szinkron vagy ellenőrzése,
- gyertyákra rákukkantani,
- benzingyűrőt megnézni.

Thankya'. :)
Nyugodtan,de ez tenyleg csak szerelesnel derul ki.
Nyuvodtan
Láncot szerintem tuti kell cserélni és az nem drága. De ha szerelésnél derül ki, hogy kell feszítő is, akkor egy hét pihi, mire megérkezik plusz hozni vinni kell 60 km-re. Mástól is várok véleményt, mert áránál fogva nyilván nem rendelem meg lutrinak, csak felkészülök, hogy lehet várni kell szerelésnél.
Nem.
Vagyis nem mindig.
Sziasztok urak!

Az mennyire gyakori, hogy vezérműlánc cserénél a feszítőt is kell cserélni? Egyszerre kopnak kábé?
Köszi. :)
Hali! 8000 erős Ft-ért vihető
Szia!
Ára?
Köszi
Üdv! Eladó egy bmc sportszűrő fz6ba. hátha érdekelne valakit. Keressetek bátran :) Csoki
elkelt!!