Az előbb megemlített Kékhold 3. ker csak jót tudok mondani róluk, nekik is sok munkájuk van kb 2-3 hétre vállalnak,de nem kell addig ott lenni a motornak én kb. ugyanezeket csináltatom plusz még egy gumicsere és másnapra kész lesz.
A szinkron a legkevesebb, az szgépes verzióval is 5 rugó körül van ráadásul az FZ6-on annyira egyszerű, hogy azért szinte pénzt kérni is gáz (na jó, azé' valamennyi jár ) és ha jól sejtem 20000-ként kéne vagy a fene tudja, utoljára vagy 3 éve csináltam viszont a hatás látványos volt annál a gépnél, szerintem érdemes persze ha túl drága keresni kell mást.
Na hétfőn felhívom és tisztázom itt a dolgokat, mi mennyi mert nem akarom h ez miatt egymásnak essen itt bárki. Viszont érdekelne h az injektor szinkront érdemes e elvégeztetni csak úgy, igazából nincs gond a motorral, csak olvastam h időnként érdemes megnézni, vagy ráér majd akkor ha vmi hibajelenség arra utal?
Az anno létező kis szervizek árához képest sok, de a mai árakhoz képest nem biztos, Zolinak is igaza van a dologban, mondjuk pár anyagárat eléggé vadul számláz, de ha gyárit tesz bele akár ennyi is lehet.
Szerintem nem hiányos , elmondtam h mit fog cserélni és ezért mennyit fog kérni, gyertyát nem cserél, ez az összeg csak fékolajat hűtőfolyadékot 1 db szimeringet és egy db levegőszűrőt tartalmaz, illetve a motor átnézését ellenőrzését.
Mert Te egy tudatos felhasználó vagy, a szervizek nagy részét az tette tönkre, hogy gyakorlatilag bárki meg tudja venni a legnagyobb kedvezménnyel a holmikat ha kerít egy havert a három nagy alkatrészesnél vagy sokszor ránézésre is megadja a boltos mert neki abból van léje ha ki tudja nyomni egy haver számlájára és a haver visszaad belőle így a kis szervizek az alkatrészen már nem tudnak keresni ezért a melódíjat kell felvinni a nagyok árszintjére ami miatt viszont nem viszi oda a gépét senki hisz miért tenné ha ugyanannyiért a márkaszervizben is megcsinálják? Így a kicsik eltűntek illetve aki van az drágán dolgozik (kivéve aki hobbiból csinálja a rendes melója mellett, de az meg nem fog ráérni). Jelenleg auto villamosságist keresek az új környékemen és mondták, hogy 3 falu távolságra sehol nincs csak a városokban, de ott is nagy várakozással, abbahagyták, elmentek, ennyi.
Most megnéztem, hogy ez hog került bele meg honnan veszed?
"A feniekből szerintem a szelephézag ellenőrzést és a villa szimmering cserét a motorosok 90 %-a otthon is megtudja csinálna meglévő szerszámokkal.'
És tényleg én irtam. Mondjuk fogalmam sincs, hogy miért lett ez az olajcsere és a hútőfolyadék csere helyett ez amit eredetileg irni akartam.
DE vállalom, hogy ez én irtam, de nem ezt szerettem volna. Azért is csodálkoztam, hogy rendre csak a hútő foyadék cserére hivatkoztam akkor ez honnan jön.
Na ez van, ha az ember már nem ült motorra 2 hete.
Mégegyszer sorry!!!
Szóval kis ismeretekkel (motorosok 90 %-a) otthon tud olajat és fagyállót cserélni - ha van helye meg néhány kulcsa.
Bátrabbak fékolajat is.
A többibe én bele se fognék (szimmering, szinkron, szelephézag.) Nincs hozzá tudásom és szerszámom se.
Nem értem hogy ebben mi az irritáló? A szervízek ha csak a munkaóra díjából élnének akkor már nem élnének. Ők az alkatrészeken is keresnek, de nem úgy hogy dupla kiskeráron adják tovább az ügyfélnek, hanem a normál kisker ár és az ő kedvezményes beszerzési áruk közötti különbség képezi a hasznot. Én nem tudnám sehol sem olcsóbban megvenni ugyanazt, ergo nekem tökmindegy, sőt, még kényelmesebb is, hogy a szervíz intézi azt is, és nem az én időm (ezáltal pénzem) megy el arra hogy rohangáljak alkatrészekért.
Az meg hogy ők szervízként milyen kedvezménnyel és mennyiért kapja az alkatrészt engem marhára nem érint, mivel én sosem tudnám kisker ár alatt beszerezni.
De az is igaz hogy én csak átlagjános vagyok, nekem nincsenek szervízes ismerőseim sem kapcsolataim, és lehetőségem sincs okosba megoldani dolgokat.
Én nekem eddig az összes alkatrészt a márkaszervíz intézte. Mindig megnéztem utána a számlát és mindig utánajártam neten, max 1-2 ezret tudtam volna spórolni ha magam veszem meg őket. Nekem ennyit nem ér meg az hogy keresgélek a használhatatlanabbnál használhatatlanabb webshopokban, lesem hogy hol mennyi a házhozszállítás, ha meg magam megyek el érte akkor benzin, amortizáció, na meg persze az idő ami alatt több pénzt keresek mint amennyit ezen spórolnék. (Plusz én ragaszkodom a gyári alkatrészekhez.)
Étteremben sem dolgoznak hozott anyagból, fodrászhoz sem szokás sampont meg festéket vinni, és a taxisnak a kocsijába sem locsolod bele az okosba vásárolt üzemanyagot hogy olcsóbb legyen a fuvar. Lehet hogy hülyének tűnő példák, de a lényeg gyakorlatilag ugyanaz.
