Mondjuk nem biztos hogy sokat vesztettél. Furcsa állat az az FJR. Kardán -ok, de túramociban akkor inkább V4 vagy B2, nem sor4. Ez a félautomata váltó is olyan értelmetlennek tűnik nekem?! Olyan parasztvakítás jellege van...
Oh...
Ha csak ennyi kell, akkor gondolom nem lett komolyabb bajotok?!
Kakasdon van Yamaha bontó. Olaszországban és a spanyoloknál népszerű ez a gép, esetleg egy ottani lapon érdemes keresni. Persze Spanyolul még meg is tanulnék, de olaszul?!
Pont ott, ahol TeeJay-ről készült a kép, a Malta völgyben, nah szóval lapra vágtam Szegénykémet egy balosban... Szóval a kérdésem az lenne, hogy kuplungkart és kormányvégsúlyt elfogadható áron, Szerintetek hol keressek? E-bay-t nézegettem, de még sosem vásároltam netről semmit, ehhe:), ezért érdekelne a Ti tanácsotok! Köszönöm szépen, üdvözlettel: Bence
YW: egy gond van velük: túl népszerűek, mert jó munkát végeznek. Bár ne panaszkodjak, végül 3. napra kaptam időpontot.
Váltó: tényleg csattog, nekem is. Nézd meg ezt egyébként ez az a szerelvénye ami miatt inkább túra mint sport motor...
Először is nem új bringa volt ! Már mentek/mentem vele közel 8000 kmt. A másik: diagnózis, Yamaha World 10 perc. Anyagra kellett várni de ahhoz kpest az is gyorsan megjött. A fiúkat a yamaha Worldben csak dícsérni tudom ! 1 A ! Mindig segítettek, bármikor mehettem hozzájuk még soha nem hajtottak el semmivel. Mondjuk lehet, hogy már elégszer voltam és a jövőben ez változik
Most van bejáratás utáni olajcserén. Blokk hangja nagyon jó, de a váltó csattog mint állat. De ágy tűnik ez normális. Bár a műhelyben a fiúk azt mondták én vagyok a béna és meg kellene tanulnom vezetni
Biztos, hogy nem. Az enyémet pl. 10 perc alatt diagnosztizálta, megjavította és kipróbálta.
Teljesen be voltam rosálva, hogy szét kell kapni a váltót, 1 hétig várhatok alkatrészre mire lejön Hollandiából, de szerencsére nem.
halo mindenkinek,
kicsit lemaradtam a dolgokról. mi történt pontosan? valami új ringa megadta magát? hány km volt benne?
kozmax, ez az első fz6 ilyen problémával, vagy volt már nálatok más is hasonló gonddal?
Kész a vasmadár ! Ki volt lazulva valami csavar azért nem ment a váltó. Magyaráztak valamit, de azt amit mondtak nem vettem be, viszont a váltóm olyan lett mint a vaj. Ennek örömére tegnap belecsavartam a bejáratás utolsó 600 kilóméterét egy menetben. 90-100-al. Nem is értem ma, hogy hogy a viharba sikerült végigülnöm ezt a túrát ?!? A visszaúton kezdett megint hangos lenni a váltó de mg műkszik. Persze gariban ment minden. Jó a gép, szeretem csak nincs már bizodalmam hozzá, pedig 6000-ig is egész jól húz. Holnap 1000-es szervíz aztán lehet forgatni rendesen. Végre, mehetek 110 főlé is. Képzeljátek azt az 1000 kilómétert 80-100 között.... Hát horror !
Remélem a jövőben több szerencsém lesz a géppel.
üdv
fri
Csapágynak meg nem volt semmi előjele. Volt egy apró kis csilingelés és aztán csapágyhang. Ennyi De előtte az ég világon semmi !
Na.
Szerintem az eleje tök jó, a hátulja viszont nem annyira - legalábbis erre a motorra, nekem.
Mivel ez elviekben túragumi, túramotorra kellene feltenni, aminek mostanában standard felszerelése az ABS. Szóval ha nincs az ujjadban(/lábadban)/motorodon ABS, akkor nem biztos hogy jó választás. 7végén a grossglockneri túrázáson talán 4x sikerült fékezéskor megcsúsztatni vagy az első, vagy a hátsó gummát, egyszer esőben.
