Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valóban csak 20 USD lenne? :-O Ajándék annyiért! eBayen is sokkal drágábbak voltak.
Engem érdekelne..

Füstszínű, v átlátszó? Még mindig 20USD? Mennyi a szállítási ktg?
Jah, meg tanács a grande-sokhoz (mert a leírtak alapján 90%-ra veszem, hogy hozzájuk mész) A motor Kondón van..., a fickó elég lekezelő, ne parázz légy vele kellemesen bunkó és olyan emberrel menj aki ért is hozzá! Mert a srác egy kummát nem fog neked a motorról mondani. Amúgy jók a motorjaik általában..., csak egy pár dolog kellhet utána a szervizben elintézni (haver náluk vette a CBR600-asát és egyből lánc-lánckerék, vezérműlánc cserés volt). Habár úgy tuom a CBR-ek hamar megeszik a vezérműt...., de ezt az F4-ről halottam, neki meg F3-asa van.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fazer_fzs600_exportra_is
-4312611
Nah ez az a gép..., ebben 30 ezer van, csak sajna kicsit eldőlt.
Hali!
Természetesen 6 sebességes! Ahogy már valahol leírtam, elég igénytelen gépek ezek az FZS-ek. A kopóalkatrészeken kívül: lánc-lánckerék, vezérműlánc(de szerintem ezzel se lesz gond)és a általános dolgok: olaj, olajszűrő, levegőszűrő(ezt vétel után azonnal csere is), fékolaj kellhet kb.
Amire nagyon figyelj az a gumicsonk, amin a hengerek mögött van (itt kapja a táplevegőt a drága). Ez biztos hogy ki van repedezve, de biztos ami biztos ne legyen át is repedve (habár szerintem 2 rétegű ez a gumi...., de ahány ember annyi félét mond).
A hátsó lámpatest mozog (majd a motoros haverok mondani fogják, hogy hé haver húzd meg a rögzítőcsavarokat), azonban nem ér semmit, mert a yamahások egy habosított műanyaggal rögzítették, amit a rendszámtáblatartó szépen le is kaszabol.(amúgy mo.: feketére lefújt nikecellel rögzíteni).
Meg nálam az a rohadt zizegés az indexek vagy tükrök miatt.... és nem vezérműlánc (ha nekem mondtad) azt azért meghallom, ez ilyen tipik made in china műanyagos zizegés, ami hosszab távon az agyamra megy!
Amúgy jó gépek..., van egy a grandemotonál (én rossz véleményel vagyok róluk) és van egy Tégláson (na én nála vettem a motort..., szép állapot, de kicsit drága..., ez van meg kell fizetni, habár annak van 1-2 kicsi horpadás a tankján) Az utóbbit a használtautó.hu-ról eléred! Jah és csakis feketében vedd meg az a legszebb!
...én kielégítő választ adtam.
Még jó hogy a Fazert kérdezte
robogómba nem volt...
Akkor is vannak sebességek
akkor kell.
autómata
Köszönöm.

Egy hülye kérdés: ezek a Fazerek 5 vagy 6 sebességesek?
Üdv Fazeresek!

Motorvásárlás előtt állok, egy 99-es FZS600-at szeretnék megnézni. Akinek ilyen gépe van, írna nekem pár sort a gépezetről? Van típushibája a gépezetnek? 40ezer körüli km van benne, mire figyeljek oda az általános dolgokon kívül vásárláskor?
Esetleg ha tesztet tudtok erről a típusról megköszönném.
Üdv.
Ne feledd a csavart, amivel a blokk "rögzítve" volt
Most módosítok egy rendelést,ha valakinek kellene ledes hátsó lámpa integrált indexekkel akkor gyorsan jelezze.
Nem +20ezer mint nálatok.
Nekem úgy hívták, hogy rendszámtáblatartó.
Előtte meg úgy, hogy vezérműlánc.
Én is hallok zizgést... én speciel a kipuffra és környékére gyanakszom
A "zizegés"-t nálam a visszapillantó tükör két ujjal történő határozott megfogása szüntette meg menet közben.

Így motorozni meg viszonylag nehéz, és ezért utánhúztam egy kicsit a tükörszáron levő csavaroknak..

Nah..., igen fékolaj..., azt még én sem tudom mikor cserélte az előző gazdi, aztán mindíg olcsóbb fékolajat cserélni mint fékmunkahengert venni.
Jah..., meg irtóra idegesít, hogy olyan 2500-3000-es fordulaton elkezd zizegni a motor...., ez nem hiszem hogy a blokkból jön(elég rendelenes hang szóval már érezném ha a motorból, felfügesztésből jönne). Ami valósznű, hogy a gumialátétek az index rögzítésnél erősen megöregedtek és az mozog rendelenesen. Erre az FZS600-as tulajok, volt tulajok mit mondanak....., én a jó öreg gumibelsőből kivágok a gyári mintája alapján ötletre szavazok (ezért nem akarok indexet venne mert tök jól működik). Tudom ez a jó öreg homemade-kajakparaszt megoldás, de ha bemegyek a Yamahához..., szerintem kiröhögnek, ha egyáltalán van ilyen alátét és ha van is az ára kb. az index árával vetekszik.
Szia! Úgy néz ki, hogy csak a villaolaj és fékolaj lesz cserélve, a többi OK ÜDV:TAMÁS
Tamás,
Mi a gond a lengővilláddal? Ha érzel fizikailag problémát akkor reparálni kell. Ha nem akkor úgy jó ahogy van. A kormánycsapágy szintén.. ráülteted középállványon a kedvesedet a hátsóülésre és az első kerék tengelyénél megragadva a kereket megrángatod finoman. Ha kotyog leveszed a felső kormánykiflit lehet tudsz húzni a körmös anyán. Ha nem jó szorul , v lötyög csere. Talán a villaolaj az amit érdemes cserélni ugyanis megöregszik az olaj benne és egészen máshogy vándorol a csatornákban. De ez is alacsony összegből orvosolható.
UFF én beszéltem
na ok
de megvetted a cuccot egy képet dobhatnál róla mert arra nagyon kiváncsi lennék!
De azért csak csináld meg
Ja és kérünk képet az öreg és az új fékolajról