Levedlettem a Pilot Power 3 első, és Pilot Road 4 hátsó gumijaimat. Szinte egyszerre koptak el és nagyon harmónikus párost alkottak.
PP3 19.700-at, PR4 17.200-at bírt ki, és volt még rajtuk kb. 2 mm középen. Nagyon megbízhatóak voltak, tették a dolgukat esőben, hidegben is. Eleje sose csúszott meg, hátulja is csak az élete végefele, nagyobb kigyorsításoknál. Valamint szintúgy az utóbbi időszakban, ha hideg volt az abroncs, vagy esett az eső, kis kanyarban (10-30kmh) a motor eleje be akart esni a kanyarba, nem követte szépen az ívet.
Dunlop RoadSmart 3 SP-k kerültek fel előre-hátra, hátra 190/50 helyett 190/55-ös. Jeleneleg ég és föld a különbség a kockásra kopott PR4 és eközött, szóval reális véleményem még nincs a gumiról, majd pár ezer km után.
Szia ! Úgy van, ahogy előttem már leírták. Befelé kell ütögetni a csavart, elméletileg egyszer csak kicsit megugrik, és akkor szűnik meg a feszítés.Utána ugye nem a csavart kell húzni, hanem a fekete dugót. Nagyon ne éld bele magad, hogy kijön, én is ki akartam már venni valamiért, közvetlenül azután hogy felszereltem, az egyik kijött, a másik teljesen beleszorult. Viszont ha véletlenül annyira hátraütöd a mozgó belsejét,hogy utána nem éri be a csavar, akkor megette a fene az egészet, mert ki sem jött és rögzíteni sem tudsz hozzá.
Szerintem ki kene jonni, de szopos lesz. Berakas kozben a csavar tekergetesere a 8-as szetfesziti a 7-est, de kiengedesnel nem lehetne nagy szorulas - bar nyilvan ha sokat van benn, berohadhat.
Kep lemaradt...
"Sziasztok, ilyen matricat keresek, hol tudok rendelni, sehol se talalok? Sajnos feljott az egyik fele es leszedtem, de elut alatta a festek, igy visszaraknam. Koszi "
Fú, elég durva! Sokan nem élnek túl egy városi karambolt.
Jobbulást, mind lelkileg, mind testileg. Aztán legközelebb ezrest vegyél, azzal több szűkös helyzetből lehet kikerülni.
A kepek alapjan beugrott h hogy tudnam kiszedni elmeletileg. Egy kalapaccsal megutom a csavart es akkor elmeletileg nem fogja szoritani a foglalat a a motor vazat. Relem mukodni fog Hnap kiderul :)
Érintőre vettem egy Passatot miután benéztem egy előzést, koppant és csúszott az aszfalton. A Passat utána belefordult a kisteherbe amit előztem, kicsit hátrébb rakta rajta a hátsó tengelyt és tk lett.
Ilyenkor elcsodálkozom mit csinálok rosszul.