Tegnap 600km-t gyakorlatilag egyenesen jöttünk, autóút/autópálya, ehhez képest nem kockásodott semmit (mondjuk azért kacsáztam elég rendesen...), ugyanakkor az A2-esen Graz előtt a hosszú kanyarokban megengett összsúlyt kb. elérve 140-160-nál vizes úton (ott már éppen elállt) is stabilan de jól irányíthatóan kanyarodott.
Ha csak ennyi kell, akkor gondolom nem lett komolyabb bajotok?!
Kakasdon van Yamaha bontó. Olaszországban és a spanyoloknál népszerű ez a gép, esetleg egy ottani lapon érdemes keresni. Persze Spanyolul még meg is tanulnék, de olaszul?!
Pont ott, ahol TeeJay-ről készült a kép, a Malta völgyben, nah szóval lapra vágtam Szegénykémet egy balosban... Szóval a kérdésem az lenne, hogy kuplungkart és kormányvégsúlyt elfogadható áron, Szerintetek hol keressek? E-bay-t nézegettem, de még sosem vásároltam netről semmit, ehhe:), ezért érdekelne a Ti tanácsotok! Köszönöm szépen, üdvözlettel: Bence
Váltó: tényleg csattog, nekem is. Nézd meg ezt egyébként ez az a szerelvénye ami miatt inkább túra mint sport motor...
Először is nem új bringa volt ! Már mentek/mentem vele közel 8000 kmt. A másik: diagnózis, Yamaha World 10 perc. Anyagra kellett várni de ahhoz kpest az is gyorsan megjött. A fiúkat a yamaha Worldben csak dícsérni tudom ! 1 A ! Mindig segítettek, bármikor mehettem hozzájuk még soha nem hajtottak el semmivel. Mondjuk lehet, hogy már elégszer voltam és a jövőben ez változik
Most van bejáratás utáni olajcserén. Blokk hangja nagyon jó, de a váltó csattog mint állat. De ágy tűnik ez normális. Bár a műhelyben a fiúk azt mondták én vagyok a béna és meg kellene tanulnom vezetni
Meglátjuk ....
Teljesen be voltam rosálva, hogy szét kell kapni a váltót, 1 hétig várhatok alkatrészre mire lejön Hollandiából, de szerencsére nem.
kicsit lemaradtam a dolgokról. mi történt pontosan? valami új ringa megadta magát? hány km volt benne?
kozmax, ez az első fz6 ilyen problémával, vagy volt már nálatok más is hasonló gonddal?
Voltam már 6000 felett csak lassan már elfelejtettem.
De a hétvégén ! Kap az arcába a masina !
Kész a vasmadár ! Ki volt lazulva valami csavar azért nem ment a váltó. Magyaráztak valamit, de azt amit mondtak nem vettem be, viszont a váltóm olyan lett mint a vaj. Ennek örömére tegnap belecsavartam a bejáratás utolsó 600 kilóméterét egy menetben. 90-100-al. Nem is értem ma, hogy hogy a viharba sikerült végigülnöm ezt a túrát ?!? A visszaúton kezdett megint hangos lenni a váltó de mg műkszik. Persze gariban ment minden. Jó a gép, szeretem csak nincs már bizodalmam hozzá, pedig 6000-ig is egész jól húz. Holnap 1000-es szervíz aztán lehet forgatni rendesen. Végre, mehetek 110 főlé is. Képzeljátek azt az 1000 kilómétert 80-100 között.... Hát horror !
Remélem a jövőben több szerencsém lesz a géppel.
üdv
fri
Csapágynak meg nem volt semmi előjele. Volt egy apró kis csilingelés és aztán csapágyhang. Ennyi De előtte az ég világon semmi !
Szerintem az eleje tök jó, a hátulja viszont nem annyira - legalábbis erre a motorra, nekem.
Mivel ez elviekben túragumi, túramotorra kellene feltenni, aminek mostanában standard felszerelése az ABS. Szóval ha nincs az ujjadban(/lábadban)/motorodon ABS, akkor nem biztos hogy jó választás. 7végén a grossglockneri túrázáson talán 4x sikerült fékezéskor megcsúsztatni vagy az első, vagy a hátsó gummát, egyszer esőben.
Tegnap 600km-t gyakorlatilag egyenesen jöttünk, autóút/autópálya, ehhez képest nem kockásodott semmit (mondjuk azért kacsáztam elég rendesen...), ugyanakkor az A2-esen Graz előtt a hosszú kanyarokban megengett összsúlyt kb. elérve 140-160-nál vizes úton (ott már éppen elállt) is stabilan de jól irányíthatóan kanyarodott.