Nos igen, az első perec után az ember megtanulja tisztelni a fék "lelkét"... Én feltetettem Kozmaxszal fém fékcsöveket, azt is meg kellett tanulni használni: forgalomban elég az egy ujjas fékezés...
Akkor elmesélem ,hogy mitől kopott le a jobbos bukógombám !
Tanulságos eset .magamnak és szerintem mindenkinek !
Szilágyi E. fasor belső sávban megyek 50-es tempóban ,előttem 10m-re megy a kocsisor, mikor jobbról a semmiből elém vág egy robogós, lenúllázva a követési távolságomat már fékez is mert a kocsisor megáll, és hogy hátúlról szét ne csapjam azonnal fék ( sajnos csak első ). Nagyon jók a fékei az S2-nek.
a moci meg azonnal lefeküdt a jobb oldalára és csúszott 2-3 m-t.
A LSL gomba szépen megtartotta a gépet, persze a műanyag lekopott, és egy pici radír a fejidom legsarkán.
Azóta kerülöm a robogósokat, és tőbbet használom a hátsó féket is !
Gondolkozok rajta erősen, csak az a gond, hogy b@szott hosszú egyenesmenet.
A nőkkel azért vannak fenntartásaim. Olyan se velük se nélkülük lények...
Sorry magas labda volt.
A költői kérdésre a válasz, két lányunk is van !
Gyertek......
Tanulságos eset .magamnak és szerintem mindenkinek !
Szilágyi E. fasor belső sávban megyek 50-es tempóban ,előttem 10m-re megy a kocsisor, mikor jobbról a semmiből elém vág egy robogós, lenúllázva a követési távolságomat már fékez is mert a kocsisor megáll, és hogy hátúlról szét ne csapjam azonnal fék ( sajnos csak első ). Nagyon jók a fékei az S2-nek.
a moci meg azonnal lefeküdt a jobb oldalára és csúszott 2-3 m-t.
A LSL gomba szépen megtartotta a gépet, persze a műanyag lekopott, és egy pici radír a fejidom legsarkán.
Azóta kerülöm a robogósokat, és tőbbet használom a hátsó féket is !