Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

inkább gagyimura
ez Josi tuti kamu
Láttam már ilyen motort képen, de akkor sem értettem, hogy egy japán motorra, hogy lehet a FIAT-ot felírni... Gyalázat. Maga az a tény, hogy olasz és nem japán márkát favorizál vagy nem japán márka szponzorálja, a másik meg, hogy pont FIAT? Nem is gyors, nem is drága, nem is bír különösebb prestige-zsel, egy átlagos autó. Ez eléggé ellentmond annak a motornak, amin rajta van.
Egyetértek
ugy is mondhatnám ha kéne választani, inkább a motor
Nem tetszik a néni, mi
ez a képsorozat szégyen!4 nekem pont ugyan ilyen motorom van, így megalázni
Nem aludtad ki magad arrafelé most mínusz nyolc fok körül van majd ha +16 lesz. Feküdj vissza kicsit! Látod mit okoz a korai kelés, és a kialvatlanság
dobogókő
Hétvégén nyolcig aludni, már az is baj
Majd féláron az R1 Kíváncs lennék, mennyiért kapják itthon a kereskedők, szalonok, és mennyit kereshet egy-egy motoron a Yamaha
nem vagyok 7alvó mint te
Persze, az autó az elsődleges, a motor "csak" hobbi, viszont annak igen drága.
Most értél haza a farsangból, vagy mi a szösz
Van még pár érdekesség. A 2009-es R1 modell átszámolva bőven két milla alatt van. Egy új 700-as Grizzly 8800 dolcsi, (nálunk mennyi is?) és bármilyen quadot veszel, rögtön rendszámot raknak rá és bárhol mehetsz vele!
Mégis sikerült feltölteni.......
Múlt héten jártam egy motorszalonban, az R1-es 13880 dollár. Le is fényképeztem, de valamiért nem birom a képet feltölteni. Majd később megpróbálom. Ja és ugyan 2010-es modell, de limitált "ROSSI" fényezésű! Az ár elgondolkodtató..........
Nem csak az új, még a használt Yamahák is drágábbak. De ez szerintem nem véletlen.