Én is crovás gyertyakulccsal szoktam csinálni, nekem fz1 van, le kell akasztani a hűtőt (csövek megtartják), csak akkor férsz hozzá nagy nehezen a középső gyertyákhoz. Ha nincs gumigyűrű a gyertyakulcsodban hozzá se fogj, menj el vegyél egy olyat, kb 800ft, sok szopástól megkímél! :)
Srácok! Valaki tudna abban segíteni abban, hogy hogy lehet a legegyszerűbben kicserélni a gyertyákat? Milyen kulcs fér le hozza? Crova készletembe van kimondottan gyertyakulcs de nem tudom hogy belefér e?
Nem tudom, miért nem kaptál még választ, de megkerestem neked a különbségeket:
"2007 Upgraded model named “S2” features:
• Diamond shape aluminium swingarm
• Monobloc, 4-piston type front brake calipers
• Aluminium, bolt-on type passenger footrest brackets
• New instrument panel, with analog rpm counter
• New seat texture
S2 also has a black forks and a slightly different fairing."
Az új ülés mindenképp javára vált, az S1-é eléggé csúszós volt. Az új műszeregység funkciójában ugyanazt tudja, csak modernebbül néz ki. Az első fékek kaptak egy apróbb fejlesztést, de a futóművet elvileg nem érte babrálás. A téglalap alakú, kissé ízléstelen lengőkaron is finomítottak megjelenésében. Nem tudom, hogy mennyit szánsz rá, de N verziónál nem jelenik meg annyi különbség, mint az S-nél, bár még így is megérheti a felárat - ahogy te fogalmazol.
Motorvásárlás előtt állok, 99% hogy FZ6N-t veszek. Kevés infot találtam róla, hogy milyen különbségek vannak a régi és az S2 (98 lovas) verziója között. Néhány helyen olyan véleményekbe futottam bele, hogy az S2 puhább lett, stb, de ott a 78 lovas verzió volt tesztelve azt hiszem. Nekem jobban tetszik az S2, az ülése, a műszeregység, a hátsó rész kidolgozottsága, kérdés megéri e a felár? Egyáltalán van e lényegi különbség műszakilag vagy érzésre a kettő között? Minden infot véleményt, hálásan olvasnék. Köszi!
féket nem éreztem gyengének, bár biztos van jobb is, futóművön viszont lehet tuningolni! utána viszont sokkal jobb lesz a motor, szinte egy új motort kapsz csak ajánlani tudom
Bontott cucctól azért tartok hogy fog e az exup szelep menni, vagy sem. Inkabb javittatnám ha van olyan műhely aki bevállalja. Eddig nem kaptam sajnos telefonszámot elerhetőséget. Hazilag nem fogok nekiugrani, örülök ha annyi időm lesz hogy leszereljem, elkuldjem valahova majd visszarakjam.
FZS1000, de nem bántam meg a váltást.
Erőben, nyomatékban hasonlók, de van szélvédelem, van pakolhatóság. Ami nincs, egyediség, bika fék és futómű, de kompromisszumot kötni tudni kell.
az az igazi tapasztalat
Nem tudom, miért nem kaptál még választ, de megkerestem neked a különbségeket:
"2007 Upgraded model named “S2” features:
• Diamond shape aluminium swingarm
• Monobloc, 4-piston type front brake calipers
• Aluminium, bolt-on type passenger footrest brackets
• New instrument panel, with analog rpm counter
• New seat texture
S2 also has a black forks and a slightly different fairing."
Az új ülés mindenképp javára vált, az S1-é eléggé csúszós volt. Az új műszeregység funkciójában ugyanazt tudja, csak modernebbül néz ki. Az első fékek kaptak egy apróbb fejlesztést, de a futóművet elvileg nem érte babrálás. A téglalap alakú, kissé ízléstelen lengőkaron is finomítottak megjelenésében. Nem tudom, hogy mennyit szánsz rá, de N verziónál nem jelenik meg annyi különbség, mint az S-nél, bár még így is megérheti a felárat - ahogy te fogalmazol.
Itt nagyok jó képek vannak: https://www.yamaha-motor.eu/de...
Motorvásárlás előtt állok, 99% hogy FZ6N-t veszek. Kevés infot találtam róla, hogy milyen különbségek vannak a régi és az S2 (98 lovas) verziója között. Néhány helyen olyan véleményekbe futottam bele, hogy az S2 puhább lett, stb, de ott a 78 lovas verzió volt tesztelve azt hiszem. Nekem jobban tetszik az S2, az ülése, a műszeregység, a hátsó rész kidolgozottsága, kérdés megéri e a felár? Egyáltalán van e lényegi különbség műszakilag vagy érzésre a kettő között? Minden infot véleményt, hálásan olvasnék. Köszi!
Mágus a fenét.
Ja és egy hondát hajtok.
Mért kéne ezen besértődnöm?
Erőben, nyomatékban hasonlók, de van szélvédelem, van pakolhatóság. Ami nincs, egyediség, bika fék és futómű, de kompromisszumot kötni tudni kell.