De hogyha valaki megmutatná a tutit ahol én átlagjános is 30 ezerért vehetek vadiúj gyári láncszettet, meg hasonlókat, akkor csupa fül vagyok.
Ahham,"egy átnézésre, lecseréltetem a fékolajat, hűtőfolyadékot, folyik kicsit az olaj az első telónál, a szimeringet kicseréli, szelepnyitási szinkront, szóval mindent átnéz, erre amit írtam azt mondta h kb. 45 körül van az anyag plusz ugyanennyi munkadíj."
A leírás picit pongyola,ez kb olyan mint a cseréljetek mindent ami rossz.Naná hogy azt teszik.
Namost:
ez kb anyagban 32.000. Ha teszel még hozzá levegőszürot az 5.000, a gyertyák esetleg 12.000 Ft.
Kb igy ott is vagyunk. Munkadijban meg egy olajcsere ez változó, egy szelep hézag ellenrőrzés 10-15, a szimmering csere meg kb 5-10.000 Ft.
A feniekből szerintem a szelephézag ellenőrzést és a villa szimmering cserét a motorosok 90 %-a otthon is megtudja csinálna meglévő szerszámokkal.
Nincs info kell e más anyag is,ergo lehet a szaki számolt mást is csak nem tudjuk.
szelephézagot csinálná a f@om 10-15e-ért ha a lejutás a hézagig is 2-3 óra.
És a motorosok 90%-a maga csinálja.(Ezek 50% ki is nyírja a telót.)
Ez szerintem biztatás.
Nos ez a szervízdíj fórumon beárazása kb olyan mint a hahuról belinkelt motorárak igen alapos sokallása-keveslése.
Se a motort nem látjuk csak képen se az infok nincsenek meg részletesen.
És hát kibicként elég jó dolog turkálni.
"A feniekből szerintem a szelephézag ellenőrzést és a villa szimmering cserét a motorosok 90 %-a otthon is megtudja csinálna meglévő szerszámokkal.'
És tényleg én irtam. Mondjuk fogalmam sincs, hogy miért lett ez az olajcsere és a hútőfolyadék csere helyett ez amit eredetileg irni akartam.
DE vállalom, hogy ez én irtam, de nem ezt szerettem volna. Azért is csodálkoztam, hogy rendre csak a hútő foyadék cserére hivatkoztam akkor ez honnan jön.
Na ez van, ha az ember már nem ült motorra 2 hete.
Mégegyszer sorry!!!
Szóval kis ismeretekkel (motorosok 90 %-a) otthon tud olajat és fagyállót cserélni - ha van helye meg néhány kulcsa.
Bátrabbak fékolajat is.
A többibe én bele se fognék (szimmering, szinkron, szelephézag.) Nincs hozzá tudásom és szerszámom se.
Igy akkor korrekt?
Az meg hogy ők szervízként milyen kedvezménnyel és mennyiért kapja az alkatrészt engem marhára nem érint, mivel én sosem tudnám kisker ár alatt beszerezni.
De az is igaz hogy én csak átlagjános vagyok, nekem nincsenek szervízes ismerőseim sem kapcsolataim, és lehetőségem sincs okosba megoldani dolgokat.
Én nekem eddig az összes alkatrészt a márkaszervíz intézte. Mindig megnéztem utána a számlát és mindig utánajártam neten, max 1-2 ezret tudtam volna spórolni ha magam veszem meg őket. Nekem ennyit nem ér meg az hogy keresgélek a használhatatlanabbnál használhatatlanabb webshopokban, lesem hogy hol mennyi a házhozszállítás, ha meg magam megyek el érte akkor benzin, amortizáció, na meg persze az idő ami alatt több pénzt keresek mint amennyit ezen spórolnék. (Plusz én ragaszkodom a gyári alkatrészekhez.)
Étteremben sem dolgoznak hozott anyagból, fodrászhoz sem szokás sampont meg festéket vinni, és a taxisnak a kocsijába sem locsolod bele az okosba vásárolt üzemanyagot hogy olcsóbb legyen a fuvar. Lehet hogy hülyének tűnő példák, de a lényeg gyakorlatilag ugyanaz.
De hogyha valaki megmutatná a tutit ahol én átlagjános is 30 ezerért vehetek vadiúj gyári láncszettet, meg hasonlókat, akkor csupa fül vagyok.
A leírás picit pongyola,ez kb olyan mint a cseréljetek mindent ami rossz.Naná hogy azt teszik.
Namost:
ez kb anyagban 32.000. Ha teszel még hozzá levegőszürot az 5.000, a gyertyák esetleg 12.000 Ft.
Kb igy ott is vagyunk. Munkadijban meg egy olajcsere ez változó, egy szelep hézag ellenrőrzés 10-15, a szimmering csere meg kb 5-10.000 Ft.
A feniekből szerintem a szelephézag ellenőrzést és a villa szimmering cserét a motorosok 90 %-a otthon is megtudja csinálna meglévő szerszámokkal.
Nincs info kell e más anyag is,ergo lehet a szaki számolt mást is csak nem tudjuk.
szelephézagot csinálná a f@om 10-15e-ért ha a lejutás a hézagig is 2-3 óra.
És a motorosok 90%-a maga csinálja.(Ezek 50% ki is nyírja a telót.)
Ez szerintem biztatás.
Nos ez a szervízdíj fórumon beárazása kb olyan mint a hahuról belinkelt motorárak igen alapos sokallása-keveslése.
Se a motort nem látjuk csak képen se az infok nincsenek meg részletesen.
És hát kibicként elég jó dolog turkálni.