Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs. De a szivargyujtoban hagytam a dupla usb elosztot, es nem mentem kb. hetig.
van olyan "felhasználó" ami közvetlen az aksira van rákötve pl.: markolatfűtés, ködlámpa, usb, világító dolgok ezek általába meríthetik az aksit.
Ez még gyári yuasa aksi
12.8 alapjaraton 13,6 4000 kornyeken.
Feltaktam toltote, reggel Zoli leirasa alapjan megmerem. Az USB-t meg tobbet nem hagyom benne. Vagy rakok egy kapcsolot.
Nekem tavaly nyáron a legnagyobb melegben vezetéstechnikai tréningen csinálta ezt, talán azért mert mindkét fényszóró be volt akkor kötve, és sokat mentem lassan vele. Aztán estére mire szereztem egy akksi töltőt magától megjavult. Le is írtam ide akkor. Azóta nem fordult elő ilyen.
Yamaha és 46 csak is Rossi lehet
Igen létezik én direkt olyan usb töltőt vettem amiben egy led világít,hogy sötétben is megtaláljam 2 hetente ha nem indítottam be csak akku töltés után indult.
Miután lekötöttem a töltőt megszűnt a probléma.
Igen, létezik.
Egy multiméterrel mérj egyenfeszt alapjáraton majd 4000-es fordulaton az akku két pólusa közt,ha 13,5-15V közt van az még jó,bár inkább 14,2 a legjobb,ha ezek a határokon kívül esik vagy a fesszab pusztult meg vagy a generátor,ha alacsonyabb generátor ha magasabb fesszab.
Es a sarga lampa sem eg. Letezik, higy a dupla garmin usb leszivta az akksit, es csak annyi a baja?
Most mentem 60 km-t fordulaton, erre beindul.
Töltés vagy akksi
Reggel be kellett bikazni a gepet, azota sem indul. Neha, ha sokat allok jaro motorrsl, eg egy sarga lampa az ures zoldje felett.
Es mintha azt irta volna ki a muszerfal: 46.

Mi a baj? Csak akksi?
Lu@szt,enis motorkazok.
A motorozás uri sport.
Én még nem tudom,hogy cserélni kell-e a betétet csak utána akartam nézni,hogy mennyibe kerül a gyári szett fékből szeretem a gyárit.
Sajnos ereszt a bal telóm és már ráfolyik a fékre is. Szeretném cseréltetni a fékfolyadékot viszont lehet,hogy a fékcsöveket is.
A betétekben van még km, de nem tudom,hogy használható lesz-e még a ráfolyt fékfolyadék miatt.
Egyébként most kap új M Road4-et így összességében nem lesz olcsó a beavatkozás.
Szinteres (piros színű a "vasrésze" a betétnek) Brembóm van, a gyári betéttől biztosan nem rosszabb (ezelőtt gyári volt benne).
Kipróbálhatod az EBC HH is nyugodtan. Lehet következőleg az lesz nekem is csak hogy kipróbáljam milyen. Olyan szar nem lehet, no meg lesz összehasonlitási alapom. Idegaza egy kicsit drágább mint a b rembo sinter.

Döntsd el.
Hát ja.
Most a cbr-en a bárdiban valami 15 volt a komplett a kedvezménnyel.Csak nem láttam náluk FZ6-ra SA-t.
Na de ez konkrétan most van. Ha nem kell sürgősen, akkor az jobb választás mindenképp.
Ez így lehet.
Az EBC-nél anno 10 volt oldalanként.
Inkább 75 % de mindegy is.
Ha így van akkor az kb. 60 százalékos ár a Brembohoz képest.
"This listing is for two sets of pads" szemben a berembonál írt: "Figyelem a csomag tartalma egy féknyeregbe való fékbetét szett."