Sziasztok, nemrég vásároltam egy 2007-es FZ1S-t. Szeretném leszervizeltetni de jómagam nem vagyok elég képzett, hogy mindent megoldjak. Tudnátok ajánlani olyan szerelőt akivel meg vagytok elégedve és akinek már van elég tapasztalata ennél a típusnál. Köszönöm.
Buzi fórum megint lehagyta: szoval en most azon szenvedek, hogy a kiszemelt tarolasi helyen julius ota tarolt bicajon berozsdasodtak a csavarok es a lanc. :-(
Sziasztok!
Ti hogy rakjátok el "télre" a motorotokat? Mondták, hogy fém tankosokat tele tankolva kell elrakni télre, de másik helyről jövő infó szerint, ezek az új fajta benzinek bekocsonyásodnak?
Ti hogy teszitek el "pihenni"? Akksi is kivesz?
hali , ha valki esetleg segít ismerősének motorkeresgélésben , akkor egyik haverom árul egy Ausztriában frissen szervizelt FZS-1000 -et ,új gumik ,fékbetétek stb. Osztrák papírokkal ,nagyon baráti áron ! A többit privátban , imrepontdancsecskukacgmailpontcom.
Vilagositsatok mar fel, mi ez az angol beteg duma? Amugy lattam tegnap egy gyonyoru, kekre festett vazu Triumph-ot. Csak ne lenne olyan romda a lampaja elol.
Helló!
Sajnos a vázas dologból nem lehet semmit kezdeni olyan irányba hogy a yamaha intézze a költségeit így saját magam kerestem fel hegesztőt(ajánlás alapján) illetve festőt is.Jelen pillanatában igy fest(utolsó kép).Szétszedni nem volt olyan nagy kunszt, 1 nap alatt megvolt, össze is 1 nap alatt megoldható a művelet.Gyárinál vastagabb lett a varrat, de sztem sokkal szebb.Hegesztő mondta hogy nem is volt beolvadva az anyagba a hegesztőanyag, Sajnálom hogy ide jutottam de nálam nagyon leirta magát a yamaha.Remélem más nem jár így.jövő7 en teljesen összeszerelésre kerül(minden át lett nézve, csapágyak, szilentek, bezsirozva amit kell, remélem nem kell mostanság szétkapni ennyire.
Szuper volt! tetszett rajta szinte minden csak a modern mociknál alkalmazott egér monitor nem (de szinte minden új mocin ez van) , kényelmes , végtelenül kezes, nevetségesen könnyű irányítani, még a kipufogó hangot is eltalálták rajta (még sport dobot sem tennék rá), motor teljesítmény bőven elég, nyomatékos de lehet forgatni is , 1ötv...X fölött is atom stabil
Haverom CBR 600RR el jött igazi sportmotor megszállott azt mondta hogy simán kellene neki is !
CrossRunner az nem tetszett : kemény kuplung , futómű is fura volt , rossz szélvédelem
te voltál valamerre
de kudarcot vallott, mondjuk ezt eddig is tudtam
Ti hogy rakjátok el "télre" a motorotokat? Mondták, hogy fém tankosokat tele tankolva kell elrakni télre, de másik helyről jövő infó szerint, ezek az új fajta benzinek bekocsonyásodnak?
Ti hogy teszitek el "pihenni"? Akksi is kivesz?
köszi előre is
Sajnos a vázas dologból nem lehet semmit kezdeni olyan irányba hogy a yamaha intézze a költségeit így saját magam kerestem fel hegesztőt(ajánlás alapján) illetve festőt is.Jelen pillanatában igy fest(utolsó kép).Szétszedni nem volt olyan nagy kunszt, 1 nap alatt megvolt, össze is 1 nap alatt megoldható a művelet.Gyárinál vastagabb lett a varrat, de sztem sokkal szebb.Hegesztő mondta hogy nem is volt beolvadva az anyagba a hegesztőanyag, Sajnálom hogy ide jutottam de nálam nagyon leirta magát a yamaha.Remélem más nem jár így.jövő7 en teljesen összeszerelésre kerül(minden át lett nézve, csapágyak, szilentek, bezsirozva amit kell, remélem nem kell mostanság szétkapni ennyire.
Haverom CBR 600RR el jött igazi sportmotor megszállott azt mondta hogy simán kellene neki is !
CrossRunner az nem tetszett : kemény kuplung , futómű is fura volt , rossz szélvédelem
szóval az Afrikát érdemes kipróbálni
vennék egyet az 1000-es Fazer mellé (ha tehetném)