Az FZ-n elég nagy az előírt lógás, ha jól emlékszem 40-50mm között kell lennie, majd a hozzáértők megírják a tutit viszont azt nem hiszem, hogy ilyen hamar megnyúlt.
Lehet hogy hülye kérdés, de FZ6-on a lánc lazasága mennyi lehet max? A hátsó villáig könnyedén fel tudom nyomni. Vadiúj gyári lánc, ezer-ezeröt km van benne. Ez a normális, vagy máris megnyúlt?
Sziasztok!
Ezt nem ismeri valaki közületek?
Kell valamire figyelnem a szokásos dolgokon kívül?
https://new.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/fz1-s/yamaha_fz1-s-11279502
Köszi.
Miért nem veszel ennek a töredékéből egy WayteQ xRIDER motoros GPS navigációt?
Én ilyet használok IGO szoftverrel, és hibátlan, csak ajánlani tudom. https://auto.jofogas.hu/fejer/Uj_Wayteq_Xrider_Motoros_Biciklis_Autos_GPS_navigacio_Bluetooth_Fulleu_61106214.htm
Amúgy szinte minden motorgenerátor leég,fasznak erőltetik ezt a külön a tekercs oszt rászabadítjuk az összes elektront a fesszabra had izzajon a mocsokja felkiáltással.
Oszt még bedugják a leglehetetlenebb helyre hogy még véletlen se érje szél.
Hülye angolok.
Főnök,ne legyünk eufórikusak egyik tipussal sem.Mindben van prücök.
A Honda szinte minden tipusában zörög a vezérmű feszítő,a kuplung morog mint az éhes bernáthegyi a fesszabja egy olcsó kínai játékmotoréval vetekedik.Amúgy tényleg jók.Olyan elhanyagolt lom is mint az enyém simán használható.
Fazéknál meg figyelni kéne a kislánckerék lelazulására.
A Kawákat haggyuk olyan a váltói mint a csavarosdoboz.
A suzukinak a generátorai égnek le fesszabbal együtt.
A legjobb a triumph street triple. (elég vérgőzös márkafanatikus vagyok?)
Sziasztok! FZS600 2002-es évjáraton próbáltam tegnap olajat cserélni, de alig lehet hozzáférni az olajleeresztő csavarhoz a váztól. Max villáskulcs fér be, de ha így le is szedem, visszacsavarozásnál hogy tudom a 40 Nm-t tartani, ha egyszer nem fér be a nyomatékkulcs? Ti hogy csináljátok? Kösz előre is
Sziasztok! Én is Horneten tanultam és maximálisan egyetértek btiborral, az oktatómotorokkal óvatosan kell bánni. Fékjeik, kuplungjuk, váltójuk látott már egyet s mást. Gondold el, szinte állandóan 1-2-ben megy, 50 fölött meg szinte soha. Amiért írok: én úgy tapasztaltam, hogy a kormányelfordulási szöveg a Fazernek (FZS-600, 2003) jobb, mint a Hornetnek. Ez persze csak személyes tapasztalat.
Szia nubika1996! Gondolom ezt nekem címezted. Szerintem minden fokozatban "rángat" de csak a 1-2-3 fokozatban észlelhető illetve ha kitartott gázzal közlekedsz. Az is lehet, hogy a benne lévő Chip illetve amiatt elállított CO értékek miatt produkálja ezt a jelenséget. Mindenesetre csütörtökön viszem Kéthelyre Yamaha Szervizbe, bízom benne, hogy tudnak okosat mondani és megszüntetik ezt a jelenséget. Nagy baj amúgy biztos nincs, erő van benne annyi mint állat, végre is szépet ment a közel egy mázsámmal (gyári áttételezéssel), motorhang egészséges, kicsi km.. legyünk pozitívak
Köszönöm a válaszokat!
De végülis mindegy, szeritem attól függ, hogy ki melyik párti, kinek mi tetszik.
Nekem jobban tetszik az Fz6-n, mint a hornet. Igaz csak képen láttam még, de már eldöntöttem, yamahát szeretnék.
Csak egyik ismerősöm nagyon honda párti, igaz már a3. van neki (cbr 125, cb 400, cb60f). Viccesen mindig megjegyzi, hogy a motor a hondánál kezdődik. Erre rá szoktuk vágni, hogy a hondát csak fűnyíróba, meg szivattyúba ismerjük, abban tényleg jók :D
De ez mind csak poén, senki nem veszi magára :D
http://youtu.be/sDZQeKmqnbE
Állíts utánna. Új lánc feltétel után kicsivel mindig elkenőrini kell és állítani.
Milyen hykomat ahol eldugják?
De nem csak annak van. A Hilfofitro Rc nek is hat lap fej van amúgy.
Ezt nem ismeri valaki közületek?
Kell valamire figyelnem a szokásos dolgokon kívül?
https://new.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/fz1-s/yamaha_fz1-s-11279502
Köszi.
Én ilyet használok IGO szoftverrel, és hibátlan, csak ajánlani tudom. https://auto.jofogas.hu/fejer/Uj_Wayteq_Xrider_Motoros_Biciklis_Autos_GPS_navigacio_Bluetooth_Fulleu_61106214.htm
Oszt még bedugják a leglehetetlenebb helyre hogy még véletlen se érje szél.
Hülye angolok.
A Honda szinte minden tipusában zörög a vezérmű feszítő,a kuplung morog mint az éhes bernáthegyi a fesszabja egy olcsó kínai játékmotoréval vetekedik.Amúgy tényleg jók.Olyan elhanyagolt lom is mint az enyém simán használható.
Fazéknál meg figyelni kéne a kislánckerék lelazulására.
A Kawákat haggyuk olyan a váltói mint a csavarosdoboz.
A suzukinak a generátorai égnek le fesszabbal együtt.
A legjobb a triumph street triple. (elég vérgőzös márkafanatikus vagyok?)
De végülis mindegy, szeritem attól függ, hogy ki melyik párti, kinek mi tetszik.
Nekem jobban tetszik az Fz6-n, mint a hornet. Igaz csak képen láttam még, de már eldöntöttem, yamahát szeretnék.
Csak egyik ismerősöm nagyon honda párti, igaz már a3. van neki (cbr 125, cb 400, cb60f). Viccesen mindig megjegyzi, hogy a motor a hondánál kezdődik. Erre rá szoktuk vágni, hogy a hondát csak fűnyíróba, meg szivattyúba ismerjük, abban tényleg jók :D
De ez mind csak poén, senki nem veszi magára :D