Neeem.
2007-ben/-től kétféle motorváltozattal árulják: van egy 78 lovas (~ CBF) meg egy 98 lovas.
A gyujtás meg átrajzolása csak az E3-as normák miatt kellett a 3 utas katalizátor (? legyen bármi is a 3utas... ) miatt.
Na akkor kérdeznék hozzáértőktől:
Olvastam a tesztet, és azt írják, idézem:
Őszintén megvallva, az FZ6 78 lovas változatáról szerzett tapasztalataim alapján keményebb menetre számítottam, amikor átültem a 98 lóerős nagytestvérre, a Yamaha FZ6N S2-re.
Akkó mi is van? A régi, tehát a miénk 78 lovas? , az uj meg 98ló?
Szakértők, lécci válaszoljatok.
A másik, hogy átrajzolták a gyujtás és injektor képeket, de a blokk ua. mint a régi.
Magyarul egy jó szerviz ( YW ) a régi mocikat is be tudja lőni ugyan erre a teljesítmény és nyomaték görbére.? ( PC ).
Túra plekóval, vagy olyan Puiggal mint Memphisé kifejezetten. Azért tévedés ne essék, még így is rendesen kapsz a menetszélből. Normál gyári plékóval már 120 körül feltünik a sebesség (197-es magassággal). 140-nél már elbújok mögé (egyszerűbb megoldásként... )
Hali!
Sajnos ma már nem tudok tovább a gépnél maradni,mert megyek gályázni és elég későn végzek,de telefonon elértek,ha valami kell.
Szasztok! Ui.:Holnap leszek.
Nekem reggel ment el az utalásom neten.
Én is szívesen benne lennék egy szegedi gurulásban, és így személyesen is találkozhatom a gárdatagokkal.
Engem is érdekelne ez a csoportos fényeztetés.
Hátsó ülés takaró idom gyártatásra nem gondoltatok?
Ja! Hogyha mindenkinek megfelelne, akkor elmehetnénk együtt egy túra keretében Szegedre az idomokért úgy 3 hét múlva. Ott egy jóízű halászlé kíséretében megdumáljuk, hogy kinek milyen színre kellene, mert érdemes lenne csoportosulni fényezés szempontból is. Vagy ne bonyolítsuk?
CO,HC,NOx csökkentésére alkalmazzák.
2007-ben/-től kétféle motorváltozattal árulják: van egy 78 lovas (~ CBF) meg egy 98 lovas.
A gyujtás meg átrajzolása csak az E3-as normák miatt kellett a 3 utas katalizátor (? legyen bármi is a 3utas... ) miatt.
Olvastam a tesztet, és azt írják, idézem:
Őszintén megvallva, az FZ6 78 lovas változatáról szerzett tapasztalataim alapján keményebb menetre számítottam, amikor átültem a 98 lóerős nagytestvérre, a Yamaha FZ6N S2-re.
Akkó mi is van? A régi, tehát a miénk 78 lovas? , az uj meg 98ló?
Szakértők, lécci válaszoljatok.
A másik, hogy átrajzolták a gyujtás és injektor képeket, de a blokk ua. mint a régi.
Magyarul egy jó szerviz ( YW ) a régi mocikat is be tudja lőni ugyan erre a teljesítmény és nyomaték görbére.? ( PC ).
Pótólom azonnal.
Sajnos ma már nem tudok tovább a gépnél maradni,mert megyek gályázni és elég későn végzek,de telefonon elértek,ha valami kell.
Szasztok! Ui.:Holnap leszek.
Sajnos ma még nem tudtam felvenni a kapcsolatot a Mikivel,de még próbálkozom.
Combi!Várom holnap a hívásod.
Reggel 9-10 óra körül szeretnék indulni. Kötelező kávézás a malomban, utána tovább Szeged.
Ha beértem a városba, rádcsörgök.
Üdv.
Közös gurulást támogatom,...!
Jó reggelt minden kedves Fazeresnek!
Én is szívesen benne lennék egy szegedi gurulásban, és így személyesen is találkozhatom a gárdatagokkal.
Engem is érdekelne ez a csoportos fényeztetés.
Hátsó ülés takaró idom gyártatásra nem gondoltatok?
Sorrendiségi javaslatomat visszavonom, Versal javaslatát támogatom.
Ez már okés!Hívj fel,mielőtt beérsz szegedre és találkozzunk egy megbeszélt helyen,
onnan szivesen elnavigállak hozzá ha neked úgy jó.
Üdv.