Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindig az úton motorozok. Vizben és levegőben megmondom őszintén még nem voltam egyikkel sem. Nem is tervezem... Egyébként megfordulásnál mindig.
És mennyit motorozol úton úgy, ahogy a gyakorlaton?
S4-gyel könnyebb a gyakorlatokat is végrehajtani ám.
Mondjuk nem biztos hogy sokat vesztettél. Furcsa állat az az FJR. Kardán -ok, de túramociban akkor inkább V4 vagy B2, nem sor4. Ez a félautomata váltó is olyan értelmetlennek tűnik nekem?! Olyan parasztvakítás jellege van...
Nem. Én kis- és nem autópályás vagyok. Előbb lesz sajátom mint olyat vegyenek sokat
Oh...
Ha csak ennyi kell, akkor gondolom nem lett komolyabb bajotok?!

Kakasdon van Yamaha bontó. Olaszországban és a spanyoloknál népszerű ez a gép, esetleg egy ottani lapon érdemes keresni. Persze Spanyolul még meg is tanulnék, de olaszul?!
Te se kaptál FJR-t?
Na ez nem volt szép! Én olyannal járok. Csak az 900as.
Sziasztok!

Pont ott, ahol TeeJay-ről készült a kép, a Malta völgyben, nah szóval lapra vágtam Szegénykémet egy balosban... Szóval a kérdésem az lenne, hogy kuplungkart és kormányvégsúlyt elfogadható áron, Szerintetek hol keressek? E-bay-t nézegettem, de még sosem vásároltam netről semmit, ehhe:), ezért érdekelne a Ti tanácsotok! Köszönöm szépen, üdvözlettel: Bence
ha felnyomnátok a kart és kuplung akkor hangtalan
YW: egy gond van velük: túl népszerűek, mert jó munkát végeznek. Bár ne panaszkodjak, végül 3. napra kaptam időpontot.
Váltó: tényleg csattog, nekem is. Nézd meg ezt egyébként ez az a szerelvénye ami miatt inkább túra mint sport motor...
sziasztok !

Először is nem új bringa volt ! Már mentek/mentem vele közel 8000 kmt. A másik: diagnózis, Yamaha World 10 perc. Anyagra kellett várni de ahhoz kpest az is gyorsan megjött. A fiúkat a yamaha Worldben csak dícsérni tudom ! 1 A ! Mindig segítettek, bármikor mehettem hozzájuk még soha nem hajtottak el semmivel. Mondjuk lehet, hogy már elégszer voltam és a jövőben ez változik
Most van bejáratás utáni olajcserén. Blokk hangja nagyon jó, de a váltó csattog mint állat. De ágy tűnik ez normális. Bár a műhelyben a fiúk azt mondták én vagyok a béna és meg kellene tanulnom vezetni

Meglátjuk ....
Biztos, hogy nem. Az enyémet pl. 10 perc alatt diagnosztizálta, megjavította és kipróbálta.
Teljesen be voltam rosálva, hogy szét kell kapni a váltót, 1 hétig várhatok alkatrészre mire lejön Hollandiából, de szerencsére nem.
halo mindenkinek,
kicsit lemaradtam a dolgokról. mi történt pontosan? valami új ringa megadta magát? hány km volt benne?
kozmax, ez az első fz6 ilyen problémával, vagy volt már nálatok más is hasonló gonddal?
A megfelelö váltókar magasság beállitás csodákra képes.
Az XJR szar, az FZ6 Isten!
Hali tudnátok véleményeket mondani a yamaha xjr 400rol?köszi!
Most nézem csak: boldog 6000. hozzászólást nekem!
Hihihi ...

Voltam már 6000 felett csak lassan már elfelejtettem.
De a hétvégén ! Kap az arcába a masina !
Jól húz 6000-ig? Kiváncsi vagyok mit fogsz mondani, ha végre elhúzhatod 11000-ig...
Sziasztok megint !

Kész a vasmadár ! Ki volt lazulva valami csavar azért nem ment a váltó. Magyaráztak valamit, de azt amit mondtak nem vettem be, viszont a váltóm olyan lett mint a vaj. Ennek örömére tegnap belecsavartam a bejáratás utolsó 600 kilóméterét egy menetben. 90-100-al. Nem is értem ma, hogy hogy a viharba sikerült végigülnöm ezt a túrát ?!? A visszaúton kezdett megint hangos lenni a váltó de mg műkszik. Persze gariban ment minden. Jó a gép, szeretem csak nincs már bizodalmam hozzá, pedig 6000-ig is egész jól húz. Holnap 1000-es szervíz aztán lehet forgatni rendesen. Végre, mehetek 110 főlé is. Képzeljátek azt az 1000 kilómétert 80-100 között.... Hát horror !

Remélem a jövőben több szerencsém lesz a géppel.

üdv
fri

Csapágynak meg nem volt semmi előjele. Volt egy apró kis csilingelés és aztán csapágyhang. Ennyi De előtte az ég világon semmi !
Elviekben az sportosabb, jobban kellene tapadjon, nem annyira tartós, etc. Mondom, elviekben. Gyakorlati tapasztalatom nem volt vele.
a tied az strada.... ha nem strada-t hanem a sima diablo-t nézzük akkor az fajább lenne?
Na.
Szerintem az eleje tök jó, a hátulja viszont nem annyira - legalábbis erre a motorra, nekem.
Mivel ez elviekben túragumi, túramotorra kellene feltenni, aminek mostanában standard felszerelése az ABS. Szóval ha nincs az ujjadban(/lábadban)/motorodon ABS, akkor nem biztos hogy jó választás. 7végén a grossglockneri túrázáson talán 4x sikerült fékezéskor megcsúsztatni vagy az első, vagy a hátsó gummát, egyszer esőben.
Tegnap 600km-t gyakorlatilag egyenesen jöttünk, autóút/autópálya, ehhez képest nem kockásodott semmit (mondjuk azért kacsáztam elég rendesen...), ugyanakkor az A2-esen Graz előtt a hosszú kanyarokban megengett összsúlyt kb. elérve 140-160-nál vizes úton (ott már éppen elállt) is stabilan de jól irányíthatóan kanyarodott.
57valami szettben, majd írok róla, de most fáradt vagyok: most jöttem meg GG-ről.