Jah, meg tanács a grande-sokhoz (mert a leírtak alapján 90%-ra veszem, hogy hozzájuk mész) A motor Kondón van..., a fickó elég lekezelő, ne parázz légy vele kellemesen bunkó és olyan emberrel menj aki ért is hozzá! Mert a srác egy kummát nem fog neked a motorról mondani. Amúgy jók a motorjaik általában..., csak egy pár dolog kellhet utána a szervizben elintézni (haver náluk vette a CBR600-asát és egyből lánc-lánckerék, vezérműlánc cserés volt). Habár úgy tuom a CBR-ek hamar megeszik a vezérműt...., de ezt az F4-ről halottam, neki meg F3-asa van.
Hali!
Természetesen 6 sebességes! Ahogy már valahol leírtam, elég igénytelen gépek ezek az FZS-ek. A kopóalkatrészeken kívül: lánc-lánckerék, vezérműlánc(de szerintem ezzel se lesz gond)és a általános dolgok: olaj, olajszűrő, levegőszűrő(ezt vétel után azonnal csere is), fékolaj kellhet kb.
Amire nagyon figyelj az a gumicsonk, amin a hengerek mögött van (itt kapja a táplevegőt a drága). Ez biztos hogy ki van repedezve, de biztos ami biztos ne legyen át is repedve (habár szerintem 2 rétegű ez a gumi...., de ahány ember annyi félét mond).
A hátsó lámpatest mozog (majd a motoros haverok mondani fogják, hogy hé haver húzd meg a rögzítőcsavarokat), azonban nem ér semmit, mert a yamahások egy habosított műanyaggal rögzítették, amit a rendszámtáblatartó szépen le is kaszabol.(amúgy mo.: feketére lefújt nikecellel rögzíteni).
Meg nálam az a rohadt zizegés az indexek vagy tükrök miatt.... és nem vezérműlánc (ha nekem mondtad) azt azért meghallom, ez ilyen tipik made in china műanyagos zizegés, ami hosszab távon az agyamra megy!
Amúgy jó gépek..., van egy a grandemotonál (én rossz véleményel vagyok róluk) és van egy Tégláson (na én nála vettem a motort..., szép állapot, de kicsit drága..., ez van meg kell fizetni, habár annak van 1-2 kicsi horpadás a tankján) Az utóbbit a használtautó.hu-ról eléred! Jah és csakis feketében vedd meg az a legszebb!
Motorvásárlás előtt állok, egy 99-es FZS600-at szeretnék megnézni. Akinek ilyen gépe van, írna nekem pár sort a gépezetről? Van típushibája a gépezetnek? 40ezer körüli km van benne, mire figyeljek oda az általános dolgokon kívül vásárláskor?
Esetleg ha tesztet tudtok erről a típusról megköszönném.
Üdv.
Nah..., igen fékolaj..., azt még én sem tudom mikor cserélte az előző gazdi, aztán mindíg olcsóbb fékolajat cserélni mint fékmunkahengert venni.
Jah..., meg irtóra idegesít, hogy olyan 2500-3000-es fordulaton elkezd zizegni a motor...., ez nem hiszem hogy a blokkból jön(elég rendelenes hang szóval már érezném ha a motorból, felfügesztésből jönne). Ami valósznű, hogy a gumialátétek az index rögzítésnél erősen megöregedtek és az mozog rendelenesen. Erre az FZS600-as tulajok, volt tulajok mit mondanak....., én a jó öreg gumibelsőből kivágok a gyári mintája alapján ötletre szavazok (ezért nem akarok indexet venne mert tök jól működik). Tudom ez a jó öreg homemade-kajakparaszt megoldás, de ha bemegyek a Yamahához..., szerintem kiröhögnek, ha egyáltalán van ilyen alátét és ha van is az ára kb. az index árával vetekszik.
Tamás,
Mi a gond a lengővilláddal? Ha érzel fizikailag problémát akkor reparálni kell. Ha nem akkor úgy jó ahogy van. A kormánycsapágy szintén.. ráülteted középállványon a kedvesedet a hátsóülésre és az első kerék tengelyénél megragadva a kereket megrángatod finoman. Ha kotyog leveszed a felső kormánykiflit lehet tudsz húzni a körmös anyán. Ha nem jó szorul , v lötyög csere. Talán a villaolaj az amit érdemes cserélni ugyanis megöregszik az olaj benne és egészen máshogy vándorol a csatornákban. De ez is alacsony összegből orvosolható.
