csapágyszettet kérdeztem ma előre és hátra 44.000 huf nem egy olcsó mutatvány de már lemértem és felirtam a csapágyakon lévö informáciokat de a világba nem találok ilyen méretüt lehet nem véletlen csak a gyári me az occcóóó
Sziasztok!
Segítségetek ill. véleményetek kelle,olyan témában,hogy generátor szénkefe csere és kerék csapágyak cseréjével kapcsolatban. Főként az érdekelne mikor kell ezeket cserélni,mert nem igazán örülnék ( meg gondolom senki) ha 1 tura során bukna ki ezek a hibák. Ha valaki hasznos infoval tud szolgálni előre is köszönöm
Aham..értem már.Nem ártana akkor felvenni egy kollégát aki tud válaszolni a levelekre mert tavaly nyár óta összegyűlhetett jó pár.. Mindegy,megoldódott nélküle is a dolog..
Nincs sértődés, se harag, csak védeni próbáltam a mestert, aki szerintem igen is minőségi munkát végez, még ha nem is olyanok a körülmények. Én nem értek ehhez sem, de szerintem az ő munkája is van annyira értékes és átgondolt, max a reklámja nem akkora. Nekem a Bódis dobról csak az jut eszembe, mielőtt grZack csináltatott volna bementünk nyálcsorgatva a boglári Full-Gas-ba és közölték, hogy nincs FZ6-hoz, csak különböző seggrakétákhoz. Nyilván azóta eltelt egy kevés idő és az igények úgy szabták, hogy most már van a palettán FZ6-hoz való dob is.
És akár hiszitek akár nem Zack se akart Martint, sőt, TwoBrothers és egyéb csicsaságokon törte a kis buksiját. Aztán kicsit szűkösebb lett a pénztárca és végülis "rábeszéltem" a Martinra, amit azóta sem bánt meg.
Visszatérve nem lett mérve a motor padon se előtte, se utána, de semmi észrevétel nem volt a teljesítménnyel kapcsolatban. Ha vesztett valamit a vas, akkor pár kilót, amivel könnyebb a gyári dobnál az új. Hangban meg szintén nem lett mérve, de tény, hogy kell bele a hangtompító, mert anélkül elég veszélyes
Részemről ennyi
Azért elég sok "összeköt" minket.
Olyan esetekben találkozok ilyen hozzállással, mikor kockafórumra tévedek, kérdezek valamit a két magos procimmal kapcsolatban és 16 magos kockák visszaírnak lenézően.
Nem igazán értelek: vesztek egy gyári dobot, nekiestek mint bolond tehén a borjának, szétbaxátok, aztán pedig ötleteltek, hogy mit hogy kellett volna. Tanulság: először kérdezek és meghallgatom a tanácsokat - amik ebben az esetben kifejezetten hasznosak lettek volna számotokra - aztán pedig döntök, hogy szakértőkre bízom a dobom hangolását, rááldozom a kavicsokat, vagy pedig szétbarmolom. Amúgy kérdésedre a válasz: gyári dob átalakítására van fain cég, a szétgányolt dobot, hogy meg lehet-e csinálni, nem tudom. peace
Van benne szénkefe?
Segítségetek ill. véleményetek kelle,olyan témában,hogy generátor szénkefe csere és kerék csapágyak cseréjével kapcsolatban. Főként az érdekelne mikor kell ezeket cserélni,mert nem igazán örülnék ( meg gondolom senki) ha 1 tura során bukna ki ezek a hibák. Ha valaki hasznos infoval tud szolgálni előre is köszönöm
ezt még nem is hallottam...
Amúgy a hsz-okon megint jót röhögtem
- marketinges
- HRes
- tervező
- kivitelező
- szerelő
Elküldtem Jim-nek is...de totál el van veszve
fazer tura
mondjuk a kommentek miatt megint lehet futásnak indultok
Pü-ben beszélhetünk róla esetleg.
És akár hiszitek akár nem Zack se akart Martint, sőt, TwoBrothers és egyéb csicsaságokon törte a kis buksiját. Aztán kicsit szűkösebb lett a pénztárca és végülis "rábeszéltem" a Martinra, amit azóta sem bánt meg.
Visszatérve nem lett mérve a motor padon se előtte, se utána, de semmi észrevétel nem volt a teljesítménnyel kapcsolatban. Ha vesztett valamit a vas, akkor pár kilót, amivel könnyebb a gyári dobnál az új. Hangban meg szintén nem lett mérve, de tény, hogy kell bele a hangtompító, mert anélkül elég veszélyes
Részemről ennyi
Olyan esetekben találkozok ilyen hozzállással, mikor kockafórumra tévedek, kérdezek valamit a két magos procimmal kapcsolatban és 16 magos kockák visszaírnak lenézően.
Rájöttem, hogy ti senkit nem fogadtok igazi, nagy, szívbőljövő szeretettel.
Nem értem min aggódsz.
Ha kicsit többet jársz majd ide,akkor rájössz hogy hogyan mennek a dolgok.