Van,elég sok.
Mindenben alárendelték a túraenduro koncepciónak.Bár ahogy haladunk a jelen felé az egyes modellváltozatok úgy tolódnak el a sportos túramotor felé,de sosem éri el a speed harapósságát és teljesítményét.
Lágyabb komfortosabb és ezért nem olyan sportos.
KB mint a 800-as tiger és a street triple közti különbség.
Míg a hosszú löketű 800-as ringatózva siklik visegrád felé nyugiban én majd elharapom a nyelvem annyira feses és kemény a street és örömmel visít,hörög és orrhangon üvölt a 675-ös 8-10000-en ugyanott.
Amúgy évjáratonként 105-125 lóerőig megy míg a speed 120-135 ló közt változik és mindenben,vezérléstől az ecu-ig.
Ha soprtos akarsz minnél fiatalabb tiger sport kéne.
Mondjuk a fék baszott jó,a nissinek is meg a brembok is.
16 befogott szatellit mellett a GPS 140 kmh-t mért, mikor a Fazer mutató 155-öt. Elöl eggyel kisebb fogaskerék van. Esetleg néztél hasonlót? Ez elég sok.
Állítólag a 190/55-ös gumi is befolyásolja a speedot, de szerencsére "jóirányba", szóval közelebb kerül a valósághoz, de ezt még nem teszteltem.
Sziasztok! Jelenleg egy 600-as Honda Hornet tulajdonosa vagyok, de elgondolkoztam egy fejidomos Yamaha cserén, FZ6, FZ8, FZ1, még nem tudom. Túrásabbra váltanék. A 600-as tulajokat kérdezném, hogy 6-ban 100-130 as tempónál mennyit forog a gép, illetve van e valamilyen rezonancia ennél a tempónál. Pörgősebbet nem szeretnék mint a mostani.
Előre is köszi a segítséget.
Látom volt már több motorod is, így kizárható, hogy veled van a baj... :)
Mielőtt azonban végleg leírnád a Yamahát, a helyedben kipróbálnék még egy másik FZ1-et. Mondjuk 2006 utánit. Jó lenne tudni, hogy mennyit változtattak a mérnökök. Én olvastam erről a dologról és direkt az újabbak között keresgéltem, nekem nincs összehasonítási alapom.
Remélem pozitívan zárul majd az eseted.
Olyat keress amit nem kell tekergetni,kapcsolgatni mert ugyis elfelejted,vagy összeraksz fillérekből egyet magadnak ha érzel annyi műszaki érzéket magadban.Bandit topikban csabut keresd,mindent elmond.
Vagy némileg drágábban pl scottoiler többféle változata.Mindkét verzió mitor indítására kapcsol,menet közben nem igényel semmit,a cseppszámot állíthatod,motor leállása után autómatikusan elzár és gravitációs rendszerű.A scott vákumos a csabué meg elektromos szeleppel dolgozik.De vannak komolyabb rendszerek,mcoil vagy mi még esőérzékelőt is tartalmaz.
Én spec nem fektettem energiát a cseppszám pontos kikísérletezésébe és állandóan telinyomta a gumit olajjal.
Üdvözletem!
Érdeklődnék, ki használ láncolajozót, mik a tapasztalatok azzal kapcsolatban. Tudom vannak számos cikkek, írások ezzel kapcsolatban, de mégis kíváncsi vagyok közületek kinek mi a tapasztalata. Cobra láncolajozóval szemezgetek, nagyon kis egyszerű szerkezetnek tűnik, és emellett hatékonynak is. Félig meg is győztem magam, hogy szükségem van egy ilyenre csak még hiányzik a megerősítés
2007-ben frissítették a szoftvert, vagyis a jelenségről gyorsan tudomást szerzett a yamaha is.
A gyári 2007-es befecskendező vezérlő szoftvert nem lehet rátenni a tiedre márkaszervizben?
Sárvédő nélküli próbakör és egy kavics kivitte a hűtőt. . .