Nekem olyan fura hogy minden átlag motoros ért precizen mindenhez! (gumitapadás,nyomaték bla bla). Én tuti nem tántorodnék el egy típustol ha tetszik,mert pár Rossi jelült azt mondja szar a fék. Minden motoron jó a fék,megálltak eddig vele több ezren. Nyilván nyáron 35 fokban állatul tépett fék, minden féket kicsinál! Jobb betét, fém fékcső,oszt jónapot.
Nem mondanám, hogy rossz, de egy fém fékcső nagyon sokat dob rajta. Z750-hez és Suzuki bandithoz tudom hasonlítani. Mindkettőtől jobb. Nyomáspontra is és erősségre is. Ha jól láttam SV-d van, szerintem attól jobban fog, úgy tudom azon a kisebbik bandit fékjei vannak. De ez csak az én véleményem, lehet más nem így gondolja
szia
én szivesen elcserélem veled a hátsó sárvédőmet amin a renszámtartó van,mert én úgy vettem a motort hogy a gazdája már levágta,és én gyárit szeretnék.
ha te másik renszámtartót akarsz akkor mindeggy miről vágod le
Akkor tényleg nem lehet olyan rossz, mint amilyennek néhol beállítják.
Nekem 54000km van benne a gyári fékbetétekben.
Uj korában 6mm volt most 3.5mm.
Valaki jellemezné tárgyilagosan az fz6 (S) fékeit?
Gondolkodom a típuson, de a fékeit az összes tesztben lehúzzák, mi az igazság?
én szivesen elcserélem veled a hátsó sárvédőmet amin a renszámtartó van,mert én úgy vettem a motort hogy a gazdája már levágta,és én gyárit szeretnék.
ha te másik renszámtartót akarsz akkor mindeggy miről vágod le
...valamiből tankolni is kell
ez gyönyörű!
Ilyen is volt.
Szarok a képek.
Jos88.
grZack.
Én is a pazzaz-on vagy a tomaseli-n gondolkozom.Az lsl és a magura sajnos anyagi okokból nem jöhet számításba..
nekem kormány csere volt. Pazzazt raktam fel, a saját konzoljával, így szélesebb, nekem kényelmesebb.
üdv