Nem azt mondtam hogy oda vigye ahol 90e-ret kértek,még a ireket sem.
Csak egy kezdőt nem bítassunk otthoni telószerelésre meg szelephézagra.
Mert lesz sírás belőle.
Még én sem csinálom pedig sokmindent tettem már.
És van amit simán elbasztam.................igaz még azt is élveztem.
Itt gondolom kell egy 8-10-es kulcs (ami másra is jó) és egy vákum pumpa ami más motorhoz is jó. Persze meg egy csavarhúzó. Tehát itt 2 motor után megtérült a motortipus független vákumpumpa.
Ugyanez pl a kékholdnál:
2500-3000 Ft/féknyereg (anyaggal együtt és annak minőségétől függően).
vagyis már spórol 5.400 Ft-ot + az olajárát.
Ok hogy nagy szórás. Szimmering cserénél a két szerviz között a különbség 6.000 Ft. Vagyis már a teljes költség egy harmada.
De az ár engem nem izgat, ha ugyanúgy (karmentesen ha nem volt rajta, nem törnek el idomokat és patenteket) kapom vissza.
Csak ne gyártsunk ideológiát köré,
És az olcsó is lehet drága ha két helyre kell vinni. Ráadásul azt is kell számolni, hogy mennyi idő és költség odavinni és vissza.
Egy teleszkóp szimering csere úgy kezdődik hogy kell egy szimering beütő szerszám 10-15e egy szett szimering 5000.- ha kell csúszógyűrű akkor tudja fene mondjuk 5000.-.olaj még 5000.-
Így a szerelő által 20-25e ért vállalt teleszkóp rendberakás kerül 20-25e-be és a motort fel kell valahova akasztani 8nem mindenkinek van rá lehetősége) szét lehet irtó gyorsan cseszni egy pár teleszkópot ha most kezdi és vélhetően a seggéig olajos lesz az ember.(kivétel a szerelőfenomének akiknek elsőre jól megy) az inyektorszinkronhoz legalább egy órás műszer kell ami 30-40e ha elektronikus az 150-200e.És többnyire 20-30e-ért csinálják a szelephézaghoz a mostani motorokat agyig le kell bombázni,nekem spec csak a szelepfedélig lejutás egy délelőptt és a hűtőt is le kell akasztani hogy kiférjen a fedél.Ez és a szinkron volt meg a karbi rendberakása 35e legutoljára.
Namost Kb 50-55e-nél tartunk.
Olaj 8000,szűrő 2000,fékfolyadék,légtelenítés mondjuk 15e.
70e.-nél tartunk.
Gyertyaszett még 12e.Már 82.
Mindenre garit kell vállalni.
És ha nincs gebasz más itt a 90e amire csak saccolt a szerelő úr.
Lehet csak 85 lesz.
Budapesten lakom!
Most bele raktátok a fülembe a bogarat, persze fontos hogy jó legyen nem akarok ezen spórolni de nem szeretném hogy lehúzzanak ennyivel.:/
Ú látom hohy felkavartam a dolgokat, olaj olajszűrő gyertya nincs benne, az nem rég cseréltettem, csak amit írtam ja bocs még egy levegőszűrő, de kb ennyi.
De ha ismertek egy lelkiismeretes szerelőt aki normál árakon dolgozik és ért is hozzá, akkor legközelebb odaviszem, bár még ehhez sem kezdett, plusz ami zavart hogy kb 2 hétig ott lesz mert nagyon sok a melója, és ráadásul kint áll az udvaron :/
Sziasztok
Eladó illetve cserélhető a lentebb linkelt ezres fzs.
https://new.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/fzs_1000_fazer/yamaha_fzs_1000_fazer_csere_erdekel-11412331
- olajat és szúrőt nem cserél, tehát minusz valamennyi
- gyertyát se, minusz 12
tehát nálad 50-55+ fékfolyadék csere.
Ami azért nálad is kevesebb mint 90.