FB-os FZ1 csoportban aktuális volt a leömlőtisztítás. Nagyon sokan a Harpic Power Plus Max WC tisztítót használták és linkeltek be videókat is arról, hogy milyen hatékony.
Megkértem az egyiküket, hogy fényképezze le a dobozt és most volt lehetőségem megkeresni a hazai változatát. Hatóanyag-tartalom, felhasználási javaslat stb. 95%-ban egyezik a fekete csomagolású Domestos Zéró WC vízkőoldó gélével. Szegedi Auchanban 520,-Ft volt a termék. Ezután króm/inox (általuk preferált márka az AutoSol) polírozó pasztával lehet nagyon szép fényessé tenni. Hamarosan le kell bontsam a motort megint, akkor fogom tesztelni, de addig is megosztottam az infót, ha mást is érdekel.
Jól van betéve a rugó?
Annak a két betétet szorítania kéne.4 ponton.
Amikor áttolod a stiftet eléggé nyomni kell hogy mind a nyereg két lukán mind a betétek lukain egyszerre menjenek át.
Ha az stimmel van a betétek hátán hét rezgéscsillapító lemez.Előszeretettel haggyák le az utángyártott betétek cseréjekor.
Na megnéztem, a 9, 19-es alkatrész ott van, és ha megnyomom a tetejét, vagy az alját, pont olyan lötyögő hangot ad ki, mint mikor lassan fékezek, vagy tologatom a motort és közben fékezek (így lehet mesterségesen előidézni, amit menet közben hallok). Mintha a betét (nem vastagságra) kisebb lenne, vagy valami nem fogná oda és a foglalatában mozogna. Nem tetszik a hang. Gondolom -16-ban senki nem szívesen megy ki és nézi meg a sajátját, de bármilyen input jól jön.
40 ezer körül cseréltem a gyári betétet, semmi zaja nem volt. Betették az új EBC-t és egy héttel később felfigyeltem erre a lötyögésre. Aztán hallottam ugyanezt a zajt egy másik motoron, amiről tudták, hogy elveszett belőle valami és azért zörög. Szerintem az enyém is ennek az áldozata.
Nekem is lötyög, gondolom mert kopott s betét, legalábbis remélem. A képen az 5-15 és 7-17 és a karmarmantyúval együtt rendelhető a porvédő, rajz szerint.
Rendelgetem (gyűjtöm) az összes hiányzó vagy elveszett alkatrészeket...
Egyszer mondtam, hogy az első fékbetétem lötyög, mióta cserélték a gyárit. Arra tippeltetek, hogy talán porvédő hiányzik. A képen ez melyik alkatrész? Holnap reggel (ha addig válaszoltok) megnézem, hogy ott van-e, ha nincs, akkor megy a kosárba.
FZ1 Mk2-es urak!
Gyári kipufogó csövének átmérője nagyobb, mint a leömlőé, ezért van benne egy tömítés, vagy gyűrű. Enyémben (szokatlanul) a képen láthatóhoz hasonló fémszövet volt, de nem ért össze, hanem egy gyűrűvé kellett "hajtogatni", úgy betenni és ráhúzni a dobot a leömlőre. Mondanom sem kell, nem sikerült többé, miután egyszer levettem a gyári dobot. Most kutattam pár topikban és felvetődött bennem, hogy lehet ez nem is gyári megoldás...! Eddig nem feltételeztem, hogy gyáritól eltérő lenne, mert ezen mindig is gyári dob volt mielőtt megvettem. Itthon 11.700,-, USA-ból PK-val 6.500,- ez a tömítés, de mielőtt megrendelném a második forrásból megkérdeznélek titeket, hogy nálatok ez hogy néz ki? Lehet ugyanilyen fém szövet, csak nincs szétesve?
Üdv!
Van e esetleg valakinek megunt vagy motoreladásból megmaradt vagy sérült bukócső e Fz1-re? Természetesen nem horror áron?
Ha van nektek ilyen, akkor küldjétek már róla képet és persze árat! Előre is köszi!
Jófogáson hirdetnek.
Megkértem az egyiküket, hogy fényképezze le a dobozt és most volt lehetőségem megkeresni a hazai változatát. Hatóanyag-tartalom, felhasználási javaslat stb. 95%-ban egyezik a fekete csomagolású Domestos Zéró WC vízkőoldó gélével. Szegedi Auchanban 520,-Ft volt a termék. Ezután króm/inox (általuk preferált márka az AutoSol) polírozó pasztával lehet nagyon szép fényessé tenni. Hamarosan le kell bontsam a motort megint, akkor fogom tesztelni, de addig is megosztottam az infót, ha mást is érdekel.
http://youtu.be/wgLtwNkRrEc
Úgy hívják, hogy fékzajcsökkentő lemez, valóban le szokták hagyni. De talán lehet motorhoz is venni.
Annak a két betétet szorítania kéne.4 ponton.
Amikor áttolod a stiftet eléggé nyomni kell hogy mind a nyereg két lukán mind a betétek lukain egyszerre menjenek át.
Ha az stimmel van a betétek hátán hét rezgéscsillapító lemez.Előszeretettel haggyák le az utángyártott betétek cseréjekor.
A 9,19-es lemez rugonak annal inkabb.
Egyszer mondtam, hogy az első fékbetétem lötyög, mióta cserélték a gyárit. Arra tippeltetek, hogy talán porvédő hiányzik. A képen ez melyik alkatrész? Holnap reggel (ha addig válaszoltok) megnézem, hogy ott van-e, ha nincs, akkor megy a kosárba.
A jövőre nézve kérdezem: Melyik irányba kell álljon? A tömör része van kívül vagy belül?
Közben találtam róla képet eBay-en, elvileg mindenkié így néz ki:
Gyári kipufogó csövének átmérője nagyobb, mint a leömlőé, ezért van benne egy tömítés, vagy gyűrű. Enyémben (szokatlanul) a képen láthatóhoz hasonló fémszövet volt, de nem ért össze, hanem egy gyűrűvé kellett "hajtogatni", úgy betenni és ráhúzni a dobot a leömlőre. Mondanom sem kell, nem sikerült többé, miután egyszer levettem a gyári dobot. Most kutattam pár topikban és felvetődött bennem, hogy lehet ez nem is gyári megoldás...! Eddig nem feltételeztem, hogy gyáritól eltérő lenne, mert ezen mindig is gyári dob volt mielőtt megvettem. Itthon 11.700,-, USA-ból PK-val 6.500,- ez a tömítés, de mielőtt megrendelném a második forrásból megkérdeznélek titeket, hogy nálatok ez hogy néz ki? Lehet ugyanilyen fém szövet, csak nincs szétesve?
Köszi. :)
Van e esetleg valakinek megunt vagy motoreladásból megmaradt vagy sérült bukócső e Fz1-re? Természetesen nem horror áron?
Ha van nektek ilyen, akkor küldjétek már róla képet és persze árat! Előre is köszi!
Ha Veszprém és környéke belefér a Győr közelébe akkor nálam meg tudod nézni. 2004 FZ6-N...