UFF én beszéltem
Füstszínű, v átlátszó? Még mindig 20USD? Mennyi a szállítási ktg?
-4312611
Nah ez az a gép..., ebben 30 ezer van, csak sajna kicsit eldőlt.
Természetesen 6 sebességes! Ahogy már valahol leírtam, elég igénytelen gépek ezek az FZS-ek. A kopóalkatrészeken kívül: lánc-lánckerék, vezérműlánc(de szerintem ezzel se lesz gond)és a általános dolgok: olaj, olajszűrő, levegőszűrő(ezt vétel után azonnal csere is), fékolaj kellhet kb.
Amire nagyon figyelj az a gumicsonk, amin a hengerek mögött van (itt kapja a táplevegőt a drága). Ez biztos hogy ki van repedezve, de biztos ami biztos ne legyen át is repedve (habár szerintem 2 rétegű ez a gumi...., de ahány ember annyi félét mond).
A hátsó lámpatest mozog (majd a motoros haverok mondani fogják, hogy hé haver húzd meg a rögzítőcsavarokat), azonban nem ér semmit, mert a yamahások egy habosított műanyaggal rögzítették, amit a rendszámtáblatartó szépen le is kaszabol.(amúgy mo.: feketére lefújt nikecellel rögzíteni).
Meg nálam az a rohadt zizegés az indexek vagy tükrök miatt.... és nem vezérműlánc (ha nekem mondtad) azt azért meghallom, ez ilyen tipik made in china műanyagos zizegés, ami hosszab távon az agyamra megy!
Amúgy jó gépek..., van egy a grandemotonál (én rossz véleményel vagyok róluk) és van egy Tégláson (na én nála vettem a motort..., szép állapot, de kicsit drága..., ez van meg kell fizetni, habár annak van 1-2 kicsi horpadás a tankján) Az utóbbit a használtautó.hu-ról eléred! Jah és csakis feketében vedd meg az a legszebb!
Egy hülye kérdés: ezek a Fazerek 5 vagy 6 sebességesek?
http://nepitelet.hu/motorok/ya...
Motorvásárlás előtt állok, egy 99-es FZS600-at szeretnék megnézni. Akinek ilyen gépe van, írna nekem pár sort a gépezetről? Van típushibája a gépezetnek? 40ezer körüli km van benne, mire figyeljek oda az általános dolgokon kívül vásárláskor?
Esetleg ha tesztet tudtok erről a típusról megköszönném.
Üdv.
Nem +20ezer mint nálatok.
Előtte meg úgy, hogy vezérműlánc.
Így motorozni meg viszonylag nehéz, és ezért utánhúztam egy kicsit a tükörszáron levő csavaroknak..
Jah..., meg irtóra idegesít, hogy olyan 2500-3000-es fordulaton elkezd zizegni a motor...., ez nem hiszem hogy a blokkból jön(elég rendelenes hang szóval már érezném ha a motorból, felfügesztésből jönne). Ami valósznű, hogy a gumialátétek az index rögzítésnél erősen megöregedtek és az mozog rendelenesen. Erre az FZS600-as tulajok, volt tulajok mit mondanak....., én a jó öreg gumibelsőből kivágok a gyári mintája alapján ötletre szavazok (ezért nem akarok indexet venne mert tök jól működik). Tudom ez a jó öreg homemade-kajakparaszt megoldás, de ha bemegyek a Yamahához..., szerintem kiröhögnek, ha egyáltalán van ilyen alátét és ha van is az ára kb. az index árával vetekszik.
Mi a gond a lengővilláddal? Ha érzel fizikailag problémát akkor reparálni kell. Ha nem akkor úgy jó ahogy van. A kormánycsapágy szintén.. ráülteted középállványon a kedvesedet a hátsóülésre és az első kerék tengelyénél megragadva a kereket megrángatod finoman. Ha kotyog leveszed a felső kormánykiflit lehet tudsz húzni a körmös anyán. Ha nem jó szorul , v lötyög csere. Talán a villaolaj az amit érdemes cserélni ugyanis megöregszik az olaj benne és egészen máshogy vándorol a csatornákban. De ez is alacsony összegből orvosolható.
UFF én beszéltem
de megvetted a cuccot egy képet dobhatnál róla mert arra nagyon kiváncsi lennék!
Ja és kérünk képet az öreg és az új fékolajról